nadaw פורסם 2004 בנובמבר 5 Share פורסם 2004 בנובמבר 5 בתאונת דרכים צריך בד"כ לשים את הפצוע על לוח גב... מעין לוח עץ שהפצוע מתחבר אליו עם רצועות...הלוח והרצועות מונעים תזוזות של הגב ובכך החמרה של הפגיעה.. אם יש... בעמש עמשצ..וכן.. במצבים קריטיים צריך לעוף לבית חולים כמה שיותר מהר!! לקבלת טיפול רפואי מלא..יכול להיות שהמצב לא היה קריטי עד כדי כך... והם יכלו לתת טיפול בסיסי במקום..היה עוד אמבולנס באיזור? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amisha פורסם 2004 בנובמבר 5 מחבר Share פורסם 2004 בנובמבר 5 לא היה עוד אמבולנס באזור אבל זה אזור שמגיעים אליו הרבה אמבולאנסים ביום ....וזה גם כביש שממנו מגיעים לפעמים ( אם ידוע על עומס בעיר ) לבית אבות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nadaw פורסם 2004 בנובמבר 5 Share פורסם 2004 בנובמבר 5 על איזו עיר מדובר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RazorJunior פורסם 2004 בנובמבר 5 Share פורסם 2004 בנובמבר 5 ראשל"צ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nadaw פורסם 2004 בנובמבר 5 Share פורסם 2004 בנובמבר 5 lol.. אני מכיר שם מלא מדאיסטים..באיזו שעה זה קרה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amisha פורסם 2004 בנובמבר 6 מחבר Share פורסם 2004 בנובמבר 6 בוקר בין 9-12 אם אני זוכר נכון קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nadaw פורסם 2004 בנובמבר 6 Share פורסם 2004 בנובמבר 6 סבבה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
FARKASH7 פורסם 2004 בנובמבר 6 Share פורסם 2004 בנובמבר 6 לדעתי נהג האמבולנס היה צריך לחסום את התנועה אני בטוח כמעט במאה אחוז שבאותו כביש אין שוליים רחבים(כמו בכול הכבישים בארץ למעט כביש 6) תאר לך מצב שהתנועה ממשיכה לזרום במהירות ונהג יורד טיפה מהשוליים ופוגע שם בכולם אסון נוראי!.אם היו כבישים נורמאליים ספק אם הייתה תאונה וספק אם הייתה חסימה של התנועה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RazorJunior פורסם 2004 בנובמבר 6 Share פורסם 2004 בנובמבר 6 מדובר פה על שטח עירוני.... מסלול דו נתיבי אשר על אחד מנתיביו התרחשה התאונה... אני לא רואה שום סיבה לחסום גם את השני.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amisha פורסם 2004 בנובמבר 6 מחבר Share פורסם 2004 בנובמבר 6 ובייחוד כשמדובר על איזור סואן וראשי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
The Grey Matter פורסם 2004 בנובמבר 7 Share פורסם 2004 בנובמבר 7 1.אל תהיו זנות ואם אתם רואים רכב ביטחון בתקפיד תנו לו לעבור -> לא אתם לא תמות אבל יש כנראה מישהו שכן ....רק נקודה אחת למחשבה בעניין זה - לא פעם אני רואה אנשים שמפנים לרכב בטחון את הכביש, אך לפעמים תוך כדי הם נאלצים לעבור באור אדום או לבצע "תמרונים" מסוכנים עם הרכב. שים לב שהחוק מחייב אותך לתת מעבר לאמבולנס, ובתנאי ששאינך עובר על חוקי התנועה הוא מהווה סכנה לסובבים אותך.ואם תהיה תאונה או שתתבצע עברה (נניח כניסה באור אדום לצומת על מנת לפנות דרך לאמבולנס, או אפילו תאונה) האחריות המלאה היא עליך. לכן למרות שיש צורך לפנות את הדרך לרכב בטחון - לא בכל מחיר.עם זאת יש לשים לב להבדלים בין מצבים אלו למצבים של בריונות בכביש (שהופכת לצרה הגדולה ביותר של הנהיגה בישראל). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amisha פורסם 2004 בנובמבר 7 מחבר Share פורסם 2004 בנובמבר 7 זה ברור שאתה צריך לעשות את זה תוך כדי בדיקה עצמית של המצב שבו אתה נמצא אבל אני מבדר אל אלו שאפילו לא טורחים לבדוק אם הוא מאחוריהם בכלל ...אבל יכול להיות ואתה תצליח לערר בבית המשפט על סוג דו"ח שכזה .... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
RazorJunior פורסם 2004 בנובמבר 7 Share פורסם 2004 בנובמבר 7 עם זאת יש לשים לב להבדלים בין מצבים אלו למצבים של בריונות בכביש (שהופכת לצרה הגדולה ביותר של הנהיגה בישראל). כל כך נכון! : ולא רק בכביש! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nadaw פורסם 2004 בנובמבר 7 Share פורסם 2004 בנובמבר 7 עדיין.. אני מניח שהוא עצר את התנועה רק ל3..4 דקות.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
מישה פורסם 2004 בנובמבר 7 Share פורסם 2004 בנובמבר 7 אחת מהפעולות שיש לבצע בארוע ת"ד הוא לפנות ו/או להזיז את הרכב על מנת שלא להפריע לתנועה ולמנוע סיכון ( פגיעה של רכב עובר באנשי הבטחון או כוחות ההצלה )אם יש נפגעים חייבים להמתין למד"א. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.