עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משהו מוזר באיי פי שלי

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם,

לאחרונה גיליתי מן מילה מוזרה באיי פי שלי שאף פעם לא נתקלתי בה וזה ממש מוזר כי אין סיבה שדבר כזה יהיה:

תראו:

122.RED.BEZEQINT.NET

מאיפה באה המילה RED?!?!

למישהו יש הסבר לזה?

אם תרצו תמונה תגידו אבל אני מעדיף לא לחשוף את כל הפרטים של האייפי...

תודה מראש לעוזרים, יש לציין שמאז שהמילה הזאת התווספה יש לי בעיות בחיבור זה לפעמים מתנתק לי והגלישה איטית למרות שהסרתי SPY'S AD-WAREZ ועוד עם מלא תוכנות.

***עריכה: עוד בעייה שגיליתי היא שאחרי שאני מתחבר עם החייגן שלי, אחרי 5-6 שניות החייגן מתנתק ואני לא יכול לגלוש ועד שאני יכול להתחבר שוב לוקח איזה דקה או שתיים, איך אני יכול לפתור את הבעייה הזאת!? ברור שזה איזשהו וירוס אבל אני לא מוצא כלום!

פורסם
  • מחבר

תשמעו אני ממש ממש מתנצל בפני המנהלים והגולשים על ההקפצה אבל עכשיו זה השתנה לי באייפי ל-CABLEP.BEZEQINT.NET

אני ממש לא יודע מה לעשות וזאת עריכה שנייה כבר אז הקפצתי ואני שוב מתנצל אבל אני משתגע פה אני לא עולה על הבעייה אז אם מישהו יכול לעזור אז בבקשה...

פורסם

אולי זה יסביר לך

זה נורמלי ואצל כולם ככה

[attachment deleted by admin - 90 dayss]

פורסם

תשמעו אני ממש ממש מתנצל בפני המנהלים והגולשים על ההקפצה אבל עכשיו זה השתנה לי באייפי ל-CABLEP.BEZEQINT.NET

אני ממש לא יודע מה לעשות וזאת עריכה שנייה כבר אז הקפצתי ואני שוב מתנצל אבל אני משתגע פה אני לא עולה על הבעייה אז אם מישהו יכול לעזור אז בבקשה...

לפני שהקפצת (ואתה הרי מודע שזה אסור) חשבת על להתקשר לקו התמיכה של ספק האינטרנט שלך ולשאול אותם???

פורסם
  • מחבר

ואיך אני מטפל בהתנתקויות ? סרקתי לתולעים עם 3 תוכנות: AD-AWARE6 SPYBOT והסריקה של מייקרוסופט עם הבטא החדשה שלהם וכל פעם זה מוצא את אותם דברים שבדקתי אותם ו-וודאית הם לא מזיקים סתם קוקיס שלא מזיקים למחשב וזה בוודאות אני אומר.. אז בעיקרון אני לא יודע מה זה כבר יכול להיות.

פורסם
  • מחבר

לפני שהקפצת (ואתה הרי מודע שזה אסור) חשבת על להתקשר לקו התמיכה של ספק האינטרנט שלך ולשאול אותם???

לפני הניסיון שלי עם התמיכה הדי מטומטמת של נזק בינלאומי, הם לא היו עוזרים לי בכלום תאמין לי אני כבר מנוסה עם התמיכה הטכנית שלהם, תענה לי איזה תומכת טכנית רוסייה שתגיד לי לסרוק לוירוסים וסוסים טרואיינים{דבר שעשיתי כבר 5 פעמים היום} וזהו ואז היא תגיד לי לפרמט את המחשב...

פורסם

אין קשר בין ההתנתקויות ומהירות הגלישה ל "מילה" שמופיעה לך ב IP

היא תמיד היתה שם (פשוט לא שמת לב אליה)

אני מבין שאתה גולש באינטרנט דרך הכבלים

הכבל שמחבר בין הקופסה של הכבלים למודם

הוא מאוד רגיש, אולי צריך להחליף אותו.

ולמה אתה מקפיץ שוב? :pissed:

פורסם
  • מחבר

אין קשר בין ההתנתקויות ומהירות הגלישה  ל "מילה" שמופיעה לך ב IP

היא תמיד היתה שם (פשוט לא שמת לב אליה)

אני מבין שאתה גולש באינטרנט דרך הכבלים

הכבל שמחבר בין הקופסה של הכבלים למודם

הוא מאוד רגיש, אולי צריך להחליף אותו.

ולמה אתה מקפיץ שוב?  :pissed:

המודם פועל מצויין! הוא מסונכרן ואין לי בעיות איתו, הבעייה היא עם החיבור עצמו, עם החייגן שלפעמים מתנתק לי...

פורסם

המודם פועל מצויין! הוא מסונכרן ואין לי בעיות איתו, הבעייה היא עם החיבור עצמו, עם החייגן שלפעמים מתנתק לי...

כנס ללוח הבקרה, מערכת, לשונית חומרה, מנהל ההתקנים

אם המודם מתחבר בכ. רשת - כנס לכ. רשת ותבדוק אם יש שם לשונית ניהול צריכת חשמל. אם כן, תוריד את הסימון מ "אפשר למחשב לסגור התקן זה..."

אם מתחבר ב USB, אותה הגדרה רק תחת universal serial bus adapter , לכל usb root hub שאתה רואה שם

כנס גם ב IE לכלים, אפשרויות אינטרנט, לשונית התקשרויות, הגדרות, מתקדם, ותוריד את הסימון משני הריבועים שאפשר לסמן

עדיין מתנתק? נסה להתקשר לכבלים - הם יכולים לנטר את הקו/מודם ולראות אם יש בעיה כלשהיא.

ותשתדל להטריח את עצמך לקרוא את החוקים - אסור להקפיץ הודעות! לשם כך קיים כפתור עריכה!

בהצלחה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.