עבור לתוכן

כבר מזמן לא היה לנו ת'ראד Cars&Babes

Featured Replies

פורסם

הסופרה הראשונה עלובה...

מהירות מיירבית של 165 MPH בלבד, האצה מ0 למאה קמ"ש ב6.7 שניות.

  • תגובות 184
  • צפיות 20.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

הסופרה הראשונה עלובה...

מהירות מיירבית של 165 MPH בלבד, האצה מ0 למאה קמ"ש ב6.7 שניות.

טעות בפיך. נתחיל מההאצה? כפי שרשום? 2.8 שניות למאה קמ"ש. רוצה להתווכח על זה?

מהירות מירבית של 206 MPH .

וסתם עוד נתון:

684 BHP

פורסם
  • מחבר

אתם מתווכחים פה על שטויות, אני אפתח אחה"צ ת'ראד בנוגע לתחרות של מגזין Car&Driver, בה זכתה במקום השני פורשה GT2 חדשה משופרת בעלת 750כ"ס, וזאת חייה מורעלת .. אמיתית.

היגוי יתר מישהו?

442.jpg

פורסם

הסופרה הראשונה עלובה...

מהירות מיירבית של 165 MPH בלבד, האצה מ0 למאה קמ"ש ב6.7 שניות.

טעות בפיך. נתחיל מההאצה? כפי שרשום? 2.8 שניות למאה קמ"ש. רוצה להתווכח על זה?

מהירות מירבית של 206 MPH .

וסתם עוד נתון:

684 BHP

מה??????

אחת היחידות שמגיעות לזה זה 2000 Dodge Hennessey Viper Venom 800TT

פורסם

הסופרה הראשונה עלובה...

מהירות מיירבית של 165 MPH בלבד, האצה מ0 למאה קמ"ש ב6.7 שניות.

טעות בפיך. נתחיל מההאצה? כפי שרשום? 2.8 שניות למאה קמ"ש. רוצה להתווכח על זה?

מהירות מירבית של 206 MPH .

וסתם עוד נתון:

684 BHP

ה ר א ש ו נ ה !

מ1991 שיפרו אותן קצת, לא חושב?

ולא נראה לי שהסופרה הזאת מסוגלת לעשות 0 - 100 ב2.8 שניות, היחידה עלי אדמות שכן מסוגלת לעשות את זה זוהי ה Viper V800.

פורסם
  • מחבר

ואם אני אראה לכם טנדר משופר, חוקי לכביש שמסוגל לרדת מנתון זה בדרך ל-60מייל?

פורסם

אתה מבין מה אתה אומר?

פורסם
  • מחבר

כן,

ואני חייב התנצלות, הרכב לא יורד מתחת ל-2.8 אלא עומד יפה בול ב-2.8שניות בדרך ל-60מייל' לשעה.

In the company of some seriously outlandish bewinged wedges and testosterone-laced musculature of this year's competition, John Lingenfelter's GMC Sonoma pickup stood out like the proverbial turd in the punch bowl. Upright, pedestrian, and mostly stock-looking, this pickup was nonetheless the most outrageous of the group.

"Is that in the competition?" a rival asked. Yeah, buddy. How does a 0-to-60 time of 2.8 seconds and a quarter-mile of 10.6 at 135 mph sound? Well, it sounds a lot like a 700-hp, 427-cubic-inch small-block engine from the Corvette C5R race car, with twin Garrett turbochargers, twin air-to-air intercoolers, and a Lingenfelter-grafted GMC Sierra Denali all-wheel-drive system. This wild-ass Sonoma sounded like 700 horses only until the road-course portion of its first run, when the four-speed automatic transmission gave up, putting it out of the show. The sight of this $137,027 beast rocketing from the starting line its nose thrust skyward had even competitors alternately smiling and gaping at the absurdity of the display. Lingenfelter promises to bring it back next time.

Lingenfelter Performance Engineering

1557 Winchester Road

Decatur, Indiana 46733

260-724-2552

www.lingenfelter.com

Full Specs.

2000 Lingenfelter 427 Twin-Turbo AWD Sonoma - Photo Gallery

0209_supercars_gallery_15th_1.jpg

0209_supercars_gallery_15th_2.jpg

0209_supercars_gallery_15th_3.jpg

פורסם

אוי זה ממש לשחק בקקה זה ל טנדר זה קורבט עם קבינה ובגז' נו מה?

אני יכול לשים PW229-A110 ל אונו והיא תשבור את מהירות הקול

פורסם
  • מחבר

לשחק בקקא?,

אם כך אני הייתי מוכן לשחק בקקא..

זה מנוע של קורבט C5R, גירסת המירוץ, אבל זה לא מפחית מערך הפרויקט, עדיין בודי ופרקטיות של טנדר.

גם השילדה היא אותה שלדה, בסה"F מנוע חזק.. ושאר המכלולים כגון טנסופרמטר, צמיגים, בלמים, מערכת היגוי, פליטה וכו' שודרגו בכדי להתאים לעוצמת המנוע.

בכל זאת, כל השדרוג בקושי מורגש לעין, ממש זאב בעור כבשה.

פורסם

אתם מתווכחים פה על שטויות, אני אפתח אחה"צ ת'ראד בנוגע לתחרות של מגזין Car&Driver, בה זכתה במקום השני פורשה GT2 חדשה משופרת בעלת 750כ"ס, וזאת חייה מורעלת .. אמיתית.

היגוי יתר מישהו?

442.jpg

אם כבר אז זו בריחה רצינית מהקו הנבחר ואז זה יהיה תת היגוי, אבל כאן אנחנו עוסקים בכלל בהחלקת זנב, שזה לא שניהם.

פורסם

זריקת זנב ככה אני אוהב יותר לשמוע את זה

הפורשה סובלת מהבעיה הזאת כבר מהדגמים הישנים חשבתי לא חשבתי שככה גם החדשים

פורסם

היא לא סובלת מכלום, פשוט עם הזנב הרחב והכבד מאד קל לשחק איתה בזה...

פורסם
  • מחבר

חחח,

בוא נתחיל מזה שקובי טועה, ואני אסביר זתא בהרחבה בעזרת סרט שאינ עוד מעט אמצא.

בינתיים לגבי הטענות שלך,

פורשה הישנות היו רעות, אכזריות, מהנות למנוסה.. אך כלל לא סלחניות למתחיל.

בנוגע לאחיזה, היא הייתה מושלמת בלכ הדגמים מאז ומעולם.

זריקת זנב לא הייתה הבעיה של שום דגם, אלא הצלפת האחוריים בפניות כפולות.. ובדדמים מאז 98, המכוניות הרבה הרבה יותר ידידותיות (אך לא פחות מהנות) לנהג המתחיל.

אני עוד מעט העלה ת'ראד על פורשה מדהימה, ותוכל לראות אתהבחור לוקח פנייה חדה במהירות קרובה ל200קמ"ש עם GT2 משופרת והאחיזה - מושלמת!

פורסם

לשחק בקקא?,

אם כך אני הייתי מוכן לשחק בקקא..

זה מנוע של קורבט C5R, גירסת המירוץ, אבל זה לא מפחית מערך הפרויקט, עדיין בודי ופרקטיות של טנדר.

גם השילדה היא אותה שלדה, בסה"F מנוע חזק.. ושאר המכלולים כגון טנסופרמטר, צמיגים, בלמים, מערכת היגוי, פליטה וכו' שודרגו בכדי להתאים לעוצמת המנוע.

בכל זאת, כל השדרוג בקושי מורגש לעין, ממש זאב בעור כבשה.

אתה בעצמך אומר החלפו צמיגים בלמים היגוי פליטה וכו' מה נשאר? פח של טנדר?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים