איך מבטלים את אפקט הטישטוש ב POP:Warrior Within? - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך מבטלים את אפקט הטישטוש ב POP:Warrior Within?


dabaz

Recommended Posts

ה-AA לא יכול לעבוד שיש את האפקט הזה, ולדעתי זה נראה מגעיל (גם מוריד לי בביצועים).

ניסיתי לבטל אותו בקובץ Hardware.ini בתוך התיקיה של המשחק וזה לא הלך...

אז אם למישהו יש מושג, או רעיון איך אפשר להיפתר ממנו שיכתוב כאן.

תודה מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח מה הקשר HDR? אתה יודע בכלל מה זה?

כן אפשר לבטל הfargment program שאחראית עליו לא אינטגרלית כמו בראשון, אני יריץ את המשחק היום בערב ויבדוק את העניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה כרטיס יש לך?

גם בראשון וגם בשני, היה טשטוש של כל הסצנה, יש שאוהבים את זה ויש שלא. בקשר ל"מה זה קשור לAA, רוב הPPEים נעשים ע"י שני שיטות, הראשונה והנפוצה היא רינדור כל הפריים לטקסטורה והעברתה דרך fargment shader, הדבר הזה מונע AA בשל זאת שבסצנה הסופית אין שום מידע גאומטרי, ואין "קצוות" שאפשר להחליק. הצורה השניה היא שימוש בשיידרים מרובים, וMRT. הצורה הזאת נותנת את התוצאות הטובות ביותר, אולם גם כבדה, למשל בMOHPA יש שימוש כבד בMRT ולכן ביטלו את האפשרות לAA כי גם על הכרטיסים החזקים ביותר הוא זחל, בNFSUG1 היה שימוש בR2T דבר שמנע אפשרות של מולטי סאמפלינג, בNFSUF2 עברו לMRT ויש אפשרות לAA.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי R9800P. הפעלתי AA מהדרייברים.

אם אני מפעיל את המשחק בלי AA הוא עובד חלק, אבל אני רוצה להפעיל אותו עם AA ולבטל את אפקט "הטישטוש" הזה, כדי שהAA יעבוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

POP לא משתמש בHDR, לHDR אין שום קשר לאפקט הטשטוש, או הפריחה המוגזם, אפקט הטשטוש לא גורם לכך שלא נצתרך AA, הוא פשוט מונע אפשרות למולטיסאמפליג בחלק מצורות האימפלמנטציה שלו.

אפקט הטשטוש בPOP זה R2T פשוט ושיידר.

עריכה:

טוב לאחר הרצת המשחק עם D3Dspy מהSDK של DX9 יש מספר אפקטים שמונעים AA, זה לא רק הblurFX, בנוסף לזה UBI סגרה AA בכוח במנוע של המשחק, כמו שEA עשתה בMOHPA.

אם אתה רוצה לבטל את כל האפקטים ולהפעיל AA תוריד 3Danalyze ואני ינחה אותך. רק שתדע שהמשחק נראה דיי מכוער בלעדיהם, ואני לא יודע אם זה לא יצור בעיות בזמן ההרצה.

אם אתה רוצה לבטל את אפקט הטשטוש רק בשביל שיפור בביצועים אין טעם, זה לא ישפר את הביצועים, ניסיתי על X800 ו9200(מובנה :lol:).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה הם נעלו את ה- AA?

בMOHPA זה גרם לזחילה גם בכרטיסים החזקים, בPOP שלא ישקחו עם כפיה ויגרמו לירידה בביצועים.

בקשר לAA יש לך שני אפשרויות, להשיג ID של 4MX לא מצאתי אותו(לא בטוח שזה יעבוד אבל שווה לנסות). דבר שני להגדיר force max shaders 1.1

וANTI Dedect MODE - shaders.

אחרי זה בHW.ini להחליף את הCAPS בזה:

NonPow2Textures=1

StreamsCount=16

PureDevice=1

HardwareTnL=1

WFog=1

ZFog=1

PixelFog=0

FogRange=1

VertexFog=0

ZBias=1

CanStretchRect=1

AlphaPalette=0

FullscreenGamma=1

AllowDisableVSync=1

ShadowScaling=1

EnableAE=0

ColorDiffusion=0

ForceVSFog=1

InvertFogRange=0

ZEnableFix=0

PixelShaders11=0

VertexShaders11=1

FFPHasTempReg=1

DepthTexture=0

UseBoneSplitting=1

HeatShimmering=0

ShadowsEnabled=1

BlurFX=0

ובערזת radlinker לכפות AA, אני מזהיר אותך מראש, התוצאה דיי מכוערת יחיסת למקור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...