עבור לתוכן

לכל אלה שאומרים שלסמסונג אחריות גרועה

Featured Replies

פורסם

תראו אני לא יודע אם זה עד כדי כך חשוב כדי לפתוח אשכול על זה אבל אני התקשרתי לחיון אתמול ובמפורש אמרו לי שהשמועה על כך שסמסונג מחליפים רק אחרי 20 פיקסלים הם בושה וחרפה וממש לא נכונה. סמסונג מחליפים מסך לאחר 8 פיקסלים שרופים ולא לאחר 20. במקרים מסוימים הם אף מחליפים לאחר 4, כך שהשמועה שהופצה לא נכונה.

שבת שלום.

פורסם

מאתר חיון עצמו תחת תעודת אחריות:

http://www.chayon-mllsoft.co.il/AgreementPage.asp

שירותים ללקוחות חיון

2.השרות במסגרת האחריות לא יחול במקרים הבאים

לעניין מסכים שטוחים מסוג LCD

האחריות למסכים שטוחים הפועלים בטכנולוגיית TFT (לעניין נקודות שרופות BURNED PIXELS) תחול רק במידה ויתגלו למעלה מ- 15 נקודות שרופות במסך 15" ולמעלה מ- 20 נקודות שרופות במסך 17" ו/או גדול ממנו. נקודות שרופות בקבוצה ייחשבו לצורך כתב האחריות זה כנקודה שרופה אחת.

ידוע ש SAMSUNG העולמית משתפרת בתנאים, זה פשוט חיון שלא...

פורסם

ככל הנראה שהעובד של חיון הצליח לזפט אותך... הדיסקליימר באתר שלהם מוכיח אחרת.

פשוט נורא.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אכן כן

אני קניתי מסך והובטח לי אחריות של 4 פיקסלים לכל אורך 3 שנים!!!

יש לי את זה כתוב על כל צרה ...

כל מה שצוטט לגבי מדיניות הפיקסלים אינו נכון להיום.

פורסם

כנראה שהם פשוט לא עדכנו באתר ,זה הכל.

אפשר להעיר להם על זה במקום לריב.

פורסם

כנראה שהם פשוט לא עדכנו באתר ,זה הכל.

אפשר להעיר להם על זה במקום לריב.

אני שלחתי להם דוא"ל בעניין לפני יותר מחודש, לשתי כתובות שמצאתי באתר.

הסברתי להם שאני מעוניין לקנות את המסכים שלהם אבל נרתע עקב האחריות הזוועתית, הצבעתי על כך שכיום האחריות הממוצעת היא לפחות מ 5, ול 0 בזמן הקבלה.

כמובן שלא קיבלתי תשובה, אף על פי שהסברתי שאני מעוניים לקנות מספר מסכים (למשפחה).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים