הMTROX Parhelia... נראה לא משהו... - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הMTROX Parhelia... נראה לא משהו...


yoav9

Recommended Posts

למה לחכות ? כי כמו שיובל אמר, אולי הפיצ'רים עכשיו נראים לך מיוחדים אבל כשה-R300 יבואו ויציג את אותם הפיצ'רים ואולי עוד כמה אז זה כבר יהיה משהו אחר, ואני כמעט בטוח שהוא יעלה אותו הדבר, אז אין שום סיבה לרוץ ולקנות את הכרטיס, מה גם שחסרה לו תמיכה מלאה ב-DX9, דבר שלאורך זמן במיוחד אם אתה מדבר על 3 שנים זה יהווה שערוריה.

חוץ מזה שכשה-R300 למשל יצא אני בטוח שתוכל להשיג מאטרוקס חדש בסביבות ה-300 דולר, אולי פחות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תעשה לי טובה... איזו איכות ?!

לכולם תיהיה איכות ברמה לא פחות גבוהה משלו...

מה לגבי יכולת תכנות מלאה של השבב ?

אני לא ראיתי בשום מקום (אולי אני טועה) שלR300 ולNV30 תהיה את היכולת הזאת (וחבל מאוד אם לא!!)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעשה לי טובה... איזו איכות ?!

לכולם תיהיה איכות ברמה לא פחות גבוהה משלו...

מה לגבי יכולת תכנות מלאה של השבב ?

אני לא ראיתי בשום מקום (אולי אני טועה) שלR300 ולNV30 תהיה את היכולת הזאת (וחבל מאוד אם לא!!)

זה ממש לא חכם, היו הראשונים עם צ'יפ ניתן לתכנות מלא (GF3).

המטרוקס תומך חלקית ב DX9 ולכן הוא זה שאינו ניתן לתכנות מלא,

לעומתו NV30 תומך באופן מלא ב DX9 וככל הנראה גם ה R300 אם לא יהיו הפתעות לא נעימות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעשה לי טובה... איזו איכות ?!

לכולם תיהיה איכות ברמה לא פחות גבוהה משלו...

מה לגבי יכולת תכנות מלאה של השבב ?

אני לא ראיתי בשום מקום (אולי אני טועה) שלR300 ולNV30 תהיה את היכולת הזאת (וחבל מאוד אם לא!!)

זה ממש לא חכם, NVIDIA היו הראשונים עם צ'יפ ניתן לתכנות מלא (GF3).

המטרוקס תומך חלקית ב DX9 ולכן הוא זה שאינו ניתן לתכנות מלא,

לעומתו NV30 תומך באופן מלא ב DX9 וככל הנראה גם ה R300 אם לא יהיו הפתעות לא נעימות.

חבובי היקרים, כמה דברים לי אילכם:

1. גם ה- GF3 הוא לא שבב בעל יכולת תכנות מלאה ורק ה- P10 מתקרב לזה (אני עדיין לא יודע בדיוק מה עם ה- NV30/R300).

2. אל תתלהבו יותר מידי מאיכות התמונה של ... ההבדל היחידי לטובתה יהיה במצב עבודה עם שלושה מסכים וזהו.

3. כן הולכת להילחם ב- ATi וב- nVidia... ושאף אחד לא יחשוב אחרת... מדובר פה בכניסה לשוק הגיימרים.

4. עוד פעם, אורי, פשט לשלושת המסכים אין שום ייתרון איכות ל- ... זה שאתה יכול להרשות לעצמך מסכי LCD זה משהו אחר... (כמה אתה מוכר לי את ה- PRO454 ?).

5.

והתגובה שלי באה להביע ממקודם שאני מתכוון להזמין את הכרטיס, למען המאת היום כמעט ביצעתי Pre-order

על זה דיברתי... אתה עשיר יותר מקובי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Ghost_Dogg

לא, הוא סתם מכור, ואני חושב שאסף יסכים כאן. ;)

ועוד התמכרות מהסוג החזק ביותר, שיש לו גם כסף לספק אותה. ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר מתקשה לעכל את השטויות שנאמרות כאן.

מאיפה הסקתם שה-R300, יתמוך תמיכה מלאה בדיירקט איקס 9!

נ.ב למה אתה לא מזכיר את זה שלפרלייה יש פיצ'רים שיתמכו רק בדיירקט איקס 10!

...

לגבי האיכות, יובל די! די! מספיק לשטויות האלו!.. יש הבדל משמעותי גם במסך אחד גם ב800X600.

...חבל שלא התנסת בעצמך.

ולגבי התחרות, אני מבין שאתה הדובר החד ששל מטרוקס?.. כי הם טענו אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה קטנה

העבודה בשלושה מסכים

זה לא ממש ממש ממש מגעיל?

כאילו

לכל מסך יש את המסגרות שלו שלוקחות מקום.. וגם אם זה LCD... זה פשוט לא למשחקים!

עוד משהו

מאחורי הכרטיס יש רק חיבורי DVI... ומה אם יש לי מסך רגיל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי. הגיע תורי להכנס לתמונה 8).

השבב הראשון שהיתה בו אפשרות של תכנות היה ה-TNT. תתפלאו לדעת שגם השבב הישן הזה היה יכול להיות מתוכנת. בשבב הזה החלק שאחראי על הגאומטריה היה קבוע, אבל היה אפשר לתכנת את הרסטריזר שלו במידה מסויימת.

השבב הראשון שהיתה בו אפשרות לתכנת את המעבד הגאומטרי היה ה-WildCat הראשון של 3DLabs. אפשרות זו הייתה קיימת כשאפילו ה-DirectX8 לא היה בתכנון.

ועוד משהו: תגדירו מה זה תכנות "מלא".

בקשל לכרטיס של , הוא בהחלט לא חזק מבחינת Triangles/Sec ן-MPixels/sec, אבל יש בו דבר אחד שנותן ייתרון עצום על מאיצים אחרים - Hardware Displacement Mapping. אני יכול להבטיח לכם שהפיצ'ר הזה ישנה במידה ניכרת את עולם הגרפיקה הממוחשבת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי המרבים שאתה כל כך אוהב, .. הם בעייתים ודורשים יכולות עיבוד גבוהות במיוחד עם המתכנתי מעוניינם בטווח ראייה רחב, לשם כך מטרוקס שילנו את הבמפמפינג החדש עם מה שהם קוראים לו adaptive tessellation.

דן הסביר על כך מעולה במאמר שלו כאן: http://www.hwzone.co.il/articles.php?file=Matrox_Parhelia5.php

ואני בטוח שהתמונה תסביר את העניין,

figure_4.jpg

יצא לי לראות באיכות גבוהה המדגימים את העניין בפעולה, וזה אכן עובד. השיפור בפריימים משמעותי (ספציפית לאותה סצנה דלה, .. ) והאיכות זהה.

לגבי הלא "מזוייף", כפי שהגדרת..

זה בעצם אומר בפשטות שהבמפים.. או הטקסטורות.. המעוותות.. עם הקליעים.. סלעים.. או מה שלא יהיה, יהיו מלבד אפקט ויזואלי גם יוכלו להשפיע על התנהגות האובייקטים האחרים בסצינה.

להמחשה:

disp-mapping7.jpg

עוד אחד מיתרונותיו הריבם של הבמפ מפינג החדש, היא בעצם יצירה של דמויות חדשות על אותו בסיס, מה שיחסוך רוחב פס.. זמן ..

המחשה:

disp-mapping5.jpg

disp-mapping6.jpg

נ.ב נמאס לי לשמוע את זה:

זה יהיה ב-R300 כי זה חלק מ- 9. וזה יתפוס באמת בגלל שזה חלק מ- 9.

מה הקשר? בזמן הEMBM יצא והיה חלק בלתי נפרד בדיירקט איקס 6. אף כרטיס אחר מלבד הג'י400 לא תמך בואפציה זאת.. לא הוודואים למיניהם, וגם לא הNVIDIA RIVA TNT @ ULTRA שהתיימר לתמוך תמיכה מלאה בדיירקטס איקס 6.

נ.ב מתי באמת החלה לתמוך בEMBM תזכיר לי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

NVIDIA התחילה לתמוך ב-EMBM מאז ה-GF3, ו-ATI התחילו לתמוך ב-EMBM מאז ה- שלהם.

ואישית כמפתח הייתי מתנפל על ה-Displacement Mapping. אז אני מניח שזה מה שיעשו מפתחים אחרים.

נ.ב: אני יודע טוב מאד מה זה Displacement Mapping ואיך הוא עובד. גם הפיצ'ר הזה היה על הנייר כבר הרבה זמן, רק שהוא אף פעם לא יושם במאיץ גרפי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...