נקודה למחשבה - SLI - הפיתרון של ATI - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נקודה למחשבה - SLI - הפיתרון של ATI


crazydiamond

Recommended Posts

שלום לכולם

נקודה למחשב

היום כששתי החברות הגדולות מתחרות ביניהן על פתרון גרפי אולטימטיבי אנוידיה עם ו ATI עם הפתרון שלה כדאי לכם להיזכר בכרטיס ישן של ATI - RAGE FURY MAXX אשר כלל שתי ליבות של rage fury pro ולכל ליבה הוקצב 32MB של זיכרון ובמצב תלת מימד שתי הליבות פעלו להפקת ביצועים מקסימליים ובמצב דו מימד רק ליבה אחת פעלה. פתרון זה בא גם כמתחרה ל המקורי של 3dfx שאותו נוידיה העתיקה ומשתמשת בו כיום, ישנו גם הכרטיס של גיגהבייט אשר גם משתמש בשתי ליבות ובעצם מעין מעתיק את השיטה של ATI

הכרטיס של שתי ליבות יצא עוד בשנת 99 .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וATI העתיקו את הRampage של 3Dfx והם העתיקו אותה מSGI בלע בלע בלע, זה לא טכנ' חדש, זה לא המצאת הגלגל ככה שאף אחד לא יכול לקום ולהגיד שזה שלו. יש לי תכרטיס הזה איפשהו בבית, הדבר שהרג אותו זה חוסר התאימות עם הGUI של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אודה לך אם תוכל לפרט יותר לגבי הכרטיס - איך הוא לא הסתדר עם win xp ואיך הוא לעומת כרטיסים גרועים כמו gf4mx440 או radeon 7000

ואולי אם אתה רוצה להפטר ממנו - אז אולי אתה לדבר בנידון.

ד"א לפני כמה שנים היה לי כרטיס ATI RAGE FURY ששירת אותי נאמנה ועם איכות תמונה מושלמת (אין מילה יותר טובה לתאר את זה) ,תמיכה מושלמת ב והייתי גם מאוד מרוצה במשחקים ששיחקתי בהם. (לצערי הוא נשרף כשהספק המהולל שלי שרף את המחשב).

מאז אני חסיד של ATI אך מה שמעצבן אותי זה שיש לי GF4MX440 במחשב כי 8500 (של חברה עלומת שם שבנתה אותו ) לא הסתדר טוב עם הלוח אם שלי ולכן הייתי צריך להחזירו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וATI העתיקו את הRampage של 3Dfx והם העתיקו אותה מSGI

אם אני לא טועה ATi השתמשה בטכנלוגית Anti Aliasing של הRampage בR300, שכחתי את שם הטכנולוגיה, וזה כי היא שכרה חלק מהמנדסים ש3DFX אחרי שנקנתה ע"י .

אם אני טועה אתה מוזמן לתקן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני התכוונתי לRampage הTbuffer מעולם לא מומש פיסית בכרטיסי מסך של ATI ככל שידוע לי.

הR300 והזכויות לGPU של הGBC הגיע לידי ATi כאשר היא רכשה את ArtX.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אודה לך אם תוכל לפרט יותר לגבי הכרטיס - איך הוא לא הסתדר עם win xp ואיך הוא לעומת כרטיסים גרועים כמו gf4mx440 או radeon 7000

ואולי אם אתה רוצה להפטר ממנו - אז אולי אתה  לדבר בנידון.

ד"א לפני כמה שנים היה לי כרטיס ATI RAGE FURY ששירת אותי נאמנה ועם איכות תמונה מושלמת  (אין מילה יותר טובה לתאר את זה) ,תמיכה מושלמת ב והייתי גם מאוד מרוצה במשחקים ששיחקתי בהם. (לצערי הוא נשרף כשהספק המהולל שלי שרף את המחשב).

מאז אני חסיד של ATI אך מה שמעצבן אותי זה שיש לי GF4MX440 במחשב כי 8500 (של חברה עלומת שם שבנתה אותו ) לא הסתדר טוב עם הלוח אם שלי ולכן הייתי צריך להחזירו.

הFury MAXX משתווה לGF2, וגם זה לא תמיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

OOH :-\

חבל שהחברות לא משקיעות מאמצים בשביל לקדם את הטכנולוגיות האלה!

זה דבר מאוד חכם, שאתה יכול להוסיף כרטיס מסך כמו שאתה מוסיף , שלא צריך לזרוק את הישן, לפי דעתי זו גאונית!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הFury MAXX משתווה לGF2, וגם זה לא תמיד.

יותר נכון, בין GeForce SDR ל- GeForce .

קצת סדר בכל ה-SLIs:

"ה-SLI" של ATi שבא לידי ביטוי ב-MAXX, עובד על העקרון שבו כל מעבד גרפי מרנדר פריים חלופי (נניח מעבד X מרנדר פריים, מעבד Y מרנדר את הפריים השני, מעבד X מרנדר פריים שלישי ומעבד Y מרנדר פריים רביעי וחוזר חלילה)

ה-SLI של 3dfx שבא לידי ביטוי ב-Voodoo2, עובד על העקרון שבו כל כרטיס גרפי מעבד שורה חלופית (נניח כרטיס X מעבד שורה, כרטיס Y מעבד את השורה השניה, כרטיס X מעבד את השורה השלישית וכרטיס Y מעבד את השורה הרביעית וחוזר חלילה)

ה-SLI של - בעל פירוש שונה אמנם, אך נבחר מאחר שכוונתה של הייתה לעורר נוסטלגיה - עובד על העקרון של 3dfx, רק שכאן כל כרטיס מעבד חצי תמונה; נניח שיש Z שורות, אזי כרטיס X מעבד Z/2 וכרטיס Y מעבד את החצי הנותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יותר נכון, בין GeForce SDR ל- GeForce .

קצת סדר בכל ה-SLIs:

"ה-SLI" של ATi שבא לידי ביטוי ב-MAXX, עובד על העקרון שבו כל מעבד גרפי מרנדר פריים חלופי (נניח מעבד X מרנדר פריים, מעבד Y מרנדר את הפריים השני, מעבד X מרנדר פריים שלישי ומעבד Y מרנדר פריים רביעי וחוזר חלילה)

ה-SLI של 3dfx שבא לידי ביטוי ב-Voodoo2, עובד על העקרון שבו כל כרטיס גרפי מעבד שורה חלופית (נניח כרטיס X מעבד שורה, כרטיס Y מעבד את השורה השניה, כרטיס X מעבד את השורה השלישית וכרטיס Y מעבד את השורה הרביעית וחוזר חלילה)

ה-SLI של - בעל פירוש שונה אמנם, אך נבחר מאחר שכוונתה של הייתה לעורר נוסטלגיה - עובד על העקרון של 3dfx, רק שכאן כל כרטיס מעבד חצי תמונה; נניח שיש Z שורות, אזי כרטיס X מעבד Z/2 וכרטיס Y מעבד את החצי הנותר.

זה לא מדוייק, דבר ראשון הvoodoo sli לא היה הרבה יותר מאשר interlace אנלוגי של יציאות הווידאו דבר שהביא לאיכות תמונה איומה ברוב המקרים. הRampage SLI פעל גם הליבות וגם על יח' הT&L שלו, והוא הSLI המתקדם ביותר שקיים, אם אפשר להשוות בינהם.

הSLI של תומך בשני מצבים SFR - Split frame rendering וAFR - Alternate frame rendering מקומץ המשחקים הקטן שתומך בSLI הרוב תומכים בAFR, כרטיס אחד מרנדר פרים X בעוד שהכרטיס השני מרנדר פריים X+1, הדבר הזה פותר כמה מהמגבלות של הSFR, נותן איכות תמונה עדיפה במקצת עליו, אבל דורש מקום נוסף בזכרו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...