התקפת טרור ברוסיה - 2 מטוסים התרסקו - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התקפת טרור ברוסיה - 2 מטוסים התרסקו


Merrymoon

Recommended Posts

2 התרסקו אמש ברוסיה. החקירות מעלות כי ההתרסקות לא היתה מקרית ולא בשל תקלה תכנית (למרות שם התחזוק שלהם...). מדובר בפיגוע טרור, מאד דומה באופיו לאלו של ה-11 בספטמבר, כך טוען מומחה לטרור, דר' אלי כרמון. ככל הנראה, את האחריות יש להטיל על המורדים הצ'צ'נים שביצעו את הפיגוע כאקט מחאה על הבחירות המתקרבות בצ'צ'ניה. בהתקפות אלו הרוג ישראלי אחד, דויד כהן, 50, יליד גרוזיה הנושא אזרחות ישראלית ולפחות עוד תושב יהודי נוסף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראש ממשלה כזה והוא לא עושה כלום יאללה מה זה פוטין בתור מנהל הקג"ב לשעבר ובקושי עושה משהו שם  :'( :'( :'( :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אחד הדברים שהעלו את החשדות למתקפת טרור מלכתחילה. מה שגם עדי ראייה (כפריים באיזור ההתרסקות) אמרו שהזנב של המטוסים התנתק בעודו באויר (וכך גם נמצא על הקרקע) מה שמרמז שהפצצות היו בתא המטען.

פוטין באמת שמוק קטן ומגעיל אבל כאן ניתן להאשים רק את המכס ואת אלו הבודקים את המזוודות. לא צרייך ברוסיה בדיקות בטחוניות קפדניות כמו כאן או בארה"ב, אין להם הרבה אוייבים, אלא שיש להם מכשירי רנטגן לסריקת מזוודות והם נוהגים לחטט בחפצי העולים למטוסים בקפידה ולהוציא משם חפצי ערך ולשלשל לכיסם. פעמיים אחרונות שהייתי ברוסיה, גנבו לנו ים דברים הזבלים האלו. איך הם לא מצאו את הפצצה? או שהם מצאו והחליטו לא לדווח כי אז היו עולים עליהם שהם עשו "בדיקה לא שגרתית"?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזבי שטיות, לדעתי הם סך הכל מנסים להתחמק מהאחריות של מלחמה בטרור, תחשבו לבד, אם פוטין מודה שמדובר בהתקפת טרור על רוסיה אז הוא צריך לנקוט אמצעים נגד הטרור.. ואני בספק שמתחשק לו להוציא את הסכומים הנדרשים לדבר, הסכומים שרוסיה עצמה כל כך צריכה בשביל עצמה.

ומי משאיר חפצים שווי ערך במזוודות, למדתי בדרך הקשה את זה בעצמי :P

Mickel116

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אינך מבין כנראה את הרומן הזה בין רוסיה לצ'צ'ניה. צ'צ'ניה היתה חלק מה-USSR עד להתפרקותה. מרבית המדינות שהיו חלק מחבר העמים קיבלו את עצמאותם מיד אך לא צ'צ'ניה. לצ'צ'נים יש נפט ורוסיה לא מיהרה לוותר עליה, במיוחד מושחתים כמו ילצין (ופוטין אשר פסע בעקבותיו) שלא דיי היה להם בלסחוט את אומתם שלהם אז הם רם רצו מן הצ'צ'נים. אי אפשר להשוות את המצב למה שקורה אצלינו עם הפלסטינאים. מדובר באוכלוסיה טיפה יותר מתורבתת ומערבית, מוסלמית-חילונית ולא קיצונית. השיטות של המורדים בלוחמה בשלטון הרוסי הן אכזריות ולא אפקטיביות במיוחד כנגד הדוב הרוסי וכן מה שיוצא להם מזה הוא דעת קהל גרוע וחיילים רוסים (בהתקפה) מאבדים סבלנות ומתחילים לחסל כפרים שלמים של אנשים חסרי מגן. למה נראה לכם שהצלב האדום אף פעם לא מבקר שם? והאו"ם-שמום לא דוחף את האף?

פגיעה בחפים מפשע (טרור) היא איננה הדרך לעצמאות או להכרה כאומה עצמאית. זאת דרך פסולה. לא כל הצ'צ'נים תומכים במורדים, חלקם מפחדים שאלו רק יביאו עליהם עוד צרות (ובצדק) ובסה"כ רוצים שכל זה יגמר. כמו כן גם האמהות הרוסיות שמאסו לשלוח בנים להתעללות במחנה צבאי רוסי ואז מיתה משונה בשדא קרב על שום כלום.

בקשר למטען - הם מוציאים הכל, גם אם לא יקר ערך. לא שמתי שם זהב ותכשיטים. שמתי בגדים וקצת קוסמטיקה וחצי מזה לא חזר אלי. אני פותחת מזוודה חצי ריקה! ותאמין לי שלא היו שם מותגים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אפשרי שהוא עשה את זה בעצמו כאילו נתן פקודה... :-\ :-\ :-\ :-\

קיצר צריך לסיים את זה כבר להפציץ שם הכל ולהרוס הכל להפוך הכל לחורבות ואת כולם לחורבות ולסיים את זה נמאס כבר!! :-\ :-\ :-\ :-\

באים לשם חילים רוסים ואוקראינים בני 18-20 ומתים במות כזה חולני אפילו בארץ לא ראיתי דבר כזה!! הם מצמידים אותם לצלבים וחותכים ידים ורגליים!!

מה זה הם חולי נפש!! :'( :'( :'( :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...