שאלה שקשורה לביאות - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה שקשורה לביאות


idofr

Recommended Posts

ככה ידידה שלי מעשנת וזה ממש לא מוצא חן בעיניי אבל היא אומרת שהיא התחילה כי זה מוציא לה את התיאבון (יענו סוג של דיאטה) הקיצר קראתי ממש מזמן שפיתחו איזה כדור שלוחקים אותו וזה מדכא ת'רעב אז אם מישו יודע על משו כזה ויכול לתת לי עוד פרטים בבקשה

ועוד משו משעתי על תרופה שניקראת זייבן שהיא גם גורמת להפסיק לעשן וגם מתפלת בקטע של הרעב אפשר בבקשה עוד פרטים גם על זה

בתודה עידו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דייטה על דעת עצמך זה דבר לא בריא בפני עצמו ולמען האמת - קשה לי להאמין שזה מה שעושה לה את זה. אני מעשנת ואני בולסת הרבה פעמים, קשה להאמין שזה מדכא לי את התיאבון על בסיס קבוע. נראה לי שהיא פשוט החליטה שהיא מעשנת וזה התירוץ שלה, הטענה שזה מרזה.

דייטות ללא ייעוץ של דיאטנית וללא תכנית ותפריט יומי מפורט בנוסף לכל מיני תרופות פלא שמציעים ללא מרשם יכולות להיות להן סוף מאד עצוב. אין תרופות פלא - יש נזק בתוך גלולה. הסוד למשקל טוב וגזרה יפה הוא תפריט מאוזן והתעמלות. מה אני לא מכירה את הבנות האנורקסיות האלו שכן יש להן צמיגים? זה שבנאדם מרעיב את עצמו זה לא אומר שהוא יהפוך להיות נסיך פתאום. האנשים בארץ הם דיי פדלאות ולא טורחים להתעמל ואז הם בוכים על צמיגים (למרות הירידה הדראסטית במשקל) או על סימני מתיחה. אם הידידה שלך רוצה לרזות ברצינות אז שתלך לדיאטנית וזאת תחליט מה לעשות בהמשך טיפול. אבל לא דיי בדייטה לבד. צרייך גם התעמלות - זאת עובדה. ירידות דרסטיות במשקל וניסים זה גם לא ריאלי כי אח"כ יש "תופעת יויו". לרדת במשקל צרייך בהדרגה. נכון, זה איטי ומעצבן אבל זאת הדרך הנכונה לרדת במשקל וגם לשמור על המשקל הרצוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...