פורסם 2004 בנובמבר 521 שנים בתאונת דרכים צריך בד"כ לשים את הפצוע על לוח גב... מעין לוח עץ שהפצוע מתחבר אליו עם רצועות...הלוח והרצועות מונעים תזוזות של הגב ובכך החמרה של הפגיעה.. אם יש... בעמש עמשצ..וכן.. במצבים קריטיים צריך לעוף לבית חולים כמה שיותר מהר!! לקבלת טיפול רפואי מלא..יכול להיות שהמצב לא היה קריטי עד כדי כך... והם יכלו לתת טיפול בסיסי במקום..היה עוד אמבולנס באיזור?
פורסם 2004 בנובמבר 521 שנים מחבר לא היה עוד אמבולנס באזור אבל זה אזור שמגיעים אליו הרבה אמבולאנסים ביום ....וזה גם כביש שממנו מגיעים לפעמים ( אם ידוע על עומס בעיר ) לבית אבות
פורסם 2004 בנובמבר 621 שנים לדעתי נהג האמבולנס היה צריך לחסום את התנועה אני בטוח כמעט במאה אחוז שבאותו כביש אין שוליים רחבים(כמו בכול הכבישים בארץ למעט כביש 6) תאר לך מצב שהתנועה ממשיכה לזרום במהירות ונהג יורד טיפה מהשוליים ופוגע שם בכולם אסון נוראי!.אם היו כבישים נורמאליים ספק אם הייתה תאונה וספק אם הייתה חסימה של התנועה.
פורסם 2004 בנובמבר 621 שנים מדובר פה על שטח עירוני.... מסלול דו נתיבי אשר על אחד מנתיביו התרחשה התאונה... אני לא רואה שום סיבה לחסום גם את השני....
פורסם 2004 בנובמבר 721 שנים 1.אל תהיו זנות ואם אתם רואים רכב ביטחון בתקפיד תנו לו לעבור -> לא אתם לא תמות אבל יש כנראה מישהו שכן ....רק נקודה אחת למחשבה בעניין זה - לא פעם אני רואה אנשים שמפנים לרכב בטחון את הכביש, אך לפעמים תוך כדי הם נאלצים לעבור באור אדום או לבצע "תמרונים" מסוכנים עם הרכב. שים לב שהחוק מחייב אותך לתת מעבר לאמבולנס, ובתנאי ששאינך עובר על חוקי התנועה הוא מהווה סכנה לסובבים אותך.ואם תהיה תאונה או שתתבצע עברה (נניח כניסה באור אדום לצומת על מנת לפנות דרך לאמבולנס, או אפילו תאונה) האחריות המלאה היא עליך. לכן למרות שיש צורך לפנות את הדרך לרכב בטחון - לא בכל מחיר.עם זאת יש לשים לב להבדלים בין מצבים אלו למצבים של בריונות בכביש (שהופכת לצרה הגדולה ביותר של הנהיגה בישראל).
פורסם 2004 בנובמבר 721 שנים מחבר זה ברור שאתה צריך לעשות את זה תוך כדי בדיקה עצמית של המצב שבו אתה נמצא אבל אני מבדר אל אלו שאפילו לא טורחים לבדוק אם הוא מאחוריהם בכלל ...אבל יכול להיות ואתה תצליח לערר בבית המשפט על סוג דו"ח שכזה ....
פורסם 2004 בנובמבר 721 שנים עם זאת יש לשים לב להבדלים בין מצבים אלו למצבים של בריונות בכביש (שהופכת לצרה הגדולה ביותר של הנהיגה בישראל). כל כך נכון! : ולא רק בכביש!
פורסם 2004 בנובמבר 721 שנים אחת מהפעולות שיש לבצע בארוע ת"ד הוא לפנות ו/או להזיז את הרכב על מנת שלא להפריע לתנועה ולמנוע סיכון ( פגיעה של רכב עובר באנשי הבטחון או כוחות ההצלה )אם יש נפגעים חייבים להמתין למד"א.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.