עבור לתוכן

World Of Warcraft and Lord Of The Rings: The Return Of The King

Featured Replies

פורסם

MMORPG - Massive Multiplayer On-Line Role Playing Game

הכוונה היא למשחק כגון : World Of Warcraft , משחק המוני לרשת הדורש תשלום חודשי .

נושא הפוסט הינו אופן המשחק של WoW . חוסר בתנועה זורמת של השחקנים ( כגון : הנסיך הפרסי או Lord Of The Rings: The Return Of The King )

ושיטת משחק המבוססת ברובה על העכבר. שכן ברגע שיוצאים עם קבוצת חברים  שהכרנו זה עתה במשחק להתקיף את הזאב המאיים, כל אחד מפנה את דמותו ע"י העכבר כלפי הזאב והדמות פשוט הולכת ומכה בשרירותיות את הדמות בלי יכולת להתגונן ולהתקיף במגוון רחב של תנועות. סיבה שיכולה לגרום למותם של השחקנים במהרה במידה ואינם מגובים ע"י דמויות אחרות ( כגון מטילי קסמים למיניהם ) שחוברות אליהן יחד בכדי שיוכלו להקים לתחיה את הדמות הנרצחת בברוטליות ע"י הזאב.

בתור חובב מושבע של טרילוגיית שר הטבעות אהבתי מאוד את סגנון המשחק של הכותר האחרון מבית EA Games לטרילוגיה, "שובו של המלך".

ניתן היה לשחק ב GAMEPAD וכן הייתה באפשרות השחקן ליצור "קומבואים" וטכניקות שונות של התקפה כלפי האוייבים ובנוסף שליטה מלאה ע"י המקלדת + העכבר או ע"י ה GAMEPAD .

אשמח לקבל הפניה בנוגע למשחק הכולל בתוכו עולם נרחב כשל WoW ושיטת משחק כגון LOTR: ROTK . גם משחקים שעדיין בשלבי פיתוח או כאלו שצריכים לצאת בקרוב יתקבלו בברכה.

לדעתי , ברגע שיש לשחקן יכולת לשלוט בדמותו ובפועלה , יכולת להתחמק מאוייבים והגנה ע"י שליטה בנשקים שונים ומגוונים , יכולת זו נותנת לשחקן להרגיש כאחד אל מול הדמות ולחוות את המשחק בצורה יותר  דרמטית ואיכותית. 

אני מודע לכך שמשחק בשם : Middle Earth Online מבית VU-Games and Tubine מתפתח בימים אלה. משחק זה כולל בתוכו את כל הארץ התיכונה ואת כל היצורים והדמויות שאהבנו כל כך מטרילוגיית הספרים של  ג'.ר.ר טלקין . ( משחק זהה ל - WoW מבחינת קטגוריית המשחק RPG . עולמות נרחבים , מסעות עם חברים שזה עתה הכרתם, משימות מדירות שינה מהעיניים, התקדמות בסולם הדרגות ככל שנתקדם במשחק וכו' וכו'... )

המשחק עוד רחוק באופק ושיטת המשחק לא מצויינת לפרטי פרטים.

אני מעוניין לציין שהנני מעריץ של  WoW ולא מזלזל במשחק כלל וכלל , ההשקעה שניכרת במשחק הינו עצומה , המשחק הינו ממכר וסוחף עד מאוד, אך עדיין חסר האלמנט של השליטה העצמית בשחקן ובפעולותיו .

בתודה מראש, 

HyBr33D

פורסם

יש שתי סיבות אפשריות למה אין לשחקנים שליטה מלאה:

1. הפינג הדרוש נמוך יותר מאשר פינג של זמן-אמת מבוסס תורות כמו WOW ולכן צריך שרתים חזקים יותר ויותר כסף לתחזק אותם

2. הרעיון הוא שהיכולות של הדמות שלך ולא היכולת שלך לנוע/לשרשר קומבואים/להתחמק וכדומה תקבע את תוצאת הקרב

שתי העקרונות הללו היו די קבועים מאז תחילת משחקי המאסיב מולטי ולא נראה לי שחברה כלשהיא מתכננת לשנות את זה...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים