פורסם 2004 בדצמבר 1520 שנים "אפילו את מושג עין הרע, המופיע בתלמוד פעמים אין ספור, סירב לקבל." - על הרמב"םוזה הבן אדם שמקובל על כל החרדים שלך? מי ששולל דברים שנכתבו בתלמוד?וברטון צודק לחלוטין, מושג החיים שאחרי המוות הופיע לראשונה בנצרות,רק לאחר מכן הוא הופיע ביהדות והפך לתירוץ למה צריך לקיים מצוותאבל אתה רוצה להגיד לי שאלוהים שלך רוצה שנקיים מצוות רק בשביל שיהיה לנו טוב?לא למדת כלום מספר איוב? הרי שם מדובר על צדיק אמיתי, שהולך אחרי אלוהיםגם כשרע לו בחייו שכן זה מה שהוא מאמין בו. או שצריך להאמין באלוהים רק כשטוב לך?זה לא מעוות קשות את כל התפיסה של להאמין באלוהים?
פורסם 2004 בדצמבר 1520 שנים אני קראתי כתבות של חופש לא מצאתי בהם כלוםאני גם מכיר טוב מאוד את כל הדעות והטיעונים של החילונייםהייתי אחד כזה..........קראתי גם את הזה של ויקיפדיה......מתי שתביאו לי דברים כתובים של הרמב"ם ולא קיצור של החיים שלו אני אקח את זה אולי ברצינות"אפילו את מושג עין הרע, המופיע בתלמוד פעמים אין ספור, סירב לקבל." - על הרמב"םוזה הבן אדם שמקובל על כל החרדים שלך? מי ששולל דברים שנכתבו בתלמוד?וברטון צודק לחלוטין, מושג החיים שאחרי המוות הופיע לראשונה בנצרות,רק לאחר מכן הוא הופיע ביהדות והפך לתירוץ למה צריך לקיים מצוותאבל אתה רוצה להגיד לי שאלוהים שלך רוצה שנקיים מצוות רק בשביל שיהיה לנו טוב?לא למדת כלום מספר איוב? הרי שם מדובר על צדיק אמיתי, שהולך אחרי אלוהיםגם כשרע לו בחייו שכן זה מה שהוא מאמין בו. או שצריך להאמין באלוהים רק כשטוב לך?זה לא מעוות קשות את כל התפיסה של להאמין באלוהים?צריך להאמין באלוהים גם בטוב וגם ברעזה לא אמונה בכללזה ידיעהכל דבר רע שקורה לך זה בגלל שעשית משהו רע
פורסם 2004 בדצמבר 1520 שנים מתי שתביאו לי דברים כתובים של הרמב"ם ולא קיצור של החיים שלו אני אקח את זה אולי ברצינותאתה יודע מה בוא נעשה ככה.מתי שאתה תביא לנו דברים כתובים של הרמב"ם(או בכלל משהו שיחזק את הטענות שלך) אז אולי ניקח אותך ברצינות
פורסם 2004 בדצמבר 1520 שנים :-\ אה אז קורים לך דברים רעים כי משעמם לאלוהים? אתה יודע מה בוא נעשה ככה. מתי שאתה תביא לנו דברים כתובים של הרמב"ם(או בכלל משהו שיחזק את הטענות שלך) אז אולי ניקח אותך ברצינות האמת היא שיש לי ספר של הרמבם אני אקרא בו עכשיו ואביא לכם ציטוטים
פורסם 2004 בדצמבר 1520 שנים קורים לי דברים רעים בעיקר בגלל החלטות לא טובות שאני מקבל או בגלל מזל רע, שבשם מדעי אני אקרא לו "תיאורית הכאוס".לי במקרה יש ספר ציטוטים של ניטשה, אני יכול להביא לך גם כמה ציטוטים נבחרים מהספר.
פורסם 2004 בדצמבר 1520 שנים נו מה אתם מתבכחים אם אלוהים קיים או לא?במלא הוא סתם סדיסט...ואף אחד לא אוהב אותו!!וגם הוא אפילו לא יודע לשתול רקפות...כאילו מה?!איך אפשר לאמין במישהו שלא יודע לשתול רקפות??ולמה שמישהו יאמין בו סתכלו מה הוא עשה לכם! כאילו מה...עד כמה קשה זה יכול להיות לשתול רקפות? באים לוקחים קצת אדמה, קצת זרעים, מערבבים אותם, דוחפים לאיזה חור מאדמה שחפרתם ואז קצת מים כמה פעמים ביום וזהו! יש רקפות..באמת שהוא סתם מיותר.פלוס תסתכלו איזה פלאפון מעפאן הוא נתן לי! אלף פעם אני מקבל את אותה ההודעה ! והקע הזה שיש לפלא בעיות קליטה זה בכלל מכה וגם הקטעים האלה עם השיחה נכשלה...פלאפון מעיק אני שונא אותו! שונא שונא שונא שונא שונא שונא!!.....ואם קראתם עד לפה אז אתם ממש צריכים חיים וגם למה הוא עשה פירוקים? זה דבר כל כך מעצבן פשוט לשבת שעות ולעשות פירוקים רק בשביל לאלתר ג'אזי...בעע פשוט מעפאן!
פורסם 2004 בדצמבר 1520 שנים טוב מצאתי ציטוטים מאוד מעניינים של הרמבםהשכל אינו בא במקום הסמכות האלוהית.הטובה הצפויה לצדיקים היא העולם הבאה.רשעים לא יזכו לתחיית המתים כי הרי הם מתים בחייהם.המניע האמיתי הטהור להתנהגות דתית ואהבת ה' , היא רק על מנת שלא לקבל פרס.נושא השכר והעונש הינו נושא ארוך, מסובך ועמוק שאינו יכול להיות נידון במספר משפטים.העיקרון המרכזי שלו הוא שאלוהים גומל לצדיקים ומעניש את הרשעים ; אולם אל תנסה להיכנס לפרטים כיצד בדיוק זה מתבצע הלכה למעשה, כי האדם לא מסוגל להבין עד הסוף את מעשי אלוהים.מטרת הייסורים הבאים על האדם היא לגרום לו להכיר את האל, ולא לשם הגדלת שכרו בעולם הבא.השכר והעונש הסופיים אינם בעוולם הזה אלא בעולם הבא, כאשר חיי העולם הבא הם חיים ללא מוות.הקטע הבא הוא מן י"ג עיקרי הרמב"ם - יסוד שמיני - תורה (שבכתב ובעל פה) משמים. עלינו להאמין שכל התורה הנמצאת בידינו כיום היא התורה שניתנה למשה, וכולה הגיעה אליו מאת ה'. וכל תורת ה' תמימה, טהורה, קדושה ואמת.יסוד אחד עשרה - גמול למעשי אדם. הבורא מתעלה ומשלם גמול טוב למי שמקיים מצוות התורה, ומעניש את מי שעובר על אזהרותיה. גמולו הגדול בעולם הבא.יסוד שלושה עשר - תחיית המתים. על האדם להאמין בתחיית המתים העתידה להתרחש, ומעשה זה הוא יסוד בתורת משה. נס של חזרה לשיבה של מצב גופני מיועד לצדיקים בלבד.ולסיום:אם מעיינים באגדות כפי שהן כתובות, מוצאים שיש בהן דברים שהם לחלוטין כנגד ההיגיון, כך שעשויים להסיק שחשיבותן ותועלתן מעטה אולם למעשה, יש להן אמת תכליתית גדולה מאד שניתן לעמוד עליה, אם רק מעיינים בהם עיון מעמיק.
פורסם 2004 בדצמבר 1520 שנים "השכל אינו בא במקום הסמכות האלוהית"- משפט המעודד צייתנות עיוורת לחוקי ה'. "השכר והעונש הסופיים אינם בעוולם הזה אלא בעולם הבא, כאשר חיי העולם הבא הם חיים ללא מוות" - זה שכר?? לחיות לנצח?? מבלי למות לעולם? נשמע לי כמו העונש הכי גרוע שיכול להיות. "אם מעיינים באגדות כפי שהן כתובות, מוצאים שיש בהן דברים שהם לחלוטין כנגד ההיגיון, כך שעשויים להסיק שחשיבותן ותועלתן מעטה אולם למעשה, יש להן אמת תכליתית גדולה מאד שניתן לעמוד עליה, אם רק מעיינים בהם עיון מעמיק." -אממ...מוסר השכל?
פורסם 2004 בדצמבר 1520 שנים 1) יש לו גם ציטוט שזה לא טוב להיות יותר מדי כזה אחד שמדקדק ומשגע אנשים אחרים וגם לא טוב לעשות דברים בלי לנסות להבין 2) WTF? אז למה אתה לא מתאבד? וגם מה רע בלחיות לנצח אם זה בגן עדן??3) שהוא אומר שיש אמת לאגדות חז"ל
פורסם 2004 בדצמבר 1520 שנים חיי נצח הם דבר משעמם, לא משנה איפה. בסופו של דבר גם גן-עדן לא יהיה מעניין... החיים בעולם הבא, והעונש בעולם הבא הם הסבר ל"צדיק ורע לו רשע וטוב לו". אין הסבר יותר טוב. חוץ מזה שהרעיון הזה , "צדיק ורע לו רשע וטוב לו" עובד מתי שנוח ומתאים.
פורסם 2004 בדצמבר 1520 שנים 1) עדיין זה לא סותר את המשפט הראשון, אולי זה לא טוב לעשות דברים מבלי להבין, אבל לפי הרמב"ם אפילו אם אתה לא מבין דברים (מצוות) עליך לעשות אותם כי "השכל אינו בא במקום הסמכות האלוהית". ז"א, אם תהיה מצווה שתורה על גניבה או רצח, תיאלץ לעשות זאת כי אלוהים ציווה כך, גם אם זה סותר את המוסר וההגיון החברתי שלך. לא צייתנות עיוורת? 2) כנראה שלא הבנת עדיין את המשמעות של לחיות לנצח. לנצח. תחשוב על זה, זה העונש הכי גדול שיכול להיות. למה אני לא מתאבד? למה שאני אתאבד? אני עסוק מדי בשביל זה. : ומה זה גן-עדן? תגדיר לי גן-עדן. וגם במקום היפה והשלו ביותר בעולם (או בעולם הבא) זה סיוט לחיות לנצח. פשוט סיוט. 3) שהן... :
פורסם 2004 בדצמבר 1520 שנים 1) אבל לא תהיה כזאת מצווהוגם יש עוד ציטוט שלו שהתורה לא באה במקום המוח וגם אם יבוא מישהו שיגיד שהוא המשיח ויעשה ניסים אבל יגיד להפסיק להניח תפילין או משהו כדוגמא או אפילו יגיד שזה מותר לגנוב אז הוא בטוח לא המשיח למרות שהוא עושה ניסים (לדוגמא ישו)2) אני לא יכול להגידר לך את גן עדן הגאון מולינא אמר שהדבר הכי הכי נמוך בגן עדן זה נגידיש לך יצור שיש לו 1000 ראשים ולכל ראש יש 1000 פיות ולכל פה יש 1000 לשונות וכל לשון מנגנת מנגינה הכי טובה שאפשר כמובן שזה האנשה וזה לא ככה באמת אבל זה כלום בשביל גן עדןמה שאני הבנתי שתחייית המתים זה אלוהים רוקד עם כולם במחול אבל לאדע אם זה נכון או לא העולם הבא שזה כאילו הדבר הכי טובזה קיבוץ של כל האושר שהיה אי פעם ביחד3) יש פול, מה אתה מתעמק בנושא. מישהו קודם אמר שהרמבם אמר שהאגדות זה שטויות והבאתי לו פשוט ציטוט שהרמבם אומר שהן אמת זה הכל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.