אמש נרצח ת'יאו ואן גוך ע"י מתנקש מוסלמי קיצוני - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אמש נרצח ת'יאו ואן גוך ע"י מתנקש מוסלמי קיצוני


Merrymoon

Recommended Posts

אמש נרצח הבמאי ונינו של אחי הצייר הידוע, וינסט ואן גוך, ע"י מתנקש אלמוני, ככל הנראה מוסלמי קיצוני.

תיאו ואן גוך, במאי הולנדי אשר התבטא רבות נגד הפונדאמנטליזם האיסלאמי ויחסו המחפיר לנשים. לתענתו, האיסלאם היא הדת היחידה שמצדיקה הכאה, התעללות, מילה ורצח נשים. הסרט שהעלה למסכים ב-29 באוגוסט האחרון, תחת השם Submission (כניעה) שאת תסריטו כתבה היסרי עלי, ילידת סומליה למשפחה מוסלמית אשר התקחשה לאיסלאם, ברחה מהמעגל החברתי והמשפחתי המוסלמי והצתרפה למפלגה ימנית וכיום חברת הפרלמנט ההולנדי.

הסרט עוסק בחייהן של נשים מוסלמיות כאשר האחת הודחה לנישואים אלימים בגיל צעיר בניגוד לרצונה, נאנסה ע"י קרוב משפחה ואח"כ נענשה באכזריות באשמת ניאוף (אונס וניאוף אצלם זה אותו דבר...).

היו שאמרו שואן גוך ועמיתיו הם גזענים או "לא סובלניים". אני חושבת הפוך. בין הפעילים בפורום שלו מוסלמים שמתכחשים לאיסלאם בגלל אותן הסיבות שואן גוך גינה אותן. איך זה ייתכן שיש לך מהגרים במדינה שלך שמסרבים לחיות לפי החוקים שלך ומתעקשים להיות בחצר האחורית שלך בכל זאת?? לא דיי בכך שהם מסרבים לאמץ את התרבות (לא הדת) ההולנדית ולעבור אינטגראציה כלשהי, אלא שהם גם נשארים בקהילות הסגורות שלהם, פוגעים בעצמם ובעם המארח שלהם (במקרה זה ההולנדים) ואח"כ גם מתנקשים במי שמתנגד להתנהגות המחפירה שלהם.

פרטים נוספים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סרט טוב!

מראה עד כמה אנשים משתמשים בדת לצרכיהם וזה לא משנה איסלם, נצרות או יהדות בכולן יש כל כך הרבה מקרים של השפלת נשים ושל השונה עד כדי פגיעה בהם (כמו למשל הגיבורה בסרט שנאנסת על ידי אח של בעלה). הדבר שהכי כואב הוא חוסר העיסוק של החברה בכך, וחמור מזה, האשמת אותה בחורה שנאנסה בחילול כבוד המשפחה או פגיעה בדת כי היא לא שכבה עם בעלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה רק נובע מחוסר חינוך, אם תשימו לב כל אלימות מקורה בחינוך לקוי. "קיצונים" למינהם הם פשוט מטומטמים שמנוצלים

ע"י אחרים ע"מ לקבל כוח. אי אפשר להרוג את המוסלמים ה"רעים" אבל רפורמות בדת צריך לעשות. ואם שום דבר לא ישתנה

האירופאים כבר "ייטפלו" בהם, כמו שהם רגילים לעשות :\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הקטע שהשמאלנות האירופאית נוטה לתת להם לעשות כרצונם, אחרת זה כמו אפליה דתית. הם מתעלמים מהעובדה שדברים מסויימים בדרך החיים של אותם פליטים, מסכנים שהם לקחו תחת חסותם, נוגדים חוקים כלל עולמיים לשלום האדם רכושו וגופו (וגופו הוא רכושו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...