פורסם 2004 בנובמבר 321 שנים מחבר הוא כנראה התכוון שאני לא יכול להחליף מודם בגלל הסיבה הקטנה יחסית הזאת בטח צריך סיבה גדולה ואם כן זה כמעט בטוח לא בחינם הגיע הזמן לחסל את המודם חחח סתם אני עדיין בדילמה מה אתם אומרים להתקשר או לא?
פורסם 2004 בנובמבר 421 שנים "כשנגיע לגשר, נחצה אותו... " המודם תקין ועובד כרגע , עזוב. הכבלים לא סתם שולחים בנאדם, הטכנאי מתקשר למוקד אחרי שההתקנה מצליחה, מבצע כמה בדיקות ואם הקשר תקין הוא מודיע למוקד מה ה-MAC Address של אותו מודם, כדי שיפתחו לו גישה (לא ניתן לחבר סתם כל מודם לכבלים - הוט\כבלתק צריכים להגדיר את אותו מודם ספציפית אצלם בתשתית ע"מ שיוכל להתחבר. מודם\ממיר זה ציוד ממוען - ז"א שרק אתה יכול להשתמש בו אחרי שהBack Office פתחו לך את הגישה דרך הטכנאי. וכן שולחים בנאדם כדי לבדוק מה שלום הציוד היקר שלהם, אבל אם הוא יתקשר ויגיד שנשבר לו משהו, הם יחייבו אותו, כשהכל תקין ועובד אין צורך לקרוא לאיש שירות
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.