עבור לתוכן

>חוסר מקצועיות של ידע מערכות, יבואן Apple בישראל... האם חווית השירות שלכם דומה?<

Featured Replies

פורסם

הנה הדוא"ל ששלחתי לידע מערכות:

> שלום רב,

> אשמח אם תוכלו לענות בהרחבה ככל האפשר, על השאלות הבאות:

> קראתי באתר של Apple על הנחות משמעותיות לסטודנטים וכמו כן עסקאות חבילה

> אטראקטיביות של מחשב ונגן ניידים; לפי מיטב הבנתי זהו שירות עולמי ואינו

> תלוי החלטות היבואן המקומי... האם אני צודק - או במילים אחרות - האם בארץ

> מוצע שירות דומה?

> *  *  *

> מה מחירו המעודכן של מחשב נייד מדגם iBook G4 בעל מסך 12.1 אינץ'

> (M9426LL/A) והאם מפרטו זהה לחלוטין לזה המופיע באתר Apple העולמי, או

> לזה הבריטי מכיוון שישראל נקשרת עם אירופה?

> היכן ניתן להתרשם באופן רציני מהמוצר לפני הקנייה מלבד ביקור במטה שלכם

> באיזור המרכז, אם בכלל?

>

> מהי 'מדיניות ההחזרה' שלכם - או במילים אחרות - עד כמה אתם שירותיים

> כלפי לקוח פוטנציאלי אשר השתמש  כל חייו ב-PC וחושש מפני מעבר לא מוצלח ל-Mac?

>   

> מהם תנאי התשלום האפשריים אשר הנכם מציעים ללקוחותיכם?

> כיצד ניתן להזמין את המחשב הנייד והאם הוא קיים במלאי בארץ?

> מהם דמי וזמני המשלוח (בקירוב) בהתאם?

> לתשובתכם היעילה אודה!

הנה התשובה הלוקה בחסר וכתובה באנגלית עילגת, אשר קיבלתי בחזרה:

Hello thank you for your mail.

M9426 ibook g4/12/1ghz/256/30gb/combo price :6665 n.i.s. included

v.a.tt.

Sorry we dont have in the stock 30 day',s shipping.

It is the same computer like  in u.s.a.

You can pay buy credit card.

We are sitting in HAAMAL 17 PARK - AFEK ROSH HA'AYIN.

Best regards',

ואני שואל - למה? למה?!?!  :-X  :-\  ???

פורסם

יש חברות שמשיקעות בלקוחות ויש שלא.....

לא הייתי קונה דווקא כי הם אפל עם שירות חרא

פורסם
  • מחבר

בעלי מוצרי Apple למיניהם (רובכם ודאי בעלים של iPod מדור כזה או אחר), אשמח אם תוכלו לחוות דעתכם על איכות השירות של ידע. אני ממש לא מתרשם מהמקצועיות שלהם עד עכשיו, על אחת כמה וכמה שהם היבואן הבלעדי של חברת Apple יצרנית הMacintosh-ים באשר הם וזה לא הולך ברגל.

פורסם

אני פשוט בשוק מהתגובה הזו.... :-X

זה פשט מדהים שאנשים ללא שום ידע באנגלית מתעקשים דווקא להשיב לאימיילים באנגלית.

פורסם

בטח אפל ישראל לא ידעו אז שאלו את אפל העולמי שאין להם מושג גם

פורסם

אני התרשמתי דיי לרעה מרכישת האייפוד שלי וזה היה לפני יותר משנתיים.. הקטע של התשלום היה מאוד מסורבל, ולא נראה שהם מבינים יותר מדי במה שהם מוכרים.

התשובה שקיבלת באימייל בדיוק מייצגת אותם לדעתי.

אפל צריכים לראות את זה ולהפסיק כל קשר איתם.

פורסם

אני לפחות הייתי מוכן לשלם קצת יותר ואפילו בהבדל של 300-500 שקל כדי לקנות מכשיר שמקבלים איתו שירות ותמיכה טובה

פורסם
  • מחבר

עדכון: השבתי להם את הדוא"ל בחזרה עם קישור לת'ראד הזה! נראה איך הם יגיבו... ::)

פורסם

קניתי את הiPod שלי דרך buy4less.co.il ולא היו שום בעיות, תוך שבוע הוא כבר היה אצלי

פורסם

עדכון: השבתי להם את הדוא"ל בחזרה עם קישור לת'ראד הזה! נראה איך הם יגיבו...  ::)

אני מחזק את הרעיון שצריך לשלוח לאפל העולמית את המכתב שלך(ולתרגם אותו כמובן) ואת התשובה שקיבלת מידע(וכמובן לציין שזאת התגובה המקורית שלהם ולא תרגמת אותה); מעניין מה אפל יחשבו על זה....

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים