פורסם 2002 ביוני 1923 שנים למה לחכות ? כי כמו שיובל אמר, אולי הפיצ'רים עכשיו נראים לך מיוחדים אבל כשה-R300 יבואו ויציג את אותם הפיצ'רים ואולי עוד כמה אז זה כבר יהיה משהו אחר, ואני כמעט בטוח שהוא יעלה אותו הדבר, אז אין שום סיבה לרוץ ולקנות את הכרטיס, מה גם שחסרה לו תמיכה מלאה ב-DX9, דבר שלאורך זמן במיוחד אם אתה מדבר על 3 שנים זה יהווה שערוריה.חוץ מזה שכשה-R300 למשל יצא אני בטוח שתוכל להשיג מאטרוקס חדש בסביבות ה-300 דולר, אולי פחות...
פורסם 2002 ביוני 1923 שנים תעשה לי טובה... איזו איכות ?!לכולם תיהיה איכות ברמה לא פחות גבוהה משלו... מה לגבי יכולת תכנות מלאה של השבב ?אני לא ראיתי בשום מקום (אולי אני טועה) שלR300 ולNV30 תהיה את היכולת הזאת (וחבל מאוד אם לא!!)
פורסם 2002 ביוני 1923 שנים תעשה לי טובה... איזו איכות ?!לכולם תיהיה איכות ברמה לא פחות גבוהה משלו... מה לגבי יכולת תכנות מלאה של השבב ?אני לא ראיתי בשום מקום (אולי אני טועה) שלR300 ולNV30 תהיה את היכולת הזאת (וחבל מאוד אם לא!!)זה ממש לא חכם, NVIDIA היו הראשונים עם צ'יפ ניתן לתכנות מלא (GF3).המטרוקס תומך חלקית ב DX9 ולכן הוא זה שאינו ניתן לתכנות מלא,לעומתו NV30 תומך באופן מלא ב DX9 וככל הנראה גם ה R300 אם לא יהיו הפתעות לא נעימות.
פורסם 2002 ביוני 1923 שנים תעשה לי טובה... איזו איכות ?!לכולם תיהיה איכות ברמה לא פחות גבוהה משלו... מה לגבי יכולת תכנות מלאה של השבב ?אני לא ראיתי בשום מקום (אולי אני טועה) שלR300 ולNV30 תהיה את היכולת הזאת (וחבל מאוד אם לא!!)זה ממש לא חכם, NVIDIA היו הראשונים עם צ'יפ ניתן לתכנות מלא (GF3).המטרוקס תומך חלקית ב DX9 ולכן הוא זה שאינו ניתן לתכנות מלא,לעומתו NV30 תומך באופן מלא ב DX9 וככל הנראה גם ה R300 אם לא יהיו הפתעות לא נעימות.חבובי היקרים, כמה דברים לי אילכם:1. גם ה- GF3 הוא לא שבב בעל יכולת תכנות מלאה ורק ה- P10 מתקרב לזה (אני עדיין לא יודע בדיוק מה עם ה- NV30/R300).2. אל תתלהבו יותר מידי מאיכות התמונה של MATROX... ההבדל היחידי לטובתה יהיה במצב עבודה עם שלושה מסכים וזהו.3. MATROX כן הולכת להילחם ב- ATi וב- nVidia... ושאף אחד לא יחשוב אחרת... מדובר פה בכניסה לשוק הגיימרים.4. עוד פעם, אורי, פשט לשלושת המסכים אין שום ייתרון איכות ל- MATROX... זה שאתה יכול להרשות לעצמך מסכי LCD זה משהו אחר... (כמה אתה מוכר לי את ה- PRO454 ?).5. והתגובה שלי באה להביע ממקודם שאני מתכוון להזמין את הכרטיס, למען המאת היום כמעט ביצעתי Pre-orderעל זה דיברתי... אתה עשיר יותר מקובי...
פורסם 2002 ביוני 1923 שנים לא, הוא סתם מכור, ואני חושב שאסף יסכים כאן. ועוד התמכרות מהסוג החזק ביותר, שיש לו גם כסף לספק אותה. ;D
פורסם 2002 ביוני 1923 שנים אני כבר מתקשה לעכל את השטויות שנאמרות כאן.מאיפה הסקתם שה-R300, יתמוך תמיכה מלאה בדיירקט איקס 9!נ.ב למה אתה לא מזכיר את זה שלפרלייה יש פיצ'רים שיתמכו רק בדיירקט איקס 10!...לגבי האיכות, יובל די! די! מספיק לשטויות האלו!.. יש הבדל משמעותי גם במסך אחד גם ב800X600....חבל שלא התנסת בעצמך.ולגבי התחרות, אני מבין שאתה הדובר החד ששל מטרוקס?.. כי הם טענו אחרת.
פורסם 2002 ביוני 1923 שנים שאלה קטנההעבודה בשלושה מסכיםזה לא ממש ממש ממש מגעיל?כאילולכל מסך יש את המסגרות שלו שלוקחות מקום.. וגם אם זה LCD... זה פשוט לא למשחקים!עוד משהומאחורי הכרטיס יש רק חיבורי DVI... ומה אם יש לי מסך רגיל?
פורסם 2002 ביוני 1923 שנים אוקי. הגיע תורי להכנס לתמונה 8).השבב הראשון שהיתה בו אפשרות של תכנות היה ה-TNT. תתפלאו לדעת שגם השבב הישן הזה היה יכול להיות מתוכנת. בשבב הזה החלק שאחראי על הגאומטריה היה קבוע, אבל היה אפשר לתכנת את הרסטריזר שלו במידה מסויימת. השבב הראשון שהיתה בו אפשרות לתכנת את המעבד הגאומטרי היה ה-WildCat הראשון של 3DLabs. אפשרות זו הייתה קיימת כשאפילו ה-DirectX8 לא היה בתכנון.ועוד משהו: תגדירו מה זה תכנות "מלא".בקשל לכרטיס של Matrox, הוא בהחלט לא חזק מבחינת Triangles/Sec ן-MPixels/sec, אבל יש בו דבר אחד שנותן ייתרון עצום על מאיצים אחרים - Hardware Displacement Mapping. אני יכול להבטיח לכם שהפיצ'ר הזה ישנה במידה ניכרת את עולם הגרפיקה הממוחשבת.
פורסם 2002 ביוני 2023 שנים טוקסי, אני רוצה לראות את הדבר הזה תופס באמת, או שזה לא יהיה ב-R300 למשל, כי קשה לדעת.
פורסם 2002 ביוני 2023 שנים זה יהיה ב-R300 כי זה חלק מ-DirectX 9. וזה יתפוס באמת בגלל שזה חלק מ-DirectX 9.זה בעצם Bump-Mapping לא "מזוייף". וה"אחרים" שעליהם דיברתי הם השבבים בעלי Raw Power דומה לשבב של Matrox.
פורסם 2002 ביוני 2023 שנים לגבי המרבים שאתה כל כך אוהב, .. הם בעייתים ודורשים יכולות עיבוד גבוהות במיוחד עם המתכנתי מעוניינם בטווח ראייה רחב, לשם כך מטרוקס שילנו את הבמפמפינג החדש עם מה שהם קוראים לו adaptive tessellation. דן הסביר על כך מעולה במאמר שלו כאן: http://www.hwzone.co.il/articles.php?file=Matrox_Parhelia5.php ואני בטוח שהתמונה תסביר את העניין, יצא לי לראות סרטים באיכות גבוהה המדגימים את העניין בפעולה, וזה אכן עובד. השיפור בפריימים משמעותי (ספציפית לאותה סצנה דלה, .. ) והאיכות זהה. לגבי הלא "מזוייף", כפי שהגדרת.. זה בעצם אומר בפשטות שהבמפים.. או הטקסטורות.. המעוותות.. עם הקליעים.. סלעים.. או מה שלא יהיה, יהיו מלבד אפקט ויזואלי גם יוכלו להשפיע על התנהגות האובייקטים האחרים בסצינה. להמחשה: עוד אחד מיתרונותיו הריבם של הבמפ מפינג החדש, היא בעצם יצירה של דמויות חדשות על אותו בסיס, מה שיחסוך רוחב פס.. זמן פיתוח.. המחשה: נ.ב נמאס לי לשמוע את זה: זה יהיה ב-R300 כי זה חלק מ-DirectX 9. וזה יתפוס באמת בגלל שזה חלק מ-DirectX 9. מה הקשר? בזמן הEMBM יצא והיה חלק בלתי נפרד בדיירקט איקס 6. אף כרטיס אחר מלבד הג'י400 לא תמך בואפציה זאת.. לא הוודואים למיניהם, וגם לא הNVIDIA RIVA TNT @ ULTRA שהתיימר לתמוך תמיכה מלאה בדיירקטס איקס 6. נ.ב מתי NVIDIA באמת החלה לתמוך בEMBM תזכיר לי?
פורסם 2002 ביוני 2023 שנים NVIDIA התחילה לתמוך ב-EMBM מאז ה-GF3, ו-ATI התחילו לתמוך ב-EMBM מאז ה-RADEON שלהם.ואישית כמפתח הייתי מתנפל על ה-Displacement Mapping. אז אני מניח שזה מה שיעשו מפתחים אחרים.נ.ב: אני יודע טוב מאד מה זה Displacement Mapping ואיך הוא עובד. גם הפיצ'ר הזה היה על הנייר כבר הרבה זמן, רק שהוא אף פעם לא יושם במאיץ גרפי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.