כבר מזמן לא היה לנו ת'ראד Cars&Babes - עמוד 11 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כבר מזמן לא היה לנו ת'ראד Cars&Babes


e-Pit@m

Recommended Posts

  • תגובות 184
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הסופרה הראשונה עלובה...

מהירות מיירבית של 165 MPH בלבד, האצה מ0 למאה קמ"ש ב6.7 שניות.

טעות בפיך. נתחיל מההאצה? כפי שרשום? 2.8 שניות למאה קמ"ש. רוצה להתווכח על זה?

מהירות מירבית של 206 MPH .

וסתם עוד נתון:

684 BHP

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם מתווכחים פה על שטויות, אני אפתח אחה"צ ת'ראד בנוגע לתחרות של מגזין Car&Driver, בה זכתה במקום השני פורשה GT2 חדשה משופרת בעלת 750כ"ס, וזאת חייה מורעלת .. אמיתית.

היגוי יתר מישהו?

442.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסופרה הראשונה עלובה...

מהירות מיירבית של 165 MPH בלבד, האצה מ0 למאה קמ"ש ב6.7 שניות.

טעות בפיך. נתחיל מההאצה? כפי שרשום? 2.8 שניות למאה קמ"ש. רוצה להתווכח על זה?

מהירות מירבית של 206 MPH .

וסתם עוד נתון:

684 BHP

מה??????

אחת היחידות שמגיעות לזה זה 2000 Dodge Hennessey Viper Venom 800TT

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסופרה הראשונה עלובה...

מהירות מיירבית של 165 MPH בלבד, האצה מ0 למאה קמ"ש ב6.7 שניות.

טעות בפיך. נתחיל מההאצה? כפי שרשום? 2.8 שניות למאה קמ"ש. רוצה להתווכח על זה?

מהירות מירבית של 206 MPH .

וסתם עוד נתון:

684 BHP

ה ר א ש ו נ ה !

מ1991 שיפרו אותן קצת, לא חושב?

ולא נראה לי שהסופרה הזאת מסוגלת לעשות 0 - 100 ב2.8 שניות, היחידה עלי אדמות שכן מסוגלת לעשות את זה זוהי ה Viper V800.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן,

ואני חייב התנצלות, הרכב לא יורד מתחת ל-2.8 אלא עומד יפה בול ב-2.8שניות בדרך ל-60מייל' לשעה.

In the company of some seriously outlandish bewinged wedges and testosterone-laced musculature of this year's competition, John Lingenfelter's GMC Sonoma pickup stood out like the proverbial turd in the punch bowl. Upright, pedestrian, and mostly stock-looking, this pickup was nonetheless the most outrageous of the group.

"Is that in the competition?" a rival asked. Yeah, buddy. How does a 0-to-60 time of 2.8 seconds and a quarter-mile of 10.6 at 135 mph sound? Well, it sounds a lot like a 700-, 427-cubic-inch small-block engine from the Corvette C5R race car, with twin Garrett turbochargers, twin air-to-air intercoolers, and a Lingenfelter-grafted GMC Sierra Denali all-wheel-drive system. This wild-ass Sonoma sounded like 700 horses only until the road-course portion of its first run, when the four-speed automatic transmission gave up, putting it out of the show. The sight of this $137,027 beast rocketing from the starting line its nose thrust skyward had even competitors alternately smiling and gaping at the absurdity of the display. Lingenfelter promises to bring it back next time.

Lingenfelter Performance Engineering

1557 Winchester Road

Decatur, Indiana 46733

260-724-2552

www.lingenfelter.com

Full Specs.

2000 Lingenfelter 427 Twin-Turbo AWD Sonoma - Photo Gallery

0209_supercars_gallery_15th_1.jpg

0209_supercars_gallery_15th_2.jpg

0209_supercars_gallery_15th_3.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשחק בקקא?,

אם כך אני הייתי מוכן לשחק בקקא..

זה מנוע של קורבט C5R, גירסת המירוץ, אבל זה לא מפחית מערך הפרויקט, עדיין בודי ופרקטיות של טנדר.

גם השילדה היא אותה שלדה, בסה"F מנוע חזק.. ושאר המכלולים כגון טנסופרמטר, צמיגים, בלמים, מערכת היגוי, פליטה וכו' שודרגו בכדי להתאים לעוצמת המנוע.

בכל זאת, כל השדרוג בקושי מורגש לעין, ממש זאב בעור כבשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם מתווכחים פה על שטויות, אני אפתח אחה"צ ת'ראד בנוגע לתחרות של מגזין Car&Driver, בה זכתה במקום השני פורשה GT2 חדשה משופרת בעלת 750כ"ס, וזאת חייה מורעלת .. אמיתית.

היגוי יתר מישהו?

442.jpg

אם כבר אז זו בריחה רצינית מהקו הנבחר ואז זה יהיה תת היגוי, אבל כאן אנחנו עוסקים בכלל בהחלקת זנב, שזה לא שניהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח,

בוא נתחיל מזה שקובי טועה, ואני אסביר זתא בהרחבה בעזרת סרט שאינ עוד מעט אמצא.

בינתיים לגבי הטענות שלך,

פורשה הישנות היו רעות, אכזריות, מהנות למנוסה.. אך כלל לא סלחניות למתחיל.

בנוגע לאחיזה, היא הייתה מושלמת בלכ הדגמים מאז ומעולם.

זריקת זנב לא הייתה הבעיה של שום דגם, אלא הצלפת האחוריים בפניות כפולות.. ובדדמים מאז 98, המכוניות הרבה הרבה יותר ידידותיות (אך לא פחות מהנות) לנהג המתחיל.

אני עוד מעט העלה ת'ראד על פורשה מדהימה, ותוכל לראות אתהבחור לוקח פנייה חדה במהירות קרובה ל200קמ"ש עם GT2 משופרת והאחיזה - מושלמת!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשחק בקקא?,

אם כך אני הייתי מוכן לשחק בקקא..

זה מנוע של קורבט C5R, גירסת המירוץ, אבל זה לא מפחית מערך הפרויקט, עדיין בודי ופרקטיות של טנדר.

גם השילדה היא אותה שלדה, בסה"F מנוע חזק.. ושאר המכלולים כגון טנסופרמטר, צמיגים, בלמים, מערכת היגוי, פליטה וכו' שודרגו בכדי להתאים לעוצמת המנוע.

בכל זאת, כל השדרוג בקושי מורגש לעין, ממש זאב בעור כבשה.

אתה בעצמך אומר החלפו צמיגים בלמים היגוי פליטה וכו' מה נשאר? פח של טנדר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...