עבור לתוכן

מהו מנוע אנריל 3 שכולם מדברים עליו ?

Featured Replies

פורסם

זה קשור למשחקים כי זה מנוע לש משחק מה זה המנוע הזה שאתם מדברים עליו עם הגרפיקה הבלתי יאומנת ? פשוט אןי יל מושג על מה מדברםי בכמה הגרפיקה שלו חזקה משל doom3 ?

תודה

פורסם

כמה דיונים מתחתיך, מצאתי את הדיון הזה

פורסם

זה מנוע עתידי שאמור לצאת בשנת 2006 הוא אמור להיות הכי חזק בכל הקטע של dx9 שזה מתבטא ב:

מים מציאותיים, אורות, טקסטורות מסובכות וכאלה.

בתכלס זה מנוע שכמו דום 3 דוחס מלא פוליגונים לתוך מודלים שונים וככה נוצרות דמויות שנראות מציאותיות יותר ונופים יפים ומורכבים יותר.

כמובן שכל זה בתשלום כבד של משאבי מחשב, נכון לעכשיו המחשבים הכי חזקים בשילוב עם הכרטיסים הכי חזקים בקושי מזיזים אותו

אבל כמובן שזה עדיין לא סופי.

לדעתי זה כמו מנוע דום שנותנים לו יותר מידי קרדיט לפני שהוא יצא, לדעתי מנוע טוב זה מנוע שיוצר דמויות מציאותיות ונופים יפים אבל עם תשלום נמוך במשאבי מחשב כדוגמת מנוע הsource של half life 2 (לפחות ככה אומרים שהוא מאוד קל יחסית לאיכות שלו)

אנריל 3 אמור להמשיך את מה שהמנועים הקודמים התחילו ולהיות מנוע נפוץ מאוד במשחקים רק שהוא מתאים למה שנקרא "הדור הבא" (שזה הדור הזה בתוספת שטויות שעולות מלא כסף )

כנראה שהוא יצא בפעם הראשונה עם משחק אנריל 3 כי ככה היה ב2 הקודמים.

פורסם

על המנוע יש כבר דיון:

http://www.hwzone.co.il/community/index.php?PHPSESSID=c27c1f895df9f1259de3f36ea56081be&topic=78594.0

מנוע לא מודדים ב"כמה" אבל אם אתה רוצה לכמת את זה אתה יכול למדוד במספר פוליגונים (צורות גאומטריות שמאכיבות הכל בגראפיקה ממוחשבת [בנויות ממשולשים]) דמות אחת באנריל 3 מכילה פי שתיים יותר פוליגונים מכול המפה "TORLAN" באנריל 2, אם המינימום שהיית צריך כדי לראות את הטקסטורות במלוא הדרן באנריל 2 היה 64 מגה בכרטיס מסך, באנריל 3 זה יהיה בסביבות הגיגה.

פורסם

לא יודע כמה פוליגונים יש בו וגם לא נראה לי שככ הרבה כמו ש Sifo Jen אמר

אני יודע שטכנולוגיית ההצללה תהייה דומה לשל DOOM3.

בונים מודל של משהו מסויים במספר פוליגונים עצום. אחרי כך יוצרים את אותו מוגל אבל הרבה פחות מפורט.

המודל המפורט יותר משומש כדי להוציא נתונים של ווקטורים כדי לקבוע זווית מדוייקת על מנת לתת את ההצללה הכי מדוייקת ומפורטת שאפשר.

ואז לוקחים את המודל הפחות מפורט, מלבישים עליו טקסטורה יפה ואז מפעילים עליו את מידע ההצללה שלקחנו מהמודל המפורט.

שיטה זו חוסכת המוווווןן משאבים וגם משפרת לבלי היכר את איכות התמונה.

מידע ההצללה שבא מהמודל המפורט יותר נשמר כטקסטורה בפני עצמה. וכפי שאנחנו יודעים טקסטורות צריכות המון זיכרון.

אז תשים את זה יחד עם הטקסטורה הרגילה שמולבשת על הדמויות, את כל הסביבה עצמה שאותו דבר פועל גם עליה באופן די דומה, פלוס המודלים עצמם , ואז תבין למה צריך גיגה זכרון.שימו לב שלמשל בדום 3 הם השתמשו במידע הצללה מאוד מפורט כאשר הטקסטורה הרגילה הייתה עדיין די מטושטשת. זה די מצחיק.

פעם הטקסטורות היו יותר יפות אבל ההצללה הייתה מכוערת ולא מדוייקת. היה אפשר ממש לראות את המשולשים והפוליגונים באמצעות הצל.

היום זה הפוך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים