עבור לתוכן

באג התחילו למכור מוצריי מודינג

Featured Replies

פורסם

זה לא רק צורת ההתבטאות, בתור מוכר הוא צריך להגיד מה טוב ומה רע, להסביר את עצמו

הבן אדם בסך הכל אמר לא הייתי נוגע במוצר הזה, והמשיך בעיסוקיו

שיסביר את עצמו, שיגיד מה רע במוצר ולמה הוא לא היה לוקח אותו, אולי ינסה לשכנע אותו על מסך אחר..

הוא לא תורם לאינטרסים של החברה (מה שמוכר אמור לעשות) הוא לא תורם לשם הטוב, ואני אישית לא התרשמתי שהוא עזר במיוחד ללקוח..

פורסם

שוב פעם:

אני לא מבין כל כך גדול במכירות, אבל אנשי מכירות טובים מתחלקים לשתי קבוצות (לדעתי):

הקבוצה הראשונה - אלו שיספרו לך סיפורים מכאן ועד הודעה חדשה, ויגידו לך שבדיוק עכשיו הם מכרו 200 מסכים כאלה...

הקבוצה השניה - יספר וידגיש את הדברים הטובים של כל המוצרים, ושלא יפסול שום מוצר. רק שיגיד שהמוצר השני קצת יותר טוב ויספר את הדברים הטובים של המוצר השני.

פורסם

זה לא רק צורת ההתבטאות, בתור מוכר הוא צריך להגיד מה טוב ומה רע, להסביר את עצמו

הבן אדם בסך הכל אמר לא הייתי נוגע במוצר הזה, והמשיך בעיסוקיו

שיסביר את עצמו, שיגיד מה רע במוצר ולמה הוא לא היה לוקח אותו, אולי ינסה לשכנע אותו על מסך אחר..

הוא לא תורם לאינטרסים של החברה (מה שמוכר אמור לעשות) הוא לא תורם לשם הטוב, ואני אישית לא התרשמתי שהוא עזר במיוחד ללקוח..

היית מעדיף שהוא ימליץ בצורה היסטרית על המסך שבעלי החנות הכי מעוניין למכור (וזה יכול לבוא בדיוק מהסיבות הלא נכונות - למשל שהוא מסך גרוע והוא נתקע עם מלאי שהוא צריך להיפטר ממנו כמה שיותר מהר), "כמו שמוכרים אמורים לעשות" ?

פורסם

היית מעדיף שהוא ימליץ בצורה היסטרית על המסך שבעלי החנות הכי מעוניין למכור (וזה יכול לבוא בדיוק מהסיבות הלא נכונות - למשל שהוא מסך גרוע והוא נתקע עם מלאי שהוא צריך להיפטר ממנו כמה שיותר מהר), "כמו שמוכרים אמורים לעשות" ?

אתה מפספס את הנקודה שלי

לא אמרתי שהוא צריך להמליץ על מה שלחנות הכי משתלם

הכוונה שלי היא שמוכר אמור להיות בדרגה גבוהה יותר מהלקוח

הלקוח בא להתיעץ איתו וסומך עליו, מן הראוי שהוא יפרט מה טוב במסך מה רע במסך

לא יגיד "אל תקנו את זה!" וגמרנו, אולי השימוש של הקונה כל כך בסיסי שזה לא קריטי איזה מסך הוא יקח? אולי לתקציב שלו המסך הזה לא כל כך רע?

אולי ה"בעיה" במסך, שמרתיעה את המוכר, תיהיה זניחה בעיניי הקונה?

בקיצור המוכר צריך להציג את הבעיה בפני הלקוח ולהעמיד לרשותו את ההחלטה אם לקנות או לא

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים