השמרו מחבילת הגלישה המשולבת של יס! - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השמרו מחבילת הגלישה המשולבת של יס!


hellyeahmofo

Recommended Posts

עד חודש אוקטובר 2004 היינו מחוברים בחבילה של 750 ק"ב , כאשר ההתחייבות היתה עד נוב' 2004

לאחר שנודע לנו שחברת wow  מחייבת עבור חבילה של אחד וחצי פחות מעבור 750 , פנינו אליהם בבקשה לשדרג , והם אמרו לנו לפנות קודם לספקית האינטרנט.

שפנינו הנציגה סיפרה על חבילה דרך יס במחיר של 99 ש"ח עבור 1.5 , הכוללת גם את התשלום לבזק , וגם את התשלום לאינ' זהב.

היא אמרה לי שהיא תעשה את כל הסידורים , כלומר תפנה ליס , ותבדוק אם המבצע מאושר

היא התקשרה אלי הביתה , והודיע לי שהמבצע אושר , ואף דאגה שישלחו אישור.

חברת יס  התחילו לחייב אותנו עבור החבילה.

התפלאנו לגלות שגם חברת ממשיכה לגבות מאיתנו עבור שירות וואו

נכון להיום אני משלם גם ליס , גם לבזק ולא מקבל את מה שמגיע לי.

בתאריך 6 לינואר 2005 , בשעות הבוקר דיברתי עם נציגת שירות אחרת

הסברתי לה את המצב , והיא טענה שזאת לא אחריות של חברת אינ' זהב , והיה עלי לדבר בעצמי עם , ולהודיע על השדרוג , היא האשימה אותי בכך שאני משלם כפול ומקבל פחות.

התקשרתי ל 199 , והנציג  אמר לי בפירוש , שאף פעם לקוחות לא מודיעים על דבר כזה , מי שמודיע זאת חברת יס , בעזרת מייל שהם שולחים לבזק.

בזק אמרו בפירוש שעד שהם לא מקבלים אסמכתא , הם לא יכולים לבצע שינוי

בחברת יס הנציגה  טענה שאצלהם אני מופיע בתור אחד וחצי , ומבחינתם הם שלחו לבזק מייל

לטענתה , הסיבה שזה לא התבצע היא שהמבצע הוא ללקוחות חדשים , ולא קיימים , ולכן הוא לא אושר

בשעה 13:10 דיברנו עם הנציגה של זהב , שאמרה לי שהם מבינים שאני מחויב שלא בצדק ע"י , והם יבדקו , ידאגו שהחבילה תעודכן , וידאגו שאני אקבל זיכוי עבור כל החודשים שאני משלם שלא בצדק, היא הבטיחה לי תשובה עד סוף השבוע שעבר , היום כבר ערב יום שני , ועדיין אין תשובה (10 ימים) בינתיים אני ממשיך לשלם כפול , ולקבל פחות!

זה יכול להמשך עד 2006

הפאשלה שלהם מתגמדת לעומת מה שלפי דעתי הוא לא פחות מנסיון רמאות של יס , שהודיעו לי שאני אקבל פיצוי עבור ההפרש.

אבל הם הצינור היחיד , ואם הם מסבנים אותי , אני הולך להדפק

פעם היו עושים על דברים כאלה תוכניות כלבוטק , אני אובד עצות.

**** עדכון

אני כמובן מבקש לקבל מכם עצות , אני לבד יכול מקסימום להרוס את היום של נציגה מסכנה בת 22

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי רעיון

תתקשר לבזק זהב וליס ותקבע עם נציגיי השירות שלהם פגישה אצלך בבית בתור לקוח שמעוניין בכל מיני שטויות

כשכולם יהיו אצלך בבית תעמיד את הדברים על סדרם

תגיד להם שיסדרו את העניין בינהם ולא איכפת לך מי אשם וככה כשהם כולם ביחד הם לא יוכלו לזרוק את האחריות

תקליט את השיחה אפילו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מקווה שאתה מדבר ברצינות...

הרעיון לא פרקטי בעליל :

1) אני לא לקוח חדש , ואני לא יכול להעמיד פנים שאני כן

2)מה לאיש מכירות שישלח לביתי ולפאשלות/ספק נסיונות הונאה של המעסיקה שלו

3)מי שאחראי על זה זוהי יס , כל השאר הם צד שלישי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותך לא כל כך צריך לעניין מי אחראי, אלא שתקבל את התמורה המתאימה לכספך. הרעיון בקשר להקלטה הוא לא רע בכלל. תתקשר אליהם, תאמר להם שאתה מקליט את השיחה, תקליט את כל הצדדים, ואז אם עדיין זה לא יעזור, פשוט תתבע אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...