פנדה - קטע מסריח... - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פנדה - קטע מסריח...


oded6188

Recommended Posts

טוב אז זה אומר שלא שילמת עדיין

אז הם לא צודקים

אתה צריך לשלם לפי המחיר ביום שאתה רושם

לכן רק ביום שאתה משלם ומקבל את המחשב אתה יכול לקבל קבלה

אם נותנים לך קבלה לפני שקיבלת ושילמת

זה רמאות

עזוב פנדה האלה גרועים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקטע פה הוא לא מי צודק ומי לא הקטע פה היא שחנות הולכת על פי החוקים הקטנים והלקוח לעומת זאת הולך לקרתה ואוכל אותה.

הלקוח יכל לדרוש מהם את הלוח הנ"ל תוך מספר הימים שנקבע שהמחשב יהיה מורכב ואם המחשב לא היה מורכב במספר הימים הנ"ל הוא יכל לבקש פיצוי או לבטל את העיסקה, אבל הלקוח הסכים להחליף לוח ולא רק להחליף אלה ללוח יקר יותר משמעותית, 300 שקל זה הרבה כסף אני בטוח שזה כמעט חצי מהמחיר של הלוח שהוא בחר לפני, אם לא יותר וזה גם 7 אחוז בערך מהתקציב הכולל שלו 4100 שקל.

לעומת זאת הלקוח ראה שמחיר הזיכרונות השתנה נכון שפנדה לא מחוייבת לזכות אותו אבל על הקשיים שהיא גרמה לו ועל תוספת התשלום הנכבדה שהוא היה צריך לשלם כדי לקבל את המחשב בזמן, למרות שיכל לדרוש את מה שנקבע בעיסקה לא היה מזיק, ואפילו היה מועיל ולנכון לשנות את מחיר הזיכרונות שנקבע בעיסקה זה היה מועיל לשתי הצדדים אבל פנדה ידועה בכך שהיא הולכת על פי החוקים הקטנים האלה אלה שנמצאים בתחתית דף העיסקה בצבע צהוב בהיר כדי שאף אחד לא יראה ובגלל זה אני ורבים אחרים מתרחקים ממנה כמה שיותר.

שחנות הולכת על פי החוקים הקטנים זה מראה שהיא מחפשת איפה לדפוק אותך זו לפחות דעתי אני מעדיף לשלם כמה שקלים יותר ולקבל שירות ברמה יותר אישית ושאתה בא לקבל שירות לא יגידו לך חתמת כאן וזה התקנון.

אני מקווה שתקבל את המחשב שלך תהנה ממנו ושיחזיק כמה שיותר ופעם הבאה תילך עם הראש בקיר כי רק ככה פנדה מבינים, וגם לא תמיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם.

אני לא משתתף כאן הרבה אבל רציתי להגיד שאתם אחלה פורום.

המקרה כאן הוא גבולי.אבל בואו נחשוב רגע כבעל העסק.היום הוא יוותר על 200 שקל מחר על 100 מחרתיים על 300 ואז יהיה לו הפסדים.

מצד שני מה היה קורה נניח אם מחירי הזכרונות או המעבדים היו עולה באיזה 400 שקל? היית מוכן לשלם את זה? הרי היית נצמד בכל מחיר למחירי שנתנו לך בהזמנה.

שימו לב לתנאים

במידה והלקוח מעוניין במשלוח יתווספו דמי המשלוח למחיר הצעה בהתאם למוצר

הצעת המחיר תקפה ליום הדפסתה,דמי ביטול הזמנה 100 שקלים בתוספת עמלות חברות האשראי

ביטול הזמנת מחשב או חלק מיוחד שהוזמן עבור הלקוח הינו 10 אחוז מערך ההזמנה

חתימה על הצעה זו מהווה הסכמה לתקנון האתר והחנות.זמן אספקה למוצרים הנמצאים במלאי הינו 14 ימי עסקים.

במידה ומוצר מסויים איננו קיים במלאי אין פנדה מתחייבת לזמן אספקה והלקוח יכול לבטל את המוצר הספציפי או להחליפו במוצר אחר

חוסר במלאי של רכיב מסויים איננו עילה לביטול ההזמנה ללא דמי ביטול

ימי העסקים יספרו מרגע אישור התשלום ע"י חברת האשראי או הבנק

מצד שני אפשר גם לגרום ללקוח קצת נחת.לא הייתי מחזיר את ה 200 שקל.אבל אולי מצ'פר באיזה הנחה בקניה הבאה או משהו כזה.

אפשר לגרום ללקוח קצת נחת ולהתחשב בו.לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם לא אוביקטים

החנות צודקת ב 100%

ברגע שאתה מזמין אתה משלם מחיר X אשר אותו מחיר לא משתנה.

(אלה אם כן אתה מחליף רכיבים)

כנל לצד השני אם קנית רכיב ב "X" והוא מגיע אחרי שבוע והמחיר שלו עלה ב 10 שקל

אתה לא תרצה לשלם ת 10 שקל האילו.

זה שהיא הציעה לו אחר זה מקרה אחר ולא קשור לדיון הזה

כי זה לא קטע מסריח, זה מה יש אתה רוצה קח אתה לא רוצה תשאיר.

מה שכן החנות פה לא גמישה. ויש לה גישה לא ידודתית

שאני קניתי את המחשב שלי בחנות ששמה SK AK

חצי הזמנה לא הייתה להם במלאי

והיו צריכים להוסיץ קצת כסף לרכיבים קצת שונים והם ויתרו לי

למה?! כי זו חנות נורמלית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שאמרתי בהתחלה

ברגע שהוא לחץ על אישור בסל קניות, הוא אישר את הקניה ואת ההזמנה כמו שהיא

אם המחיר יעלה או ירד הוא לא אמור להיות מושפע ממנו

אבל ברגע שאין , שהיה רשום לו בפירוש זמין במלאי, הוא יכול לבטל את המשלוח ולא אמורים לעשות לו בעיות עם זה (דרישה של דמי ביטול)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי במקום נורמלי שהיית בא לקנות

היית מסכם על הדברים

אבל ביום שאתה משלם המחיר היה נקבע ולא בהזמנה...

אבל מצד שני

אולי זה לא חייב להיות ככה

בכל מקרה

תבטל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הייתי ממהר לבטל תתקשר אליהם ותגיד שאתה הסכמת להתגמש איתם ולהוסיף סכום משמעותי של כסף על לוח, ולעומת זאת הם לא מוכנים לגמש קצת את החוקים שלהם לגבי הזיכרונות. תגיד להם שזה לא נראה לך נכון, ושאתה לא אוהב את הגישה לא תמיד צריך לבטל לפעמים קצת וויכוח יכול לעזור.

הייתי מערב גם את אבא, שאבא שלי צועק על מישהו בטלפון אין הרבה וויכוחים למרות שיש לי בטלפון קול יותר מפחיד משל אבא שלי, אבא שלי יודע לדבר אל אנשים יותר טוב, לא בטוח אבל שזה יעבוד עם פנדה.

הם לא חייבים לזכות אותך בזיכרון, תגיד שאתה רוצה הנחה על הלוח החדש הזה או משהו בכול מקרה תוציא מהם איזה 150-200 שקל כדי שלא תיצא עם הרגשה שדפקו אותך.

ולבחור שדואג שפנדה יפשטו תרגל תאמין לי שאם היית מסתכל על המחזור שלהם בסוף החודש היית פחות מתפלל בשבילם הדובים לא פראיירים תאמין לי!.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא במקרה הזה הצדק עם הדובים..

אין את הלוח שרצית במלאי, אתה מעדיף שהמחשב שלך יתקע חודש עד שהוא יגיע למלאי? אני מניח שלא, ולכן עדיף להחליף למשהו שכן זמין.

זיכרון - התשלום צריך להיות לפי המחיר ביום בו נסגרה העיסקה. אם הוא השתנה יום אחרי זה לא רלוונטי.

בד"כ ניתן להתגמש פה עם קצת לחץ מתון. אבל הם באמת לא חייבים לעשות זאת.

יכול להיות שהם קיבלו מלאי חדש במחיר יותר טוב, והמלאי הקודם שלהם עדיין נקנה במחיר גבוה יותר, אתה לא יכול לדרוש מהם להפסיד על חשבונך.

אגב אל תחשוב שאיום על ביטול יפחיד אותם.. מבחינתם ביטול זה רווח נקי, שכן הם מקבלים את דמי הביטול שלהם וגם שומרים את המוצרים שהם יוכלו למכור למחשב הבא..

למרות שאתה יכול לבטל עקב העובדה שהלוח חסר במלאי, ואז הם לא הרכיבו את המחשב בעצם, מה שאומר שאין להם באמת על מה לקחת דמי ביטול כי לא נעשה שימוש בחלקים ולא היתה הרכבה.. אבל משום מה יש לי הרגשה שהם לא יעשו זאת (חוץ מזה שאתה הסכמת כבר להחליף ללוח אחר שכן זמין במלאי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העיקרון הוא פשוט:

אים אתה "ילד טוב" ולא ממש מתווכח עים בעל עסק, רוב הסכויים שהוא ינצל את זה ואתה רק תידפק כל הזמן (בד"כ בקטנות). כמוני..  ::)

אים יש לך פה גדול ואתה קצת פילפל , אתה פשוט עומד על שלך, קצת מתחמן פה קצת שם, אים צריך קצת מאיים, ותאמין לי -מניסיון- אתה יכול לקבל הכל.

אפילו מחשב חדש על חשבונם (... טוב, קצת הגזמתי ;D ).

אתם לא מכירים את אלו שבאים למרכזי השרות של חברות סלולריות, עושים שם בלאגן וצועקים על על כל הפקידות?

אים תבדקו טוב, תראו אותם יוצאים בסוף עים חבילה של סלולרי חדש דנדש ביד וחיוך מפה לאוזן.

90% מבתי העסק מתנהגים כך כיום. עובדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראו.. פנדה צודקת וטועה בגדול.

מבחינת החוקים פנדה צודקת כי המחיר נחשב על פי היום שלחצת הזמן. ואין שום קשר אם החליפו לך לוח. כי אם ההחלפת לוח לא הייתה קורה אז היית בא בטענות בקשר לזה שהמשלוח מתעקב. אף אחד לא הכריח אותך לקחת את הלוח היקר יותר תמיד יש לוחות אחרים של חברות שונות שיתנו אותם ביצועים\פיצרים +-..

הטעות הענקית של פנדה זה היחס הזוועתי ללקוח שלה. הם שוכחים דבר חשוב מאוד. מי שממן אותם זה אתה מי ששם להם את האוכל בצלחת זה אתה. ובמקום לצאת אחלה עם הלקוח ולגרום ללקוח חיוך בפנים והרגשת סיפוק שכמובן יגרור קניה נוספת מחנות זאת והמלצתה לחברים. אז הם חסכו 200 שקל אבל הפסידו 1000 ואפילו מספר יותר גבוהה אם זה מחשב קומפלט.

המלצה שלי:

אל תבטל את כל המחשב תבטל רק את הזכרונות ותזמין אותם מחנות אחרת או תבחר אחרים . הרי לא ביטלת את העיסקה אלא הורדת\שינית חלק. וזה לא יגרור שום קנס.

נכון תצטרך לשלם משלוח אבל עדיף 160 שקל בכיס שלך מאשר בכיס של מישהו אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם לא מכירים את אלו שבאים למרכזי השרות של חברות סלולריות, עושים שם בלאגן וצועקים על על כל הפקידות?

אים תבדקו טוב, תראו אותם יוצאים בסוף עים חבילה של סלולרי חדש דנדש ביד וחיוך מפה לאוזן.

לא, אני לא מכיר, כי מדובר בעיקר באגדות אורבניות או מקרים בודדים.

קל לכולם לספר איך דפקו את כולם , ואיך כולם דופקים אותם. וההרגשה שיוצאת מכך היא שהשירות של הספק גרוע אם לא הצלחת לדפוק אותם.

עקרונית במקרה הזה ממש לא מדובר בבבעית שירות של פנדה. הן החוק והן כל נורמות השירות בכל מדינה מתוקנת קובעות שמחיר המוצר נקבע בתאריך ההזמנה, אם אתה מצפה שפנדה יתגמשו איתך כאן , אתה טועה - פשוט אין להם שום סיבה לעשות כך. והצדק עימם.

אל תצפה שהם "יצאו איתך אחלה" במקרה, הזה, ביזנס זזה ביזנס, ואין שום קשר בין זה לבין שירות טוב או רע.

בעניין הלוח שהוזמן, אני דווקא מתרשם לטובה מפנדה שטרחו להודיע לך יחסית מהר, ולא בתום השבועיים המוקצבים להם (לי פלונטר ז"ל עשו תרגיל מסריח שכזה).

עם זאת זכותך המלא היתה להחליט שאתה ממתין ללוח, לוקח לוח יקר יותר, מבטל עיסקה, או לוקח לוח זול יותר. אתה ביצעת את החלטתך ובאמת שאין לך שום סיבה להאשים את פנדה בנוגע לכך.

מעבר כמובן לעובדה שהם מפרסמים באתר שלהם מוצרים שאין להם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העיקרון הוא פשוט:

אים אתה "ילד טוב" ולא ממש מתווכח עים בעל עסק, רוב הסכויים שהוא ינצל את זה ואתה רק תידפק כל הזמן (בד"כ בקטנות). כמוני.. ::)

אים יש לך פה גדול ואתה קצת פילפל , אתה פשוט עומד על שלך, קצת מתחמן פה קצת שם, אים צריך קצת מאיים, ותאמין לי -מניסיון- אתה יכול לקבל הכל.

אפילו מחשב חדש על חשבונם (... טוב, קצת הגזמתי ;D ).

אתם לא מכירים את אלו שבאים למרכזי השרות של חברות סלולריות, עושים שם בלאגן וצועקים על על כל הפקידות?

אים תבדקו טוב, תראו אותם יוצאים בסוף עים חבילה של סלולרי חדש דנדש ביד וחיוך מפה לאוזן.

90% מבתי העסק מתנהגים כך כיום. עובדה.

צודק ודרך אגב זה קורה בעוד הרבה מקומות אפילו הצבא.

ואני נדפקתי כי אני מאלו שלא יכולים לצעוק :\

(כי אני ירגיש אשם עם אני יצעק על הפקידה המסכנה הרי זה לא ממש העסק שלה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שונא את אלה שצועקים >:(

מה אנחנו חיות? קשה לשבת ולדבר כמו בני אדם?

צעקות לא יועילו בשום דבר ואין לו סיבה לצעוק, לא נגרם לו שום אוול ולפנדה אין סיבה לפצות אותו בשום דרך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...