פורסם 2004 באוקטובר 321 שנים שוב אנחנו חוזרים.הונדה סיויק ישנה עם טורבו, נוס, מגנזיום, צמיגים בחתך דק ושאר כל טוב, לא עולה חצי ממאזדה 323....תסביר לי את הנקודה שלך? אתה מנסה להשוות בין שתי המכוניות?אם למישהו יש כסף לקנות פורשהוא יקנה פורש ולא הונדה ישנה משופרת מהתחת שילדים צעירים נוסעים איתה ועושים תחרויות ואחר כך נכים לכל החיים.
פורסם 2004 באוקטובר 321 שנים שוב אנחנו חוזרים.הונדה סיויק ישנה עם טורבו, נוס, מגנזיום, צמיגים בחתך דק ושאר כל טוב, לא עולה חצי ממאזדה 323....ומה עם לשפר בלמים מתלים ועוד הרבה בשביל לטפל בכל הכוח החדש הזה?מה עם לדעת לנהוג על כזה רכב?ולמה אתה חושב שהונדה סיוויק משופרת כזאת קרובה באיזשהי מידה ל-GT2 למשל? (חוץ מקו ישר)כדי שיהיה לך אוטו שלא יהרוג אותך בגלל יותר כוח ממה שהוא מסוגל להחזיק אתה צריך להוציא לא מעט כסף. צא מהפנטזיות שלך ותתחבר למציאות.
פורסם 2004 באוקטובר 321 שנים וגם אם אתה משפר אוטו אתה חייב לגם להוסיף נפח למנוע כדי שהוא לא יהרסאתה לא יכול לשים על 1.8 600 כ"ס
פורסם 2004 באוקטובר 321 שנים תסביר לי את הנקודה שלך? אתה מנסה להשוות בין שתי המכוניות? אם למישהו יש כסף לקנות פורש הוא יקנה פורש ולא הונדה ישנה משופרת מהתחת שילדים צעירים נוסעים איתה ועושים תחרויות ואחר כך נכים לכל החיים. מדובר פה על מאזדה 323 ועל הונדה סיוויק. איך לעזאזל הגעת לפורש??!?! יש לך קשיים בהבנת הנקרא?!? ולמה אתה חושב שהונדה סיוויק משופרת כזאת קרובה באיזשהי מידה ל-GT2 למשל? (חוץ מקו ישר) שוב, אתם מוציאים דברים שלי מהקשרם, וזה ממש מעצבן!! לא דיברתי עכשיו בכלל על פורש!! ומה עם לשפר בלמים מתלים ועוד הרבה בשביל לטפל בכל הכוח החדש הזה? מה עם לדעת לנהוג על כזה רכב? גם אחרי בלמים מתלים שלדה וכו', אתה לא מגיע לעלות של מאזדה 3... ולדעת לנהוג? תשאיר את זה לי וגם אם אתה משפר אוטו אתה חייב לגם להוסיף נפח למנוע כדי שהוא לא יהרס אתה לא יכול לשים על 1.8 600 כ"ס מה אתה מבלבל במוח? הרגע הראיתי פה סיוויק כחולה עם מנוע 1.8 ומעל 600 כ"ס... מתבלה יותר מאשר מנוע 1.6 עם 100 כ"ס? נכון.. אבל בהחלט אפשרי....
פורסם 2004 באוקטובר 321 שנים מה אתה מבלבל במוח?הרגע הראיתי פה סיוויק כחולה עם מנוע 1.8 ומעל 600 כ"ס...מתבלה יותר מאשר מנוע 1.6 עם 100 כ"ס? נכון.. אבל בהחלט אפשרי....חייבים לשפר את המנוע, לא חייבים להחליף אותו אבל חייבים לשפר אותו ואני לא יתחיל לפרט מה צריכים לעשותאבל בכלל תגיד לי בן כמה אתה
פורסם 2004 באוקטובר 321 שנים ברור שחייבים לשפר מנוע.ברוב המקרים בשביל הספקים מטורפים גם מחליפים.אבל לא חייבים לשים מנוע בנפח גדול.אפשר בהחלט להוציא המון כוח ממנוע יחסית קטן.אם מכניסים למשוואה גם מנועים ווקאלים, ראיתי RX7(או 8, אני חושב ש7) עם מנוע 1300 סמ"ק וקרוב ל 1000 כ"ס...ואני בן 17(כן, יש לי רישיון).
פורסם 2004 באוקטובר 321 שנים תגיד, בחור, קעקוע האומר "TO LIVE IS TO SUFFER", כבר עשית? LMFAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הכחדת אותי! :lol:
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים ואגב, אלוהים, מנוע GT...אתה יודע בכלל מה צירוף האותיות אומר? הממ אם אני לא טועה.. (תקנו אותי בבקשה) זה אומר Gas Turbine? :-X אגב, לכל הריאסלטים - אסור לחלום? אסור לפנטז? מפחדים שמשטרת המחשבה תעצור אתכם (1984)? :
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים מה זה משנה בכלל?אפשר לחשוב שאם יש לך יותר זמן רישיון ממני אז פירקת מנוע של אינטגרה, שמת בהונדה והוספת איזה טורבו לקינוח...
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים אז זהו שבכלל אפילו מלווה לא נגמר לך ואתה מדבר כל כך הרבה על נהיגה ושיפוריםבסוף תהיה כמו רוב הילדים שמשפרים את המכונית שלהם וחושבים שהם יודעים לנהוג ועושים טוטאל לוס.אתה מדבר פה כמו נהג מנוסה ואפילו כמה חודשים בקושי יש לך על הכביש
פורסם 2004 באוקטובר 421 שנים הסוויק הזאת רחוקה מלהיות סטנדרתית והיא בעלת מנוע אינטגרה 1800 טורבו.לאנשים שזוכרים אותה מהכתבה היא כבר עברה לבעלים אחרים והיא עכשיו הרבה הרבה מעל 500 כ"ס כמו בכתבה מעל 620 כ"ס (מכיר את הבעלים החדשים והישנים).ההונדה הזאת לא רואה כל GT2 שתביא לה בקו ישר כמובן ואני יכול רק להגיד לכם שכבר ההונדה הזאת יצא לחיצות בארץ עם 2 פורשים מאוד מאוד חזקות ומשפרות.כל מה שהולך אצלה במנוע לא עולה חלק קטן מפורשה GT2.תגיד אתה באמת חושב ששלדה של סיביק יכולה לעמוד בלחץ של 620 כ"ס????
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.