פורסם 2005 בינואר 2220 שנים (בטעות פרסמתי קודם בתמיכת חומרה)היי!יש לי בעיה במודם הנ"ל, באופן לא צפוי בכלל (זה יכול להיות אחרי 10 דקות וזה יכול להיות אחרי 50 דקות אבל ב90 אחוז מהמקרים בשעה הראשונה) נורית הSYNC נכבית!יש לציין שאם אני מפעיל עומס על המודם (הרבה אתרים בבת אחת או משחקי רשת) אז ההתנתקות מתרחשת מהר יותר, אבל גם אם לא, לאחר כמה זמן המודם מאבד את הסינכרון.לאחר שאני מדליק ומכבה את המודם המצב מסתדר ויותר אין הפרעות (עד לפעם הבאה שאני אכבה את המחשב).חשבתי על אפשרות שפשוט אני אדליק את המודם ואחרי דקה אני אכבה ואדליק שוב בשביל להקדים תרופה למכה אבל זה לא עזר, רק אחרי פעם אחת שהמודם מתנתק המצב נהיה יציב.אז תגידו- מה הוא רוצה מאיתנו? שיתקשר לבזק!אז ככה ששיגעתי לבזק את הראש- והם שיגעו לי בחזרה, פילטרים, כבלים, בדיקות של הקווים בבית, הכל, בסוף שנינו התיאשנו והם הציעו לי הצעה מסוכנת, הם ישלחו טכנאי אבל אם הוא לא ימצא בעיה או שיראה שהבעיה היא אצלי פרטית, אני אשלם 150 שקל, הטכנאי יביא איתו מחשב נייד ויחבר אלוי את המודם, אם לא יהיו בעיות אז הכל תקין ואני הפסדתי 150 שקל.אבל אין סיכוי שהטכנאי יחכה שעה! הרבה לפני זה הוא יגיד שאין שום בעיה , זה חוק מרפי קלאסי, המודם לא יתנתק לו ואני אשלם.למישהו יש רעיון? שמעתי על משהו בשם MTU שגורם לבעיה דומה- יכול להיות? מה עושים עם זה?
פורסם 2005 בינואר 2220 שנים אם אתה מתאר את הסימפטום נכון, לא נראה לי שהבעיה"שלך". המודם יאבד סנכרון בעקבות אות לא נקי מהרשת או בעקבות תקלה בתוכנה שלו. בשני המקרים, בזק צריכה לפתור את הבעיה. המלצתי:א) נתק את כבל הרשת מהמודם ותן לו לרוץ. לפי מה שתארת הוא צריך לאבד סנכרון אחרי זמן מהב) צלצל לבזק והסבר להם את הנ"לאם הבעיות שלך ממשיכות, פשוט איים בניתוק ו\או תעבור לכבלים.
פורסם 2005 בינואר 2320 שנים תקרא את המדריך של המודם הנ"ל בnetguru ואז:א. תשדרג את המודם דרך אתר בזק --> wownet --> תמיכה טכנית ---> תמיכה בציודי מודם נתב.ב. תראה דרך ממשק הWEB של המודם מה נתוני הקו שלך.ג. איך שאני מכיר את הטכנאים של בזק, לא יחייבו אותך בכלום.
פורסם 2005 בינואר 2520 שנים יש לי אותה בעיה בדיוקגם לי היה ברור שאין סיבה להתקשר לבזקגם לא היה ברור שהם יריצו אותי לנתק מסננים וישלחו לי טכנאי שכמובן לא יגלה כלום ויחייב אותי ב 150 שקלשמתי לב שהחיבור לא מתנתק , הוא פשוט קופאשמתי לב גם שהכבל מוצלב שמחובר למודם טיפה רוקד , בעבר המודם נפל לי על הרצפה , כמו כן הוא פועל ברצף לפעמים שבועות ,האם זה קשור ?בכל מקרה תום , תעדכן.****** עדכוןהרצתי את תוכנת השדרוג וקיבלתי הודעה שנסיון השדרוג נכשל , בבזק אמרו שזה כנראה אנטי וירוס או חומת אש , אז הלכתי למצב בטוח , וגם שם השדרוג נכשל , נכון להיום אני אובד עצות.
פורסם 2005 בינואר 2620 שנים דבר ראשון לא יחייבו אותך 150 זה 99 שקליםוברוב המקרים לא מחייבים באמתהאם ניסית לבצע ריסט למודם?האם ניסית להחליף שקע חשמל?האם ניסית להביא מודם של חבר לבדוק התופעה למספר שעות?האם בדקת אם המודם עדיין בתקופת האחריות של שנה כי אם לא זה יעלה לך 90 בכל מקרהלשאלות נוספות שקשורות אך ורק לADSL ניתן לפנות אליי(עובד שם)dannydr@hotmail.com
פורסם 2005 בינואר 2620 שנים dannydrכמה זמן תקופת האחריות?יש לך מושג למה אני לא מצליח לעשות שדרוג אפילו לא במצב בטוח?
פורסם 2005 בינואר 2720 שנים אם זהו מודם בהשאלה שקיבלת מבזקיש עליו אחריות מלאה לשנה מיום הקבלה, ניחוש פרוע שלי שהוא כבר עבר את השנה אצלך. אני צודק?בכל מקרה השדרוג של המודם בדר"כ מתבצע כאשר יש סימנים לבעייה בקושחה של המודםכמו נורית ALARM האדומה שנדלקת לפעמים באמצע עבודה סדירהבכל מקרה השדרוג הזה מגיע עם PDF מפורט אבל עדיין לפעמים לוקח איזה 5 דקות עד שאתה מקבל הועדה שהוא הסתייםאיזה הודעה בדיוק אתה מקבל ובאיזה שלב
פורסם 2005 בינואר 2820 שנים 1) קיבלתי הודעה ששהשדרוג נכשל ויש לפנות למוקד בזק דרך אגב עם או בלי קשר , המודם שלי מת אתמול , הנורית של ה sync דלקה קבוע גם שה ADSL לא היה מחובר בכלל למודם. המודם הוחלף 2)הסבירו לי שהבעיה שיש לי נפילות היא בגלל שאני גר באיזור שאין בו תשתית לאחד וחצי אז תשדרגו את התשתית כבר יא בני ז****
פורסם 2005 בינואר 2820 שנים כנס לממשק של המודם. אני לא זוכר איפה אבל אפשר לשדרג אותו גם משם כשאתה מפנה את המודם לקובץ עצמו. תנסה את זה ותראה אם זה עובד.תפנה לhttp://www.netguru.co.il ותקרא את המדריך של המודם, שמה מצויין במפורש כיצד לעשות זאת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.