i'm moving to bezeqint - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

i'm moving to bezeqint


vasser

Recommended Posts

  • תגובות 33
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

עם זאת, גם כהנא מציין כי "בסופו של יום, אם בית המשפט ידרוש מאיתנו לעשות זאת, ויהיה ברור שהפעולות שביצע הגולש הפרו זכויות יוצרים - נמסור את הפרטים

בסופו של דבר זה מה שיהיה,זה לא ימשך ככה לנצח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שאני זוכר באמריקה ה-RIAA תבע כמה אלפי גושלים על הורדת (או שיתוף) קבצים מוגנים בזכויות יוצרים ברשתות שיתוף קבצים, מה שגרם לירידה של כמה עשרות אחוזים בשימוש ברשתות האלה. בארץ גם ככה אי אפשר לשתף הרבה בגלל הUPLOAD הנמוך, ככה שזה יכול להשפיע כאן יותר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם זאת, גם כהנא מציין כי "בסופו של יום, אם בית המשפט ידרוש מאיתנו לעשות זאת, ויהיה ברור שהפעולות שביצע הגולש הפרו זכויות יוצרים - נמסור את הפרטים

בסופו של דבר זה מה שיהיה,זה לא ימשך ככה לנצח.

אז מה, העיקר הכוונה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש חוק רשמי שאוסר על שיתוף קבצים 'לא חוקיים' בארץ? האם החוק נגד הפרת זכויות יוצרים מכיל בתוכו את שיתוף הקבצים?

לפי מה שהבנתי פה אז כן. עד היום חשבתי שזה רק עניין של עיקרון, ולא חוק רשום כמו בארה"ב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב ששום ספק לא ייתן פרטים על הגולשים שלו, ולא רק בזק.... כי זה נגד האינטרסים שלהם. רק בצו משפט הם יסכימו לתת פרטים...

האינטרנט המהיר והחבילות הגדולות (1.5-2MB) נפוצים היום בישראל רק בגלל שיתוף הקבצים... בכללי זאת הסיבה גם שאצל מרבית האנשים בארץ יש מהיר. אם יוגשו תביעות נגד אנשים בארץ, ושיתוף הקבצים בארץ ייפגע אז אנשים לא יזדקקו יותר לחבילות מהיר... והספקיות בארץ יפסידו מזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה האם זה רק על זכויות יוצרים של אמנים ישראליים או בכלל...

לפי דעתי אף ספקית בארץ לא תשים על זה זין, טוב באמת שלא מוכרים בשוק דיסקים של משחקי מחשב שעוד לא יצאו בארץ וDVD ודיסקים של מוזיקה מזויפים, אז תגידו לי שתוקעים את זה באיזה סליק מאחורי הבננות... בסדר... אבל זה לא ככה, מוכרים את זה על המדף הראשי וכל מי שעובר בשוק רואה את זה, אז אם משטרת לא שמה זין על זה היא בטח שלא תתחיל להכנס למחשבים של ילדים שמורידים קצת .

חוץ מזה, בצו בית משפט כל חברה חייבת לעשות מה שבית המשפט יאמר לה, ככה שאם תוגש תביעה נגד מישהו אז זה לא ישנה דרך איזה ספק הוא מתחבר.

ותהיו בטוחים שאף ספקית לא תפרוס בגאווה את הפרטים האישיים של המנויים שלה כי זה ברור שכל בנאדם בארץ הזאת מוריד (גם אם הוא קונה דיסקים) ומספיק פרסום אחד כזה ויברחו ממנה כמו מאש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפותח התרד חבל באמת חבל אתה עושה טעות אני עם הכלבים האלה כבר שלוש שנים ונמעס לי מהם פשוט אני יפרט למה:

1. יש המון תקלות אני לא יודע אם זה רק אצלם או שזה אצל בזק אבל אני אישית משתגע כשהאינטרנט פתאום מפסיק לעבוד.

2. אתה יכול לחכות לפעמים יותר מרבע שעה על הקו(בשיחת חוץ במקרה שלי) כדי לקבל שירות.

3. ממהירות ההורדה ציפיתי ליותר(אני על 1.5).

רק אתמול הם עיצבנו אותי התקשרתי אליהם כי הייתה בעיה באינטרנט ובדיוק לפני שבוע קרה לי את אותה בעיה, אני גולש באינטרנט ופתאום אני לא יכול להכנס לאתרים.

אז התקשרתי ולהפתעתי ענו לי מהר מאוד אני מדבר עם התומך הטכני ומסביר לו מה הבעיה ושואל אותו"אולי יש לכם או לבזק איזו תקלה באיזור 09?", התומך אמר לי שלא, לא ידוע על שום תקלה.

אמרתי לו OK בוא תעזור לי לפתור את הבעיה אמרתי לו שיש לי ראוטר של אלקטל(שאבא שלי קנה למרות שאמרתי לו שאפשר לפרוץ את האלקטל שהיה לנו מלפני הרשת) והוא התחיל לעזור לי ולא הצליח הוא שלח אותי לתמיכה של הרשתות שם אמרו לי שיחזרו אליי חיכיתי שעתיים אף אחד לא חזר.

התקשרתי שוב למוקד תמיכה הרגיל ענה לי שם מישהו ואמר לי שבגלל שאני לא משלם על תמיכה לרשת הם לא צריכים לתת לי תמיכה התעצבנתי עליו, מה זאת אומרת אני משלם בלי תמיכה?, אני משלם על עכשיו אין לי בכול הבית גם בנקודה המרכזית שהיא לא רשת ואני לא זכאי לתמיכה?? הוא אמר לי שלא אמרתי לו אני עוד יחזור אלייך וניתקתי.

אמרתי לאבא שלי תרים טלפון עכשיו תגיד שאתה מתנתק או שהם נותנים לנו תמיכה, אבא שלי עשה את זה וכפי שאני יודע רק איומים עובדים על החברות האלה ומיד התפנה אליי מישהו וניסה לפתור לי את הבעיה וכמובן שלא הצליח ואז הוא אמר הבעיה לא אצלנו היא אצל והפנה אותי אליהם וגפ חיכה דיבר איתם כשאני בשיחה(שיחה של שלושה אנשים) הטכנאי של ניסה לעזור לייצב לי את הקו וכול מיני דברים אחרים ולא הצליח ואז אחרי 4 שעות הוא אומר לי כרגע נודע לנו שיש תקלה(רק אני יזכיר לכם שמהתחלה שאלתי אותם אולי יש תקלה אצלכם או אצל והם כמובן אמרו לי לא), 4 שעות רדפתי אחריהם עם שיחות על חשבוני וכול זה בשביל כלום לא הייתה אצלי שום בעיה אני בפעם הבאה פשוט מתנתק נמעס לי מהם.

על תעשה את הטעות שלי!!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפותח התרד חבל באמת חבל אתה עושה טעות אני עם הכלבים האלה כבר שלוש שנים ונמעס לי מהם פשוט אני יפרט למה:

1. יש המון תקלות אני לא יודע אם זה רק אצלם או שזה אצל אבל אני אישית משתגע כשהאינטרנט פתאום מפסיק לעבוד.

2. אתה יכול לחכות לפעמים יותר מרבע שעה על הקו(בשיחת חוץ במקרה שלי) כדי לקבל שירות.

3. ממהירות ההורדה ציפיתי ליותר(אני על 1.5).

רק אתמול הם עיצבנו אותי התקשרתי אליהם כי הייתה בעיה באינטרנט ובדיוק לפני שבוע קרה לי את אותה בעיה, אני גולש באינטרנט ופתאום אני לא יכול להכנס לאתרים.

אז התקשרתי ולהפתעתי ענו לי מהר מאוד אני מדבר עם התומך הטכני ומסביר לו מה הבעיה ושואל אותו"אולי יש לכם או לבזק איזו תקלה באיזור 09?", התומך אמר לי שלא, לא ידוע על שום תקלה.

אמרתי לו OK בוא תעזור לי לפתור את הבעיה אמרתי לו שיש לי ראוטר של אלקטל(שאבא שלי קנה למרות שאמרתי לו שאפשר לפרוץ את האלקטל שהיה לנו מלפני הרשת) והוא התחיל לעזור לי ולא הצליח הוא שלח אותי לתמיכה של הרשתות שם אמרו לי שיחזרו אליי חיכיתי שעתיים אף אחד לא חזר.

התקשרתי שוב למוקד תמיכה הרגיל ענה לי שם מישהו ואמר לי שבגלל שאני לא משלם על תמיכה לרשת הם לא צריכים לתת לי תמיכה התעצבנתי עליו, מה זאת אומרת אני משלם בלי תמיכה?, אני משלם על עכשיו אין לי בכול הבית גם בנקודה המרכזית שהיא לא ואני לא זכאי לתמיכה?? הוא אמר לי שלא אמרתי לו אני עוד יחזור אלייך וניתקתי.

אמרתי לאבא שלי תרים טלפון עכשיו תגיד שאתה מתנתק או שהם נותנים לנו תמיכה, אבא שלי עשה את זה וכפי שאני יודע רק איומים עובדים על החברות האלה ומיד התפנה אליי מישהו וניסה לפתור לי את הבעיה וכמובן שלא הצליח ואז הוא אמר הבעיה לא אצלנו היא אצל והפנה אותי אליהם וגפ חיכה דיבר איתם כשאני בשיחה(שיחה של שלושה אנשים) הטכנאי של ניסה לעזור לייצב לי את הקו וכול מיני דברים אחרים ולא הצליח ואז אחרי 4 שעות הוא אומר לי כרגע נודע לנו שיש תקלה(רק אני יזכיר לכם שמהתחלה שאלתי אותם אולי יש תקלה אצלכם או אצל והם כמובן אמרו לי לא), 4 שעות רדפתי אחריהם עם שיחות על חשבוני וכול זה בשביל כלום לא הייתה אצלי שום בעיה אני בפעם הבאה פשוט מתנתק נמעס לי מהם.

על תעשה את הטעות שלי!!!!

אני דווקא מאוד מאוד נהנה מהספק שלי (בזק בינלאומי) . אני מחובר דרך הכבלים ולא זכור לי תקלה כבר המון זמן. אני איתן בערך שנה וחצי ולאחרונה חתמתי על חוזה חדש לעוד שנה. אני מרוצה מהגג מהם. למרות שבאמת יש להם תמיכה איטית.. שעה עד שהם עונים בטלפון אבל כמו שאמרתי לא היו להם תקלות כבר המון המון זמן ככה שאני לא משתמש בתמיכה שלהם :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו באמת... איזה עלוב זה.. אני מכיר מלא חנויות שמוכרות דיסקים צרובים ואני רואה ניידות עוברות ובכלל שוטרים קונים משם אז הם יבואו אליי.

לא יעזור להם תביעות. ישראל היא מעצמה של פריאטיות. ובוא נודה 99.9 אחוז עשו מהיר רק בשביל P2p אז אחרי שיקחו לנו את הפיראטיות כולם יעברו לחבילות קטנות יותר וזולות יותר..

אני לא אומר שזה מוצדק אבל הם הביאו את זה על עצמם. 220 שקל למשחק למחשב ובכלל המשחקים החזקים מגיעים ל300-400 שקל. למה ללכת עם הראש בקיר. לקחת דוגמא מItunes שניצלה את המצב והיום גורפת רווחים ענקיים מItunes.

צריך להתחיל להוריד את המחירים למשהו נורמלי. ולבנות Itunes שיהיה למשחקים וסרטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכתבה שקישרת אליה היא מגממתית לחלוטין. כשקראתי אותה בפעם הראשונה פשוט גיחחתי בהנאה כשסיימתי לקרוא את זה. אם תשים לב ותקרא את כל התגובות של הספקים תראה שבעצם כולם ענו אחד משני דברים:

1. נחשוף פרטים רק במידה ויש צו משפט

2. הנושא בבדיקה משפטית

אבל מאיזה שהיא סיבה-לא-מוסברת או שסתם בא לכותב לעשות יחצ"נות לבזק בינלאומי הוא הזכיר בראש הכתבה את העמדה שנוקטת בינלאומי (כמובן כדבר חיובי, שגם את זה צריך לקחת בחשבון) באופן מיוחד, כאשר "עמדתה" של בינלאומי משותפת ליותר מ-60% שלה הספקים.

אז מה למדנו מהכתבה הזאת?

קודם כל, לא למדנו שום דבר על בינ"ל, חוץ מזה שיש לה קשרים טובים מאוד עם Ynet. אני לא ממש מכיר את הספקים, אבל אני ממליץ לך ללכת לפי עצת חברי הפורום פה, הם חכמים. 013 טובים, לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא משנה מה יכתבו עליהם, לבזק בינלאומי אני לא חוזר לעולם.

גם אני.

הצוות בבזק בינלאומי על הפנים (לווא דווקא הטלפוני, גם שיש בעיות גלישה הצוות ה"מתקן" שלהם גרוע), אני לא רואה שום סיבה שתגרום לי לחזור לימי הסבל האלה.

כל הקטע הפרסומי שהם מציגים את זה לעיתונות, זה בשביל למשוך צומת לב ותארדים כאלו, שום ספק לא יתן את פרטי הלקוח תוך דקה, כולם ידרשו צו רציני לפני שימסרו פרטים.

ברגע שיש צו רציני, מבית המשפט לדוגמא, שום ספקית לא מסוגלת לסרב לו.

ככה שכל הספקיות בסופו של דבר יעשו אותו דבר אם הם רוצות ואם לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני.

הצוות בבזק בינלאומי על הפנים (לווא דווקא הטלפוני, גם שיש בעיות גלישה הצוות ה"מתקן" שלהם גרוע), אני לא רואה שום סיבה שתגרום לי לחזור לימי הסבל האלה.

כל הקטע הפרסומי שהם מציגים את זה לעיתונות, זה בשביל למשוך צומת לב ותארדים כאלו, שום ספק אינטרנט לא יתן את פרטי הלקוח תוך דקה, כולם ידרשו צו רציני לפני שימסרו פרטים.

ברגע שיש צו רציני, מבית המשפט לדוגמא, שום ספקית אינטרנט לא מסוגלת לסרב לו.

ככה שכל הספקיות בסופו של דבר יעשו אותו דבר אם הם רוצות ואם לא.

אני כבר 14 שנה על אותו ספק שרות (ACTCOM) אז קשה לי לחוות דעה על ספקים אחרים, אבל זה לא משנה... לגבי מה שאתם אומרים זה לא בדיוק נכון.. יש ספקיות בארה"ב (כמו EARTHLINK) שנתנו ישר פרטים כשביקשו מהם, בלי צו... ויש לעומתם כאלו שהצהירו (ועמדו מאחורי זה), ולא נכנעו עד לצו... ככה שיש בזה אקט יותר ממשהו פירסומי... זה תמיד טוב שזה תופס כותרות, כי זה בא להראות שיש עוד צד בנושא, וזה לא רק איומיום של הפדרציה מול האזרח הקטן (ולכל ספק יש חופש תגובה, אם כי מוגבל)...

----------------------

דוגמא לנושא:

http://www.netlaw.co.il/IT.asp?ItemID=347&ftext=%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F%20%D7%94%D7%A8%D7%A2

והנה מדינות בהם החוק לטובת הספקיות דווקא:

http://home.netvision.net.il/Article/?ArticleID=166628&sid=10

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...