שאלה על הורדת קבצים בmirc?(החלפתי שם לעץ הזה שיתאים לשאלות החדשות) - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה על הורדת קבצים בmirc?(החלפתי שם לעץ הזה שיתאים לשאלות החדשות)


likantrop

Recommended Posts

בכל ערוץ זה טיפה שונה,יש לך triggers מסויימים שנותנים לך להכנס לאותו יוזר שרוצה שאנשים יורידו ממנו (כמו למשל קבצי טקסט ריקים ;) ) שאתה בפנים יש לך help מפורט על איך בדיוק להכנס לספריות מסוימות ועל איך להכנס לתור על מינת להתחיל להוריד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדי שלא תסתבך, לך לאתר www.ircspy.com ותרשום את הקובץ שאתה מחפש!!

בצד שמאל מתחת לשם הערוץ (אחרי שתבצע חיפוש) יהיו רשומים שמות כל המשתמשים באותו הערוץ, שיש להם את הקובץ המבוקש. הדבר הכי פשוט הוא ללחוץ על מספר ההורדה (זה יראה משהו כמו #3 או #5).

יפתח לך המירס בערוץ של המשתמש שבחרת, עכשיו תלחץ Ctrl+V (בחלון שנפתח לך) ואז תלחץ אנטר.

זהו אתה או מוריד את הקובץ שלך או מחכה ברשימת המתנה.

בהצלחה! :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ויייייייייייייייייי......... :D :D :D :D :D :D :xyxthumbs: :xyxthumbs:

תודה אנשים זה עזר!!!!!!!!!!!!

אם יש עוד אנשים עם השאלה הזאת, אז תדעו שבלינק שלמעלה יש מדריך להורדה במירק.התמונות שם לא עובדות אבל אם תמשיכו לקרוא את התגובות,בעמוד השני יש לינק למדריך המתוקן.

האתר אם ircspy,גם ממש טוב.

אבל יש עוד מקורות לדעת איזה שרתים יש? חוץ מהאתר הזה ודומיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחפש ב- זה תמיד עובד!! :kopfpatsch:

בהצלחה  :xyxthumbs:עם ההורדות שלך ותנסה בMIRC את הערוץ הבא - MOVIES-IL# זה ערוץ חביב של עם תרגום בעברית. (אני אישית לא מתקרב לסרטים עם תרגום מובנה בעברית) אני מעדיף להוריד את הכתוביות בנפרד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משום מה בחלק מהערוצים הוא מראה לי את הדיאלוג של "רוצה להוריד"? ואז אני לוחץ על "accept" ומופיע החלון של ההורדה אבל המהירות היא 0 ובחלון המרכזי (עם כל הניקים) רשום שה dcc שלי,לא מותאם לקבל קבצים. אבל אני עשיתי כל מה שאפשר(או כך נדמה לי), למה זה? (בהרבה ערוצים הוא כן מוריד).

ועוד שאלה, זה רק אצלי או שאצל כולם הוא מוריד על מהירות 2-3 (+-) kbs ( והרבה פעמים אפילו צונח למהרויות - 0.משהו)?יש לי ADSL2 750. (בWOW).

או ועוד שאלה,כשאני נכנס לשרת רגיל(לא xdcc) הוא מביא לי זמן מוקצב לפני שסוגר את הdcc , ואז כשהוא סוגר את זה אז גם ההורדה שלי נתקעת.מה אני עושה במקרה כזה?

יש לי אולי פיתרון לזה,הבנתי שאם אני בחלון של ההורדה רושם משהו ולוחץ אנטר,אז הוא ממשיך להחזיק את החיבור פתוח אז אולי אפשר לכתוב סקריפט שעושה לופ כל 2 שניות לפעולה אחרונה,או לשליחת אות איזושהי.אולי זה יעבוד.העיה שאני לא ממש מבין בסקריפטינג(היום רק התחלתי לקרוא את המדריך הראשון) ואני לא יודע אם אני אתחיל ממש ללמוד את זה,(כנראה שלא,אין לי זמן). אז אם מישהו שכן מבין בזה יוכל לעזור...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן,ביטלתי את הignore, ואת הסימון מהבוקס הזה של האוטו רטורן. זה עשיתי מקודם.אפילו שמתי על auto get file (אני אבטל את זה אחרכך,אבל פשוט עכשיו אני בqueque).

ומה??????????????60-90????????????

איך?????

איפה אתה מוריד דברים? אני בטוח שיש לפחות קובץ אחד שהוא חוקי בכל ערוץ,תמיד יש.אז אני חושב שזה לא צריך להתנגש בחוקי הפורום.

ויכול להיות שכרגע עברתי על טאבו מסוים שאסור להגיד את הכתובות שלך,אז אני מצטער לא ידעתי.(פשוט מקודם,לפני ששאלתי בפורום על איך להוריד,נכנסתי למירק ושאלתי את הניק הראשון  שראיתי איך מורידים(אמרתי לו שאני נווב), ואחרי שששלחתי את השאלה למספר ניקים(כולם התעלמו ממני),הסביר לי אחד מהם שזו חוצפה לדבר לאנשים שאתה לא מכיר.)

אתה משתמש באיזשהם download boosterים? הדברים האלה באמת עובדים?(בהנחה שאתה משתמש).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...