פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים הסופרה הראשונה עלובה... מהירות מיירבית של 165 MPH בלבד, האצה מ0 למאה קמ"ש ב6.7 שניות.
פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים הסופרה הראשונה עלובה... מהירות מיירבית של 165 MPH בלבד, האצה מ0 למאה קמ"ש ב6.7 שניות.טעות בפיך. נתחיל מההאצה? כפי שרשום? 2.8 שניות למאה קמ"ש. רוצה להתווכח על זה?מהירות מירבית של 206 MPH .וסתם עוד נתון:684 BHP
פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים מחבר אתם מתווכחים פה על שטויות, אני אפתח אחה"צ ת'ראד בנוגע לתחרות של מגזין Car&Driver, בה זכתה במקום השני פורשה GT2 חדשה משופרת בעלת 750כ"ס, וזאת חייה מורעלת .. אמיתית. היגוי יתר מישהו?
פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים הסופרה הראשונה עלובה... מהירות מיירבית של 165 MPH בלבד, האצה מ0 למאה קמ"ש ב6.7 שניות.טעות בפיך. נתחיל מההאצה? כפי שרשום? 2.8 שניות למאה קמ"ש. רוצה להתווכח על זה?מהירות מירבית של 206 MPH .וסתם עוד נתון:684 BHPמה??????אחת היחידות שמגיעות לזה זה 2000 Dodge Hennessey Viper Venom 800TT
פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים הסופרה הראשונה עלובה... מהירות מיירבית של 165 MPH בלבד, האצה מ0 למאה קמ"ש ב6.7 שניות.טעות בפיך. נתחיל מההאצה? כפי שרשום? 2.8 שניות למאה קמ"ש. רוצה להתווכח על זה?מהירות מירבית של 206 MPH .וסתם עוד נתון:684 BHPה ר א ש ו נ ה !מ1991 שיפרו אותן קצת, לא חושב?ולא נראה לי שהסופרה הזאת מסוגלת לעשות 0 - 100 ב2.8 שניות, היחידה עלי אדמות שכן מסוגלת לעשות את זה זוהי ה Viper V800.
פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים מחבר ואם אני אראה לכם טנדר משופר, חוקי לכביש שמסוגל לרדת מנתון זה בדרך ל-60מייל?
פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים מחבר כן, ואני חייב התנצלות, הרכב לא יורד מתחת ל-2.8 אלא עומד יפה בול ב-2.8שניות בדרך ל-60מייל' לשעה. In the company of some seriously outlandish bewinged wedges and testosterone-laced musculature of this year's competition, John Lingenfelter's GMC Sonoma pickup stood out like the proverbial turd in the punch bowl. Upright, pedestrian, and mostly stock-looking, this pickup was nonetheless the most outrageous of the group."Is that in the competition?" a rival asked. Yeah, buddy. How does a 0-to-60 time of 2.8 seconds and a quarter-mile of 10.6 at 135 mph sound? Well, it sounds a lot like a 700-hp, 427-cubic-inch small-block engine from the Corvette C5R race car, with twin Garrett turbochargers, twin air-to-air intercoolers, and a Lingenfelter-grafted GMC Sierra Denali all-wheel-drive system. This wild-ass Sonoma sounded like 700 horses only until the road-course portion of its first run, when the four-speed automatic transmission gave up, putting it out of the show. The sight of this $137,027 beast rocketing from the starting line its nose thrust skyward had even competitors alternately smiling and gaping at the absurdity of the display. Lingenfelter promises to bring it back next time. Lingenfelter Performance Engineering 1557 Winchester Road Decatur, Indiana 46733 260-724-2552 www.lingenfelter.com Full Specs. 2000 Lingenfelter 427 Twin-Turbo AWD Sonoma - Photo Gallery
פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים אוי זה ממש לשחק בקקה זה ל טנדר זה קורבט עם קבינה ובגז' נו מה?אני יכול לשים PW229-A110 ל אונו והיא תשבור את מהירות הקול
פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים מחבר לשחק בקקא?,אם כך אני הייתי מוכן לשחק בקקא..זה מנוע של קורבט C5R, גירסת המירוץ, אבל זה לא מפחית מערך הפרויקט, עדיין בודי ופרקטיות של טנדר.גם השילדה היא אותה שלדה, בסה"F מנוע חזק.. ושאר המכלולים כגון טנסופרמטר, צמיגים, בלמים, מערכת היגוי, פליטה וכו' שודרגו בכדי להתאים לעוצמת המנוע.בכל זאת, כל השדרוג בקושי מורגש לעין, ממש זאב בעור כבשה.
פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים אתם מתווכחים פה על שטויות, אני אפתח אחה"צ ת'ראד בנוגע לתחרות של מגזין Car&Driver, בה זכתה במקום השני פורשה GT2 חדשה משופרת בעלת 750כ"ס, וזאת חייה מורעלת .. אמיתית. היגוי יתר מישהו? אם כבר אז זו בריחה רצינית מהקו הנבחר ואז זה יהיה תת היגוי, אבל כאן אנחנו עוסקים בכלל בהחלקת זנב, שזה לא שניהם.
פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים זריקת זנב ככה אני אוהב יותר לשמוע את זההפורשה סובלת מהבעיה הזאת כבר מהדגמים הישנים חשבתי לא חשבתי שככה גם החדשים
פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים מחבר חחח,בוא נתחיל מזה שקובי טועה, ואני אסביר זתא בהרחבה בעזרת סרט שאינ עוד מעט אמצא.בינתיים לגבי הטענות שלך,פורשה הישנות היו רעות, אכזריות, מהנות למנוסה.. אך כלל לא סלחניות למתחיל.בנוגע לאחיזה, היא הייתה מושלמת בלכ הדגמים מאז ומעולם.זריקת זנב לא הייתה הבעיה של שום דגם, אלא הצלפת האחוריים בפניות כפולות.. ובדדמים מאז 98, המכוניות הרבה הרבה יותר ידידותיות (אך לא פחות מהנות) לנהג המתחיל.אני עוד מעט העלה ת'ראד על פורשה מדהימה, ותוכל לראות אתהבחור לוקח פנייה חדה במהירות קרובה ל200קמ"ש עם GT2 משופרת והאחיזה - מושלמת!
פורסם 2002 באוגוסט 3023 שנים לשחק בקקא?,אם כך אני הייתי מוכן לשחק בקקא..זה מנוע של קורבט C5R, גירסת המירוץ, אבל זה לא מפחית מערך הפרויקט, עדיין בודי ופרקטיות של טנדר.גם השילדה היא אותה שלדה, בסה"F מנוע חזק.. ושאר המכלולים כגון טנסופרמטר, צמיגים, בלמים, מערכת היגוי, פליטה וכו' שודרגו בכדי להתאים לעוצמת המנוע.בכל זאת, כל השדרוג בקושי מורגש לעין, ממש זאב בעור כבשה.אתה בעצמך אומר החלפו צמיגים בלמים היגוי פליטה וכו' מה נשאר? פח של טנדר?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.