פורסם 2004 בדצמבר 520 שנים אם הגעת עד הנה אתה חייב להיות טוב!! מאיפה שצילמת את ה\SS אתה עולה במדרגות שיש מאחוריך ויש שם מעין גלגל שפותח את השער, אבל הוא שבור מה לעשות, מה לעשות מצד ימין שלך יהיה כמה חביות מתפוצצות, תירה בהם ותראה מה יקרה רמז: זה מגניב... מקווה שעזרתי
פורסם 2004 בדצמבר 520 שנים מה השלב האהוב עליכם במשחק ?השלב האהוב עלי הוא זה עם היצורים הגבוהים, משתמשים שם בהרבה טילים וזה מגניב ;D
פורסם 2004 בדצמבר 520 שנים אני מת על Ravenholm! כל השלב שיחקתי רק עם ה- Gravity Gun (כמעט תמיד) וזה היה כל כך כיף להתעלל בזומבים עם "המסורים" העגולים האלה, לזרוק עליהם את הבלוני גז וכמובן רדיאדוטורים.זה באמת אחד השלבים הכי גאוניים במשחק.המשחק הזה פשוט גאוני!
פורסם 2004 בדצמבר 520 שנים וואלה יש יש קיבלתי צק היום מחר הולכים להפקיד אותו ועוד שלושה ימים אני קונה HL2 יששששששששששששששששששששששששששששששששש :xyxthumbs: דרך אגב לזה ששם את התמונות וניתקע תגיד לא נמאס כל שניה מה עושים פה ושם תחשוב לבד גם זה משחק כיפי תהיה יצירתי תפעיל את הראש
פורסם 2004 בדצמבר 520 שנים אני אישית אהבתי את הסוף ממתי שמקבלים את הנשק "החדש" או יותר נכן המחודש אבל אני לא ממש רוצה להרוס יותר מידי... זה פשוט השלב הכי כיפי במשחק
פורסם 2004 בדצמבר 520 שנים תאום יש לי חשק להתקין מחדש HL1 ולשחק סתם לכיף!! אחרי ז להתקין אופוסינג פורס וגם לשחק עד הסוף ואז גם בלו שיפט הכל אצלי מקורי מארה"ב
פורסם 2004 בדצמבר 520 שנים שלום יש לי כרטיס radeon9800np מעבד 1.6 ו512 זיכרון מה ההגדרות הכי טובות למשחק ?(עם מערכת כמו שלי) ומה זה הפילט הזה anisotropic שיש בהגדרות במשחק (X2 X4 X6 X8 מה זה נותן)
פורסם 2004 בדצמבר 520 שנים Anisotropic filtering -(או בקיצור - AF) - השיטה הסטנדרטית למיפוי טקסטורות מניחה שכל דגימה של טקסטורה תמופה למרובע בתמונה הסופית. אך הדבר בד"כ לא נכון. טקסטורות ממופות לגופים בצורות שונות, וההנחה הזו גורמת לעיוותים שונים בתמונה הסופית. על מנת לפתור את הבעיה, פיתחו אמצעי שדוגם פיקסלים נוספים מהטקסטורה על מנת לנסות להתגבר על הבעיה. הבעיה לא נפתרת, אבל מקבלים תוצאה קרובה יותר לפתרון האולטימטיבי. דגימת הפיקסלים הנוספים, כמובן, דורשת העברת יותר מידע מהזיכרון של הכרטיס מסך ומאיטה את הביצועים.
פורסם 2004 בדצמבר 620 שנים אתה יכול לראות השוואה של השיטות השונות ב CSS, הנה:http://www.garry.tv/img/cssource/texture-filtering.jpgשים לב לרצפה ככל שאתה מתרחק. (השמאלי זה TRILINEAR פשוט, ויותר ימנינה זה רמות שונות של AF).
פורסם 2004 בדצמבר 620 שנים שמעו חברים הדקנתי את המשחק ואני אומר לכם משחק משהוא בןןןןןןןןןןן ז נה!!! באמת המשחק הזה בליגה אחרת מכל משחק שראיתי ואני חייב לאמר שלמרות הגרוטאה שלי (פנטיום 3 750 הרץ 256 ראם וג'י פורס 2 64 מגה) המשחק רץ לא רע ובלי רעידות, באמת משחק איכות. אבל!! נתקלתי בבעיה שמבאסת לי את הצורה, הבעיה היא שהגעתי לשלב במשחק, עם מוסך כזה ואנשים שיורים בחייזרים ואחרי שהם הורגים אותם איזה דוקטור נפצע ושוכב על הרצפה, ואז איש אחד אומר לי "ד'ר פרידמן יש לי פה את דקטור זה וזה אני ינסה להשיג אותה" ואז הוא אומר לי בוא אחרי, ושאני בא הוא פותח את הדלת מדבר עם אישה אחת ונעמד ליד הדלת ואומר לי להיכנס, אבל הוא תקוע בדלת ואני לא מצליח להיכנס!!!! ניסיתי הכול בבקשה תעזרו לי זה מבאס לי את הצורה, הנה תמונה : http://img60.exs.cx/img60/4756/n7s11bnj223kksssd2.jpg בבקשה בבקשה תעזר לי לפתור את זה ניסיתי לעשות הכול, אפילו לשלוח לי שמירה רק תעזרו לי לפתור את זה בבקשה!!
פורסם 2004 בדצמבר 620 שנים אתה יכול לראות השוואה של השיטות השונות ב CSS, הנה:http://www.garry.tv/img/cssource/texture-filtering.jpgשים לב לרצפה ככל שאתה מתרחק. (השמאלי זה TRILINEAR פשוט, ויותר ימנינה זה רמות שונות של AF).אני לא רואה הבדל חוץ מהרצפה שאתה ב 16 רואה את הכל חד וברור TRILNER אתה רואה אותה מטושטשת וחלק ממנה מחוקזה מה שעושה AF?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.