עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעייה של חסימת פורטים של P2P

Featured Replies

פורסם

טוב עד לפני איזה שבועיים הכל היה טוב ויפה.

עכשיו התקנתי SP2 ואז התחילו להחם לי פורטים של תוכנות P2P כגון: Emule ו Azureus (ביטורנט למי שלא מכיר) עכשיו בשתי התוכנות יש אופציה לבדוק אם הפורט עובד, ובשתיהן הוא נחסם. עכשיו פירמטתי את המחשב ועוד לפני שעשיתי עידכון כלשהו התקנתי את התוכנות והבעיה לא נפתרה הפורטים עדיין חסומים. בנתיים עידכנתי ל SP1 ואני לא מצליח לפתור את הבעיה.

אני לא חושב שזאת בעיה של ה Firewall כי גם כשאני סוג אותו זה לא נפתר. למישהו יש רעיון, אולי ISP זה נחסם ? (נטוויזיון).

אני מתוסכל מזה מאד. תודה לכל מי שישפוך אור על הנושא...

פורסם

טוב אז ככה יש דרך לפתור את זה אבל אצלי יש sp2 ככה שעם אתה רוצה להיעזר בזה תעדכן בחזרה ל sp2 או שתנסה להבין ולנסות ב sp1

אז ככה אתה הולך לוח בקרה ואחרי זה לבקרת רשת (Network Connections)

שם אתה עושה ככה על החיבור של הרשת שלך אתה עושה מקש ימני... ואז מאפיינים (properties)

שם אתה הולך לחצוץ של ה advacced ושם אתה עושה settings נפתח לךחלון כזה ושם אתה הולך חצוץ השניה שזה exeptions

ושם אתה עושה או add port או ש add program ואתה מוסיף מה שצריך

נגיד אתה עושה add program אז אתה מוסיף את הקבוץ emule.exe לשם ואז זה יעבוד לך

ואז זה פשוט ידעה שמתי שאתה מישתמש בתוכנה הזאת זה יפתח לך לבד את הפורטים

פורסם
  • מחבר

כל זה במידה ואני משתמש בפירוול של הווינדוס, ואני לא... :nono:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.