עבור לתוכן

אני ופנדה (או בשם אחר : חכמים , תלמדו מנסיונם של נפגעים)

Featured Replies

פורסם

לחנות יש זכות מלאה לקחת כסף על בדיקת מוצר. אבל אם למוצר עדיין יש אחריות בתוקף, אז הם מחוייבים להחליף אותו בחינם. אם לקוח, מתעקש על בדיקה ולא על החלפה, אז הם צריכים לשלם לטכנאי שיבדוק את המוצר, וזה כבר לא נופל תחת ההגדרה של אחריות, בגלל זה לרוב מחליפים במקום, כי ככה כולם מרוויחים.

ראית פעם לקוח שמתעקש על בדיקה במקום החלפה בחדש?  ::)

  • תגובות 54
  • צפיות 2.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אשכרה צודק

פורסם
  • מחבר

לפרקש ואחרים הבהרות :

1. לפרקש, הקנייה בפנדה הייתה תמיד נוחה לי, כי אני נוהג לנסוע מספר פעמים בשבוע מהצפון לדרום ובחזרה וזה היה קל לסטות לתוך קיסריה ולקנות וזה יצא לי בזמנים נוחים , את גוף הקירור הספציפי הזה לא מצאתי בשום מקום אחר ואת הדוגמה הזו הבאתי להדגים את אי הסדר ששרר שם.

2. לאחרים ששאלו ובצדק מדוע המשכתי לקנות, אני אופטימי וסלחן מטבעי וקשה מאוד להוציא אותי משלוותי ולכן את דלת המארז תיקנתי עם סקוט'צ' חיכוך שיחזיק אותו וברגים לא חסרים לי, על הלוגו וויתרתי, על בעיית הטכנאי סלחתי (אחרים יקראו לזה טמבליות), אבל על התעלמות מעליבה אני לא מוכן לשתוק .

3. את הקניה האחרונה שלי בפנדה עשיתי אצל בחור נהדר בשם ערן שכבר לא עובד שם ,זה נודע לי אחרי שדברתי בפעם האחרונה עם מיכאל ונעניתי בשלילה לאחר מכן בקשתי את ערן כדי לבקש את עזרתו בעניין הזיכרון ,ואז אמרו לי "ערן כבר לא עובד כאן" ולכן בקשתי את אורלי ונעניתי בדחייה.

4. הוא ומקצועיותו שהרשימה אותי כשדברתי אתו על המפרט האחרון, הביאה אותי לנסות שוב את מזלי בפנדה, הצרה הייתה כי לא הייתה לו שליטה על מהלך העניינים אחר כך ואני עברתי לטיפול הטכנאים והמנהלים.

ערב טוב לכם.

פורסם

הבנתי אותך אני מקווה שלמדת מהניסיון כשחנות עושה בעיות ובמיוחד חנות מחשבים אין הרבה מקום לסלחנות ולסובלנות הכול בגבול הטעם הטוב.

אתה אחד האנשים הסובלניים ביותר שאני מכיר יש לזה היתרונות ויש לזה חסרונות מצטער אם נפגעת שאמרתי שזה מעשה אידיוטי לחזור לאותה חנות אחרי שהיא מערימה כול כך הרבה קשיים, אני אישית לא הייתי ממשיך להתעסק איתם שוב ובמיוחד שיש כול כך הרבה אלטרנטיבות(וכך עשיתי).

פורסם

זיגזג ותיקים מספיק, נעה ותיקים מספיק וכך גם למיר ועוד.

זיגזג ולמיר ותיקים יותר מפנדה.

נעה ותיקים מספיק? לא יודע.... SIMPLETECH הייתה קיימת הרבה יותר זמן מנעה ובכל זאת קרה מה שקרה.

פורסם

אני חושב שאני מבין למה הוא עזב

פורסם

מניסיון

LAMIR

שירות רע

פורסם

במקום עבודתי היו צריכים לבצע רכישה של ציוד מחשוב בסדר גודל ענק.

הצעתי שנבדוק את נעה כי אני קניתי שם והייתי מאד מרוצה.

מכיוון שאני עובד במקום ממשלתי צריך לגשת למכרזים והצעות מחיר ועורכים מליון בדיקות לפני רכישה.

נעה עמדו בקריטריונים בלי בעיה.

לפי מה שהבנתי הם קיימים כבר 4 שנים ויש להם גב מאד חזק מאחוריהם.

הם ספקים של משרד הבטחון ועוד הרבה מוסדות גדולים .

בכל מקרה קיימות היום הרבה אלטרנטיבות לכל לקוח

פורסם
מניסיון

LAMIR

שירות רע

נושאים נקודתיים של טינה לא רלוונטיים, אני דווקא מרוצה בכלליות מלמיר :nixweiss:

פורסם

לא שמעתי משהו רע על למיר בכול התרדים על חנויות כנראה שהיה לך מזל רע או משהו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים