עבור לתוכן

אני ופנדה (או בשם אחר : חכמים , תלמדו מנסיונם של נפגעים)

Featured Replies

פורסם

לא מכיר חנויות כאלה, וטוב שלא.

אני מתפלא עליך שאתה לא מכיר... זה די מקובל בשוק לקחת תשלום על בדיקה במידה והמוצר תקין... זה שפנדה בדקו אותו, לקחו כסף והוא לא היה תקין זה מקרה אחר לגמרי, בזיון נטו, בזיון טהור לדעתי.

יניב

  • תגובות 54
  • צפיות 2.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

כבר היו מליוני תראדים כאלה בעבר, הם ידועים בשירות לקוי לפי הנכתב בכל התלונות

פורסם

אני מתפלא עליך שאתה לא מכיר... זה די מקובל בשוק לקחת תשלום על בדיקה במידה והמוצר תקין... זה שפנדה בדקו אותו, לקחו כסף והוא לא היה תקין זה מקרה אחר לגמרי, בזיון נטו, בזיון טהור לדעתי.

יניב

יניב,

לא בחנויות שאני קונה. לא קונה אצל חרות שלוקחים לי 20% ממחיר הלוח בגלל שהוא עשה לי בעיות. אני טוען שהלוח אינו תקין - תחליפו לי או תוכיחו אחרת. אני מבין שאם יש איזה נוב שמחזיר את הלוח כי הוא לא יודע איפה הביוס, אז אחרי הפעם הראשונה יגידו לו שישלם על היעוץ. אבל, לקוח שקונה וקיבל מוצר לא תקין, והטריח עצמו עד החנות בשביל זה? רבק, לבדוק IDE לוקח בדיוק שתי דקות. בטח שיש חנויות חרה - הרוב. אבל זה לא אומר שצריך לקנות שם.

פורסם

שמע אחי, בזיגזג אתה קונה? גם הם על הנייר, לוקחים כסף על בדיקה במידה והמוצר תקין. בתכלס, לא על הנייר.... הם לא לקחו לי על כמה דברים ששלחתי להם. אם "מתחשק" להם הם גם יכולים לקחת כסף על בדיקה... על פי החוק.

לא משנה אבל... לא זה העניין... לדעתי בכל אופן. הבזיון לעמוד מול טכנאי ולנסות להוכיח לו שהלוח אם לא תקין נראה לי משפיל. אתה יודע שהלוח לא עובד ומקווה שגם מתי שתהיה ליד הטכנאי הבעיה תופיע (שלא נדבר על זה שהטכנאי מההתחלה היה צריך לעלות על התקלה). ואם היא לא הייתה מופיעה? מצב לא נעים ללקוח...

יניב

פורסם

כולם זכאים להכל. עובדה שלא לקחו לך.

פורסם

אני מתפלא עליך שאתה לא מכיר... זה די מקובל בשוק לקחת תשלום על בדיקה במידה והמוצר תקין...

לא אם המוצר באחריות. אז זה לא מקובל בשוק...

פורסם

שהלוח באחריות! לחנות אסור לחייב אותכם בשקל! אז בשביל מה האחריות? החנות שולחת את הפריט ליבואן והוא עושה את הבדיקה. חוץ מהמשלוח לחנות וחזרה אליך אתה לא צריך לשלם שקל!

שזה לא באחריות אז מותר להם לקחת כסף!

פורסם

אתה טועה... זה לא משנה אחריות או לא... מותר להם בכל מקרה לקחת לך תשלום על בדיקה במידה והמוצר תקין.

יניב

פורסם

פה אתה טועה. הם פשוט מנצלים את תמימות הלקוח!

הטכנאי שלהם לא צריך לבדוק את המוצר.. אלא היבואן צריך לבדוק את המוצר.. אבל למה לא לעשות עוד כסף!

היבואן עושה את הבדיקה נותן להם את המוצר החלופי לא פנדה. זה התפקיד של הטכנאי ביבואן! ונחש מה גם אם המוצר תקין הוא לא יחייב אותך בשקל.

אל תסכימו שהטכנאי שלהם יבדוק לכם את הלוח. היבואן צריך לעשות את זה. וגם עם הטכנאים של היום הם יפילו את הבעיה עליך גם אם הבעיה היא בלוח עצמו.

אני קניתי את הWD שלי מפנדה. ושלחתי להם אותו . אני שילמתי רק על המשלוח של המוצר לבית. לא שילמתי שום שקל על הטכנאי שלהם שיעשה בדיקה. אני לא יודע אפילו אם הטכנאי עשה את הבדיקה אבל למי איכפת!

פורסם

אסור להם לבקש כסף, ככה לפחות אני חושב

שמע, למה יש אחריות? אם אתה חושד שמשהו נהרס אתה תיקח אותו שיבדקו לא? למה שיקחו כסף? יש עליו אחריות

לי הייתה בעיה בהארדיסק כנראה או בלוח, לא ידעתי מה זה וזיגזג גם לא שאלו וישר בדקו והחליפו לי הארדיסק ולא ביקשו אגורה

זה שרות טוב!

למרות שעדיין יש לי את הבעיה כי לא פירמטתי טוב את ההארדיסק אבל זה לא קשור לנושא

פורסם

frozentt חבל על המילים חסרות הבסיס שלך.

פנדה אמנם ותיקים אבל לא עומדים בסטנדרטים של האחרים.

הבקיאות שלך בפנדה כבר עוררה מספיק תהיות כאן.

גם YNET טעו לגביהם... גם הדוברמן של NANA טעה.... גם הגולשים בפורום טעו....

כולם טועים חוץ ממך.

הבעיה עם הלקוח הישראלי היא שיש לו זכרון קצר והוא סלחן.

אני מציע שתפסיק להיות הסניגור שלהם.. העידן של פנדה עבר וטוב שכך.

זיגזג ותיקים מספיק, נעה ותיקים מספיק וכך גם למיר ועוד.

מדוע אין לפנדה למשל מספר ספק של משהב"ט ? מה הם לא עומדים בסטנדרטים ממשלתיים? אולי הם טובים מידי.

נמאס כבר מהתלונות על פנדה כאן בפורום.

אף חנות לא לוקחת כסף על בדיקת מוצר.. זה חלק מהשרות גם אם הלקוח לא בקיא באופן הפעלת המוצר. פשוט בפנדה כנראה מוכרים נמוך ולא מרוויחים אז זו דרך לעשות קצת כסף על הלקוח.

"הראשונים להביא" .. והאחרונים להמשיך...

גולשים: אתם חכמים מספיק כדי לדעת היכן לקנות

בהצלחה לטובים

דרך אגב פורסמו התוצאות של הסקר על החנויות הטובות ברשת. אני מציע תמיד לחזור ולעיין בהם

פורסם

אפולו אין צורך לרדת על הבנאדם מי שיקרא את התוגבה שלו יכול להחליט להקשיב לה או להרבה אחרות שאומרות הפוך ממנה, העובדות נמצאות בשטח.

אני חוויתי על בשרי את חווית(סיוט) השרות של פנדה ובפעם הראשונה שזה קרה החלטתי לעבור.

עדיין לא ברור לי איך פותח התרד הסכים לעבור את כול הטירטורים שהם גרמו לו עוד מההתחלה, הוא גם לא הגיב כאן בתרד זה נראה לי די מוזר.

אני בחיים לא הייתי נוסע וחוזר נוסע וחוזר נוסע וחוזר מהבית שלי לחנות בשביל גוף קירור כדי שיגידו לי שהוא לא במלאי למרות שהבטיחו לי שהוא במלאי בטלפון רק הדלק שהוא ביזבז עולה כמו עוד גוף קירור נראה לי מוזר ומטומטם.

פורסם

פרקש ידידי

התגובות של פרוזן ממש מרגיזות

הוא מתעלם מכל מה שכותבים וגם שהוא כבר משבח את זיגזג שזו החנות הכי טובה לכל הדעות והגולשים הוא עוקץ אותה שאין לה מגוון וכו'

פורסם

לחנות יש זכות מלאה לקחת כסף על בדיקת מוצר. אבל אם למוצר עדיין יש אחריות בתוקף, אז הם מחוייבים להחליף אותו בחינם. אם לקוח, מתעקש על בדיקה ולא על החלפה, אז הם צריכים לשלם לטכנאי שיבדוק את המוצר, וזה כבר לא נופל תחת ההגדרה של אחריות, בגלל זה לרוב מחליפים במקום, כי ככה כולם מרוויחים.

פורסם

מה זאת אומרת צריך לשלם לטנכאי? אני לא מבין את הנקודה הזאת...

הטכנאי מקבל כסף על כל בדיקה שהוא עושה?

יניב

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים