שיתוף אינטרנט אלקטאל 510+מודם ALE 130 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שיתוף אינטרנט אלקטאל 510+מודם ALE 130


taschi

Recommended Posts

אני משתמש במודם אלקאטל 510 בתור ראוטר לגלישה על הקו ADSL 1.5 שלי , יש אפשרות לחבר את האחים שלי גם לאינטרט יש להם מחשב בקומה העליונה כך שאני לא יכול ליצור חיבור (אלא אם היא אלחוטית או חשמלית ואני מעדיף בצורה כללית לא לשתף), יש לי מודם ALE 130 איך אפשר לחבר אותם לאינטרנט או שאני אצטרך לבצע שיתוף כלשהוא בלית ברירה על אותו קו ADSL כמובן עם אותה סיסמא ויוזר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי לא הסברתי את עצמי נכון התכוונתי לפעולה של גלישה כמו בכבלים לפי הנסיון שלי בלי חייגן שאפשר לחבר מודם עם כרטיס רשת למחשב אחד ומודם למחשב שני ואם זה לא אפשרי בADSL מה שיש לי בעצם, אז אולי יש אפשרות לעשות חלוקה עם מיוחד שקיים או תוכנה מיוחדת לנתב שלי שתחלק את הקו לשתי מחשבים או כמו בפיצול חשמל, המידע יועבר לשני המודמים ואם אפשר בכלל למשוך מאינטרנט זהב שתי כתובות נפרדות ואז להתחבר ללא חיוג (שפה הראוטר יעזור לי) וככה 2 אנשים יוכלו להשתמש באותו קו, לכל החכמים אם הבנתם את כיוון המחשבה שלי, אשמח לקבל מכם עיצה ואם יש דרך לפתור את המצב אז אשמח לכיוון נכון... ומצטער שהקפצתי ת'רד אבל פה לדעתי הייתי צריך להבהיר את עצמי הרבה יותר טוב...כל טוב לכולם!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גבר בוא נעשה לך קצת סדר.

א. על קו ADSL יכול לעבוד רק מודם אחד.

ב. בADSL אתה תמיד עובד עם חייגן. או במחשב או בראוטר.

מה שאתה יכול לעשות זה לחבר את ה510 כראוטר ואותו לשאר המחשבים ברשת (רגילה, אלחוטית, חשמלית...). או לעבוד עם הALE130 על קו נוסף של - ADSL נוסף בבית.

דבר נוסף. כדאי לך לשדרג את ה510 לגירסה 4.2.7 שקיימת פה: (גם לALE130 יש שם דרייבר מעודכן וטוב יותר)

http://www.bezeq.co.il/Cultures/he-IL/WOW/Support/sup/Drivers.htm?LinkType=posting

אם אצלך מותקנת גירסה 4.0.0 תצטרך להתקין קודם את גירסה 4.2.3

כדי לבצע הגבלה לרוחב הפס למחשבים שברשת אתה יכול להתקין את Net Limitter

לא מומלץ לחבר פעם את ה510 ופעם את הALE130 על אותו קו הADSL משום שדבר זה יגרום שתתקע במערכות ולא תוכל לגלוש עד שישחררו את החסימה שלך.

מקווה שעזרתי :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...