פורסם 2004 בדצמבר 721 שנים ה-AA לא יכול לעבוד שיש את האפקט הזה, ולדעתי זה נראה מגעיל (גם מוריד לי בביצועים).ניסיתי לבטל אותו בקובץ Hardware.ini בתוך התיקיה של המשחק וזה לא הלך...אז אם למישהו יש מושג, או רעיון איך אפשר להיפתר ממנו שיכתוב כאן.תודה מראש.
פורסם 2004 בדצמבר 721 שנים חחח מה הקשר HDR? אתה יודע בכלל מה זה?כן אפשר לבטל הfargment program שאחראית עליו לא אינטגרלית כמו בראשון, אני יריץ את המשחק היום בערב ויבדוק את העניין.
פורסם 2004 בדצמבר 721 שנים יש לי את המשחק!!!!!!!!!!!!!!!ואני לא מבין למה אתה מתכוון איזה טישטוש?ואיפה אתה ראית את האפשרות ל AA במשחק?
פורסם 2004 בדצמבר 721 שנים איזה כרטיס יש לך?גם בראשון וגם בשני, היה טשטוש של כל הסצנה, יש שאוהבים את זה ויש שלא. בקשר ל"מה זה קשור לAA, רוב הPPEים נעשים ע"י שני שיטות, הראשונה והנפוצה היא רינדור כל הפריים לטקסטורה והעברתה דרך fargment shader, הדבר הזה מונע AA בשל זאת שבסצנה הסופית אין שום מידע גאומטרי, ואין "קצוות" שאפשר להחליק. הצורה השניה היא שימוש בשיידרים מרובים, וMRT. הצורה הזאת נותנת את התוצאות הטובות ביותר, אולם גם כבדה, למשל בMOHPA יש שימוש כבד בMRT ולכן ביטלו את האפשרות לAA כי גם על הכרטיסים החזקים ביותר הוא זחל, בNFSUG1 היה שימוש בR2T דבר שמנע אפשרות של מולטי סאמפלינג, בNFSUF2 עברו לMRT ויש אפשרות לAA.
פורסם 2004 בדצמבר 721 שנים מחבר יש לי R9800P. הפעלתי AA מהדרייברים.אם אני מפעיל את המשחק בלי AA הוא עובד חלק, אבל אני רוצה להפעיל אותו עם AA ולבטל את אפקט "הטישטוש" הזה, כדי שהAA יעבוד.
פורסם 2004 בדצמבר 821 שנים חחח מה הקשר HDR? אתה יודע בכלל מה זה?הPoP WW ידוע בשימוש בHDR,בין היתר הHDR גורם לשטשטושים האלו טהHDR גורם לכך 'שלא נצטרך' AAמתאים אחד על אחד עם מה שהוא אמר...הבנת מה הקשר?
פורסם 2004 בדצמבר 821 שנים POP לא משתמש בHDR, לHDR אין שום קשר לאפקט הטשטוש, או הפריחה המוגזם, אפקט הטשטוש לא גורם לכך שלא נצתרך AA, הוא פשוט מונע אפשרות למולטיסאמפליג בחלק מצורות האימפלמנטציה שלו. אפקט הטשטוש בPOP זה R2T פשוט ושיידר. עריכה: טוב לאחר הרצת המשחק עם D3Dspy מהSDK של DX9 יש מספר אפקטים שמונעים AA, זה לא רק הblurFX, בנוסף לזה UBI סגרה AA בכוח במנוע של המשחק, כמו שEA עשתה בMOHPA. אם אתה רוצה לבטל את כל האפקטים ולהפעיל AA תוריד 3Danalyze ואני ינחה אותך. רק שתדע שהמשחק נראה דיי מכוער בלעדיהם, ואני לא יודע אם זה לא יצור בעיות בזמן ההרצה. אם אתה רוצה לבטל את אפקט הטשטוש רק בשביל שיפור בביצועים אין טעם, זה לא ישפר את הביצועים, ניסיתי על X800 ו9200(מובנה ).
פורסם 2004 בדצמבר 821 שנים למה הם נעלו את ה- AA?בMOHPA זה גרם לזחילה גם בכרטיסים החזקים, בPOP שלא ישקחו עם כפיה ויגרמו לירידה בביצועים.בקשר לAA יש לך שני אפשרויות, להשיג ID של 4MX לא מצאתי אותו(לא בטוח שזה יעבוד אבל שווה לנסות). דבר שני להגדיר force max pixel shaders 1.1 וANTI Dedect MODE - shaders.אחרי זה בHW.ini להחליף את הCAPS בזה:NonPow2Textures=1StreamsCount=16PureDevice=1HardwareTnL=1WFog=1ZFog=1PixelFog=0FogRange=1VertexFog=0ZBias=1CanStretchRect=1AlphaPalette=0FullscreenGamma=1AllowDisableVSync=1ShadowScaling=1EnableAE=0ColorDiffusion=0ForceVSFog=1InvertFogRange=0ZEnableFix=0PixelShaders11=0VertexShaders11=1FFPHasTempReg=1DepthTexture=0UseBoneSplitting=1HeatShimmering=0ShadowsEnabled=1BlurFX=0ובערזת radlinker לכפות AA, אני מזהיר אותך מראש, התוצאה דיי מכוערת יחיסת למקור.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.