עבור לתוכן

אני ופנדה (או בשם אחר : חכמים , תלמדו מנסיונם של נפגעים)

Featured Replies

פורסם

ואני שואל את עצמי, למה אף פעם לא ראיתי פה תלונה על אייבורי?

חחח רק בפורום של FRESH יש הודעות עליהם, שתבינו כמעט ועשיתי את טעות חיי, הרכבתי מפרט שם עם מארז ג'נרי והכל MSI והויזה לא עברה!

איזה מזל....אני עד היום מודה לזה שהויזה לא עברה

שתבינו הייתי בחנות בראשל"צ של אייבורי וחיכיתי איזה רבע שעה למישהו שיתפנה! זה שרות זה? כמו קופת חולים איזה 30 אנשים יושבים שמה וממתינים ורק 3 עמדות שרות שיושב שם איש אחד חצי שעה וכל שניה מישהו אחר נכנס עם מודעה של מחשב בעיתון

חבר של המשפחה דיבר בטלפון עם המוכר כי הוא חבר שלו וגם עובד איתו באייבורי ובמזל הצלחתי לדבר איתו תוך 10 דקות חח

וכל 5 דקות נכנס אדם אחר עם המחשב שלו שאומר שזה חרא של מחשב ונהרס לו ושהוא רוצה את הכסף! נשבע לכם מה שהולך שמה יותר גרוע מפנדה או כל חנות שראיתי

  • תגובות 54
  • צפיות 2.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אז מה החנות הכי טובה שיש לה גם מחירים טובים

זיג זאג מחירים בשמיים

פורסם

integra צודק במאה אחוז הבנאדם קנה לוח חדש והוא לא עובד אז הוא צריך לשלם 110 שקל כדי שיגידו לו הלוח שלך לא עובד? באמת frozentt

זה לא נראה לך קצת מטומטם(זה מטומטם מאוד), בכול חנות נורמאלית היו מתנצלים ומחליפים לו את הלוח בלי הרבה שאלות מיותרות הבעיה היא שפנדה היא חנות גדולה היא לא שמה על הלקוחות שלה שמשהו לא נראה לה היא פשוט מתעלמת וזה מניסיון(חצי שנה מדפסת חדשה בת יומיים שקניתי מהם הסתובבה בחנות אצל היבואן ואז חזרה אליי).

הבעיה של פותח התרד שהוא טמבל רציני אני מצטער אם הוא נפגע אבל זה פשוט מה שהוא, חנות מחשבים עושה לך בעיות על תתקרב אליה יש עוד עשרות שהתחננו שתבוא ותקנה אצלם ויתנו לך את השירות הכי טוב בעולם.

אני קונה בזיגזאג כבר הרבה זמן קנינו גם מחשב לשכן שהבטיחו לנו שיורכב בתוך זמן מסויים, נסענו אליהם לקחת את המחשב והוא לא היה מוכן הם התנצלו בפנינו ואמרו שהם ישלחו אותו על חשבונם לבית שלו, אחרי יומיים הוא היה אצלו.

ככה חנות אמורה להתנהל.

עריכה: לM0SH ולשאר הישראלים המצויים עדיף לשלם עוד 100-200 אפילו 300 שקל ולדעת שיש לך גב ושאם יהיו בעיות מישהו יפתור לך אותם ולא יתחיל לחפש איפה אפשר לדפוק אותך זיגזאג טיפה יקרים אבל זה שווה את זה, יש לך גם את נועה מחשבים שהם אחלה.

פורסם
לא יתכן שאנשים יזמינו מפרט ויחכו 9 שבועות או אפילו 8 ימים למחשב

8 ימים - מוצר בפועל לא היה במלאי, ואם הוא לא נמצא, והחנות מתחייבת לספק לי את ההזמנה תוך 14 ימי עסקים, אז לדעתי לא מגיע לחנות צל"ש, אבל היא עומדת בזמנים שהיא מקציבה לעצמה.

אני קונה בזיגזאג כבר הרבה זמן קנינו גם מחשב לשכן שהבטיחו לנו שיורכב בתוך זמן מסויים, נסענו אליהם לקחת את המחשב והוא לא היה מוכן הם התנצלו בפנינו ואמרו שהם ישלחו אותו על חשבונם לבית שלו, אחרי יומיים הוא היה אצלו.

ככה חנות אמורה להתנהל חנות.

הלוואי שלזיגזאג יהיה את המבחר של NOA או פנדה, סה"כ זו חנות, שאמורה להיות רווחית ובאותו זמן לתת היצע רחב של מוצרים במחירי שוק סבירים ושירות חביב, לא אישי וחם, נחמד - ופנדה עומדת בציפיות הללו.

פורסם

HELL אחי תאמין לי שגם אני דיברתי ככה לפני שהייתי צריך מפנדה את השירות, שירות זה לא רק הספקה מהירה של מוצר שירות זה בעיקר שמוצר פגום ואתה רוצה לקבל מה שמגיע לך כאן פנדה נופלת בגדול וחבל.

לזיגזאג יש מבחר נחמד מאוד מה צריך יותר ממה שיש להם אולי בזיכרונות הם צריכים קצת שיפור אבל כול השאר בסדר

פורסם

ואני שואל את עצמי, למה אף פעם לא ראיתי פה תלונה על אייבורי?

תלונות לא ראיתי, אבל אנשים מבואסים ב"תמיכה טכנית" ראיתי גם ראיתי.

אז מה החנות הכי טובה שיש לה גם מחירים טובים

זיג זאג מחירים בשמיים

חנויות בסדר לפי משתמשים חוץ מזיגזג הן LOGICPC, נועה, COM4U, LAMIR, COMP-IL ויש עוד...

8 ימים - מוצר בפועל לא היה במלאי, ואם הוא לא נמצא, והחנות מתחייבת לספק לי את ההזמנה תוך 14 ימי עסקים, אז לדעתי לא מגיע לחנות צל"ש, אבל היא עומדת בזמנים שהיא מקציבה לעצמה.

הלוואי שלזיגזאג יהיה את המבחר של NOA או פנדה, סה"כ זו חנות, שאמורה להיות רווחית ובאותו זמן לתת היצע רחב של מוצרים במחירי שוק סבירים ושירות חביב, לא אישי וחם, נחמד - ופנדה עומדת בציפיות הללו.

עד היום קניתי הרבה מחשבים. אף פעם לא חיכיתי יותר מיומיים, גם אם לא היה את הרכיב במלאי. בד"כ אני לוקח ביום שאני מזמין.

מבחר?  על הנייר. בשביל זה אנשים מחכים הרבה זמן להזמנות שלהם. אתה יצאת בזול מה שנקרא.

פורסם

כמו שאמרת - אם מה שהוא כתב זה נכון.

אני פשוט לא מאמין שהמקרה שהוא תיאר זה כמו שהוא כתב.

והעובדה שהוא המשיך לקנות.

כמעט כל חנות מחשבים לוקחת דמי בדיקה במידה והמוצר תקין.

מכניסים לוח או כרטיס מסך או זיכרון לבדיקה - או בכלל מחשב.

צריך לבדוק אותו במשך חצי שעה שעה בכל מיני תוכנות.

הזמן הזה עולה כסף - אז ההבדל הוא שזיגזג לוקחים לך את זה במחיר ולכן יותר יקר אצלהם.

פנדה נותנת מחירים יותר טובים , ואם הלקוח מגיע עם טענה שהיא לא נכונה הוא משלם על הזמן בדיקה.

זה כל הסיפור.

ומה זאת אומרת מבחר על הנייר - המבחר קיים והוא יותר גדול מכל חנות אחרת.

נכון יש מוצרים שזמן האספקה ארוך - אבל הם מודיעים ישר שהמוצר לא זמין בארץ וזמן האספקה הוא 21 ימי עסקים.

שלא לדבר על עשרות מוצרים ששום חנות לא מחזיקה ופנדה דואגת שיהיה אותם.

הרשימה היא ארוכה - ANTEC,CORSAIR,ASETEK,VANTEC,AEROCOOL,ICEMAT,STEELPAD

A-top,CHENBRO,MUSHKIN,ZALMAN,VLSYSTEM

כל אילו חברות שפנדה היו הראשונות למכור אותן בארץ - וסביר להניח שלא היו נמכרות אם לא היו מביאים אותם.

ההבדל הגדול בין פנדה לשאר החנויות שפנדה יבואנית של מוצרים , למעט זיגזג שמביאים מעט מאד דברים , אין שום חנות כזאת

ועל זה צריך לברך אותם.

פורסם

אני חייב לציין שאת המענה השירותי ביותר קיבלתי מLAMIR דווקא !

הם יותר יקרים מהדובים , זו הסיבה שלא קיניתי לבסוף את המערכת משם...אבל את הזכרון כן ! :yelclap:

פורסם

לברך את פנדה? גם אם הם היו הראשונים להביא את INTEL ו AMD לארץ לא הייתי מברך אותם! תעשה את זה בעצמך...

בכל מקרה, היו לבחור שם לפחות 5 טענות... אני אישית מאמין לו ב 100%. וגם אם לא אני בטוח שיש בסיס כלשהו לדברים שלו ולפחות רוב הדברים נכונים, ואם לא אז אני מכיר הרבה אנשים שזה באמת קרה להם... בוודאות!!! אז אם לו זה לא קרה, הרבה אחרים כן קרה להם סיפורים בדיוק כאלה.

בקשר למחירים אצל זיגזג, באמת שהגזמתם... קניתי משם כרטיס TV לפני כחודשיים, היה יותר זול ב 50 שח מפנדה... מצד שני קניתי HDD ועלה לי בערך 30 יותר... לפעמים אוכלים אותה, לפעמים מרוויחים... במקרה יוצא קצת יותר מחירים גבוהים מנמוכים, אבל יש מפרטים שאפשר להרכיב ממש ממש בזול!!! תלוי ברכיבים. אני קונה אצל זיגזג עוד לפני שמשהו פה מהפורום בכלל הכיר אותם... משהו כמו 8 שנים + -... אולי אפילו יותר אני באמת לא זוכר... בכל מקרה לא היו לי איתם אף פעם בעיות... אני ינסה להתאמץ בכל זאת שנייה... לא, באמת שלא היו לי איתם אף פעם בעיות. בניגוד לפנדה שנתתי להם לוח אם לתיקון, אחרי חודש אמרו לי שאני צריך לחכות עוד חודש כי הם שולחים אותו לחול....!!! בזיון!!! אני לא מאמין שויתרתי להם ובסוף שידרגתי את הלוח אם!!! הוספתי עוד איזה 200 שח ללוח אם חדש!!! אני לא מאמין שעשיתי את זה... הייתי חודש שלם בלי מחשב, בסוף עוד שידרגתי אותו וגם קיבלתי לוח אם דפוק שלא עבד לי, הם טוענים שאני קלקלתי אותו, יכול להיות, לא רלוונטי כרגע בכל מקרה...

אני מאוד מקווה בשבילך שהחזירו לך את ה 110 שח על הבדיקה!!!! אם לא אחי, אתה פשוט פראייר לא מהעולם הזה... בחיים שלי לא הייתי מוותר להם על ה 110 שח האלה לבדיקה שהם עשו ובסוף הטנכאי שלהם אמר שהלוח אם תקיו והיית צריך לעבור את ההשפלות האלה!!! ובסוף הוא עוד היה תקין... טל הזה גם כן!!! אוף!!! זה הורג אותי הסיפורים האלה!!!

בקשר לאייבורי, אחותי כמעט קנתה משם מחשב, הוא פשוט היה זול וזה מה שעניין אותה... הגענו לשם ושמו לנו בכלל HDD אחר ועוד איזה משהו ששכחתי... היא מה זה התעצבנה והכל... חיכינו שם שעה שיחליפו לנו את הרכיבים וכו', קיבלנו יחס מזלזל מאוד, מגעיל עד רמת הביוב ואני לא מגזים... בסוף אחותי תפסה עליו קריזה, וואחד קריזה... ביקשה את הפאקינג צ'ק שלה בחזרה וקרעה לו את הצ'ק מול הפרצוף וביטלה את העסקה!!! החרות האלה הביאו לנו מליון תירוצים, שלחו אותנו מנציג לנציג בסוף קיבלנו רק בתחת... שום מחשב ושום נעליים ולא מה שהזמנו... אגב היה קטע שהוא לא רצה להביא לנו את הצ'ק.... ראיתי שהוא הרים את הקול על אחותי ואז באמת התעצבנתי, צעקתי עליו כמו שבחייים שלו הוא לא קיבל ככה צעקות... חוצפן הזה... כל הלקוחות שלו היו בשוק, מה גם שחצי מהם גם באו עם תלונות וכו'.

עריכה: בסוף היא קנתה מזיגזג, אחרי יום אחד אם אני זוכר טוב נסעתי לקחת את הדברים והרכבנו לה את המחשב.

יניב

פורסם

אני באמת מברך אותם.

לי מעולם לא היו בעיות עם השירות של פנדה תמיד טיפלו בי טוב ומהר.

כמו שאמרתי חנות ותיקה עם המון לקוחות סביר שמידי פעם יהיו לקוחות לא מרוצים.

אני נמצא עם הלקוחות המרוצים.

כשלקח זמן להחליף מוצר פגום , תמיד הציעו לי מוצר חלופי - אתה בחרת לשדרג.

ונראה לי שהדיון הזה נטחן כבר , ובטח עניין פנדה.

פורסם

אני גם באותו גישה של Yaniv Uzan... אני בהיכרות עם פנדה יודע עד כמה הם זוועה.. גם לי יש כמה סיפורים לספר. אבל עדיף לא לגרור את התרד הזה.

ואני לא מבין למה פנדה צריכה לבדוק את החומרה וצריך לשלם לה 110 שקל. הרי שולחים את החומרה ליבואן והיבואן בודק את החומרה במקרה של תקלה היבואן נותן מוצר חדש במקום.

אז על מה 110 שקל?

אני חייב לתת קרדיט לזיג זאג ונועה מחשבים (ולא אני לא עובד לא בפנדה ולא בשום חנות מחשבים אחרת) שהם בהחלט נתנו לי שירות מעל ומעבר. ובכלל אצלהם המחשב היה אצלי לאחר יומיים בזיג זאג ו3 בנועה מחשבים (אפילו שנועה מחשבים נתנו לי 100 שקל הנחה על כרטיס Fx5900 בגלל כרטיס מסך שלא היה במלאי אז לקחתי את הFx5900.)

לצערי אנשים לא לומדים.. איפה שזול יותר שמה השירות גרוע יותר.. אני הולך לקנות הרד דיסק 200G מחר. וראיתי בZAP מחיר של 630 שקל ומשלוח חינם. אבל כל עוד שאני לא מכיר את החנות הזאת ואני רוצה במקרה של תקלה לפנות למישהו אני יודע שבנועה מחשבים יתנהגו אליי כמו מלך. ובפנדה וחנויות אחרות אני אקבל יחס של סוג ב..

אז אנשים... תשלמו את ה100 שקל +- ותישנו בשקט שתדעו שיש אבא ואמא למוצר שלכם..

פורסם

Jet Li, במקרה החנות שמוכרת את ה-200GB ב 630 היא LOGICPC אם אני לא טועה..אם כן, אין לך סיבה לדאוג ואתה יכול לקנות שם בלב שקט.

פורסם

כמעט כל חנות מחשבים לוקחת דמי בדיקה במידה והמוצר תקין.

לא מכיר חנויות כאלה, וטוב שלא.

פורסם

בקשר לאייבורי, אחותי כמעט קנתה משם מחשב, הוא פשוט היה זול וזה מה שעניין אותה... הגענו לשם ושמו לנו בכלל HDD אחר ועוד איזה משהו ששכחתי... היא מה זה התעצבנה והכל... חיכינו שם שעה שיחליפו לנו את הרכיבים וכו', קיבלנו יחס מזלזל מאוד, מגעיל עד רמת הביוב ואני לא מגזים... בסוף אחותי תפסה עליו קריזה, וואחד קריזה... ביקשה את הפאקינג צ'ק שלה בחזרה וקרעה לו את הצ'ק מול הפרצוף וביטלה את העסקה!!! החרות האלה הביאו לנו מליון תירוצים, שלחו אותנו מנציג לנציג בסוף קיבלנו רק בתחת... שום מחשב ושום נעליים ולא מה שהזמנו... אגב היה קטע שהוא לא רצה להביא לנו את הצ'ק.... ראיתי שהוא הרים את הקול על אחותי ואז באמת התעצבנתי, צעקתי עליו כמו שבחייים שלו הוא לא קיבל ככה צעקות... חוצפן הזה... כל הלקוחות שלו היו בשוק, מה גם שחצי מהם גם באו עם תלונות וכו'.

עריכה: בסוף היא קנתה מזיגזג, אחרי יום אחד אם אני זוכר טוב נסעתי לקחת את הדברים והרכבנו לה את המחשב.

יניב

יו כמעט אותו מקרה שלי! שמו לי בכלל כל החלקים של MSI, נשבע לך כל המחשב מורכב מזה, כמעט באנו לשלם אבל הויזה לא עברה בסוף חח

לסבא שלי בבית יש מחשב של אייבורי חחח איזה רעש הוא עושה הפרסקוט הזה וגם דפקו אותו ושמו לו גיפה 4 במקום מה שהם מציעים (5200 או 9200) אבל מה אכפת לי.. מלא לקוחות באים לשם ומבקשים את הכסף! זה סיבה אחת שאמרתי לאבא שלי שאני לא קונה שם, המוכר משחק באיסיקיו ובקושי מקשיב ובסוף אחריהם קניתי בזיגזג! שירות אחלה, ההארדיסק שלי כנראה נדפק אז הם עשו לו גיבוי וישר החליפו הארדיסק אחר (בבדיקה) ושמו עליו את הדברים ובלי שום בלבולי שכל..

עוד שירות מי שמכיר את החנות במקום שמיר מחשבים (שגם קניתי שם ב 1999 ונדפקתי כי הם סגרו את החנות) בקיצור יש שם חנות טאג מחשבים, שנדבר על השרות? אין אף לקוח בחנות ושאני בא לעשות מפרט עם מישהו מה הוא אומר לי? שניה תן לי 5 דקות לעשן בחוץ סיגריה.. הלכתי לשם עוד פעם עם חבר שלי והמזכירה שם הלכה לקרוא לזה שיראה לי הצעות והוא מתחיל לצעוק עליה למה אני? חחח

יש להם את המארז של הצ'נברו והם מוכרים אותו ב 600 שקל!! ובפנדה וכל אלה זה עולה 300 ומשהו

ועוד הם אומרים לי בטח זה מזויף, שונא חנויות כאלה

פורסם

LOL!

:lol:

כבר הרבה זמן לא צחקתי ככה (ולכותב המקורי תודה)

אני באמת חושב שאתה טמבל אם קנית שם יותר מפעם אחת אם עברת כזה סיוט איתם.

אבל הכלל הפשוט אומר שמשלמים ביוקר על מה שזול.

מי שרוצה (הכניסו שם פריט פה) צריך לשלם עליו, אין חוכמות.

בכלל אני לא מבין איך החנויות ה"זולות" (KSP, IVORY וכ'ו) מרוויחות, זה פשוט לא הגיוני למכור את המוצרים שהם טוענים שהם מרכיבים במחירים האלה..

אבל זה רק ההגיון (החולני?) שלי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים