הסלמה בגבול הצפון - האם חוזרים לשם? - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסלמה בגבול הצפון - האם חוזרים לשם?


Merrymoon

Recommended Posts

אז ככה. היום לפני כשעה-שעתיים התבטלתי לי במיטה, ניסיתי להרדם וצלצול טלפון מפריעה את שנת היופי שלי. ע' על הצג. חברה מהיסודי, אחת מאלו שאתם אוהבים אך מעדיפים לבלות איתם פחות זמן כי... כי אתם לא יודעים, הם קצת נודניקים. היא התגייסה לא מזמן, רק עשתה טירונות ותקעו אותה בצפת. לא יודעת כלום, לא זכויות, לא חובות לא פק"ל. אני מרימה והיא אומרת לי "שמעי, מפציצים אותנו. אנחנו פה במקלטים עם אפודים וקסדות ומסיכות ואמאלה' הצילי אותי!".

עם הבעה חמוצה על פני אמרתי בלב "סתומה" ואמרתי לה "שטויות, כשאני הייתי בקורס עשו לנו את אותו הדבר, אמרו לנו שיש מחבל ליד בי"ח 10 (צמוד לבה"ד 600) והיתה לנו אחת שהיתה הוזה מרוב פחד וכל שמירה היתה מקפיצה את כל הבסיס, פעם אחת אפילו את הימ"מ כי היא היתה בטוחה שצוללן מחבל חדר לבסיס מהמים ממש מתחת לעמדה שלה. חשבתי גם חברתי לקתה בהזיות השירות אך לא ולא, שפיותה כנראה עולה על הציניות שלי כי עכשיו פתחתי מעריב והופתעתי לגלות שזה המצב:

http://www.nrg.co.il/online/1/ART/757/887.html

האם אנו חוזרים לשם? ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוף למה אי אפשר לעשות את כל לבנון מגרש כדורגל ענקי ואז נוכל לערך את היורו הבא................

למה נסרללה בכלל חי?

כאילו שמישהו חשב שיהיה מתישהו שקט סופי באיזושהי גיזרה...............................

נקווה שהפעם כמו פעם שעברה............ לא יהיו אסונות........ (כבדים מדי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Damn, איך הייתה לי הרגשה שיהיו הרוגים בצד שלנו... :-\

סכסוך הדמים הזה לא יסתיים, פשוט לא יסתיים. למה אי אפשר לחיות בשקט, למה?!

כל כך מצער, אבל דבר אחד בטוח - שימוש בכוח הזרוע הוא תרופה זמנית בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נמאס להבליג כל פעם שאנחנו מבליגים כדי לעשות רושם זה נשכח אחרי שבוע..................................................

אנחנו בכלל לא צריכים להגיע למצב שבו נצטרך להבליג לפי דעתי........................

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צה"ל בחיים לא יכנס בחזרה ללבנון עם כוח קרקעי, כי הוא פשוט יחתוף בראש.

כל שטח דרום לבנון מוקש ומלא מתנות (מטענים). מרגע שצהל נסוג מדרום לבנון, החיזבללה החל במלכת המיקוש והנחת מטענים בכל הזירה הדרומית.

החלו בביצור עמדות מפתח ומוצבים שבעבר היו בשליטה של צה"ל.

לחיזבלה יש גם אמל"ח מתקדם מאוד, כדוגמת טילי הנ"ט מילאן ופאגות, ועוד טילי נ"ט מתקדמים מאוד (שקיבלו מהסורים והאירנים), מדובר גם בלוחמים שמצטינים ברמת חיילות גבוהה מאוד (שאגב צה"ל אימן את ראשוני לוחמי החיזבלה בסוף שנות ה70 בתחילת מלחמת האזרחים בלבנון, ואף העביר להם אמל"ח מזרחי שנלקח שלל במלחמות ישראל).

שלא לדבר על היכולת הארטילרית המפלצתית שלהם, קטיושות, רקטות וטילים בקוטרים שונים שמסוגלים להגיע עד חיפה.

לכן אני בכלל לא רואה את שרון מאז להכנס לבוץ הלבנוני, מקסימום כמה גיחות (סטייל ענביי זעם) כנגד מטרות סוריות/לבנוניות בלי לפגוע באמת, אלה רק לעשות קצת רעש, בשביל להראות שעושים משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב שרון שוב לבנון ::) אני אולי לא הייתי אפילו בתכנון בפעם שעברה, אבל זה בכל זאת נשמע מוכר...

הערבים פחדנים! צריך פעם אחת להוריד להם את הראש והם לא ירימו אותו עוד פעם. פעם אחת למחוק איזה כפר או שניים (לא חייבים להרוג את כל התושבים, עד כמה שזה מפתה...) ולהגיד להם שפעם הבאה זה יהיו 10 כפרים. רק ככה נסיים את הסיכסוך הזה! הירי על ישראלים וכל הפיגועים האלה כבר לא נעשים מאידיאולוגייה! זה כבר הפך להיות "זמן האיכות שלהם", וונדליזם לשמו (למרות שזה קצת יותר חמור מסתם השחתת רכוש...)! כמו שאצלנו עושים שטויות כשאין משהו אחר לעשות, הם יוצאים להרוג, ולהם תמיד אין מה לעשות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מלחמת לבנון שנייה לא צריכה להיות בלבנון, יש לנו ולהם אין שום דבר שיכול לפגוע במטוסי חיל האוויר הישראלי... פשוט לבוא ולפוצץ את כל מטרות חיזבאללה, אני בטוח שיש לראש פיקוד צפון בערך מליון כאלה בבטחון מלא בתוך אחת המגירות שלו מתחת לשולחן שרואה את כוס הקפה היומית שלו מדי בוקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נכון! זה שהם לא פגעו עדיין במטוסים שלנו לא אומר שאין להם את היכולת... הם פשוט לא רוצים להסלים את המצב עד כדי כך... ולמרות שהם ערבים והנשק שיש להם ישן, יכול להיות להם מזל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...