פורסם 2002 ביולי 623 שנים שלוםקראתי את הכתבה על כרטיסי המסך אבל לא הבנתי משהו , שמתי לב שרק לRadeon 7500 יש 3 יחידות טקסטורה בכל צינור עיבוד , ולכל שאר הכרטיסים אין .וממה שהבנתי גם זה חלק משמעותי בכך שהוא היה חזק יחסית .למה לא המשיכו עם הכייון , אפילו ל8500 יש רק 2 יחידות טקסטורה.ובכלל , האם מספר היחידות תורם לאיכות התמונה או לביצועים?ועוד משהו קטן , לא הבנתי מה זה Mpixels וMtexels ומה ההבדל בניהםתודה
פורסם 2002 ביולי 623 שנים מס' יחידות טקסטורה לצינור עיבוד זה בעצם מס' הטקסטורות שהכרטיס יכול לעבד בו-זמנית בצינור עיבוד יחיד.(בכרטיסים של היום יש 4 צינורות עיבוד). עכשיו, למה זה טוב, כדי ליצור טקסטורות יותר ריאליסטיות, מרכיבים אותם ממס' שכבות, כשכל אחת היא טקסטורה בפני עצמה(עד כמה ששמעתי, יש שימוש די גדול בזה ב DOOM3), ולכן עם הכרטיס יכול לעבד יותר טקסטורות בו זמנית אז הוא יריץ יותר מהר משחקים (או תוכנות) שמשתמשים בשיטה הזאת...Mpixels - מיליוני פיקסליםMtexels - מיליוני משולשים (עם אני לא טועה, texel זה משולש)
פורסם 2002 ביולי 623 שנים מחבר תודה על התשובה.אבל בעצם למה לא המשיכו בשיטה של 3 טקסטורות בכל צינור?בכל הכרטיסים החדשים יש 2 טקסטורות בכל מעבד , למה הלכו אחורה בטכנולוגיה?ועוד משהו אחרון , בכרטיסים החדשים של ATI הR300 יהיו 3 טקסטורות בכל צינור?תודה
פורסם 2002 ביולי 623 שנים ל Radeon7500 יש רק שני ציונורות עיבוד ולכן סה"כ יוצא לו 6 טקסטורות בו זמנית. ואילו לכרטיסים החדשים יש 4 ציונורת עיבוד ולכן הם יכולים לעבד 8 טקסטורות בו זמנית, כנראה שזה מספיק בינתיים אפילו ל DOOM3 ...בעניין ה R300 , אני לא יודע... נחכה ונראה
פורסם 2002 ביולי 623 שנים מחבר אוקי , מובן לי , תודהזה פשוט נראה לי מוזר שפיתחו טכנולוגיה (אני לא בדיוק יודע אם זה טכנולוגיה או שזה היה אפשרי כל הזמן ) וירדו ממנה פשוטתודה
פורסם 2002 ביולי 623 שנים ל RADEON 7500 שמבוסס ישירות על ה RADEON המקורי יש 4 צינורות (וגם ה RADEON המקורי ביצע 3 טקסטורות לכל פיקסל ב SINGLE PASS).TEXTEL הוא כעיקרון נקודה צבועה, כל פיקסל הוא שילוב של כמה טקסטלים (אם יש לך 3 טקסטורות לשעון אז כל צינור מוציא 3 טקסטלים לשנייה ופיקסל אחד שמורכב מאותם שלושה טקסטלים).הסיבה שוויתרו על 3 טקסטורות לשנייה היא ששום דבר לא תמך בזה (ולא תומך עד היום).בכל זאת R300 ו NV30 עם 8 צינורות עיבוד כל אחד כנראה יבצעו 4 טקסטורות לשעון.
פורסם 2002 ביולי 723 שנים Mtexels - מיליוני משולשים (עם אני לא טועה, texel זה משולש)Mtexels - מיליוני טקסטלים לשנייה... יחידת הטקסורה של הפיקסל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.