אינטל מציגה: "איך לעבוד עם ישראלים" - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אינטל מציגה: "איך לעבוד עם ישראלים"


darkman

Recommended Posts

יווו פתחת ת'רד רגע לפני שאני פתחתי חחח.

קיצר אני חייב להגיד שהם צודקים, אבל לא לגביי כי אני שונא התנהגות כמו שצוינה שם ...

אנשים שעובדים אצל צריכים להיות קצת יותר מתורבתים, אבל אני רואה שגם שם אנשים ממש לא מתורבתים אז בעצם איפה יש אנשים נורמליים במדינה הזו ?! (חוץ מ HWZ פה הרוב סבבה :))

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח הרגע עמדתי לפתוח ת'רד על זה.

אהבתי!

* ישראלים אוהבים להתווכח ובדרך כלל הם נוטים לדון בכל נושא בצורה נלהבת מאוד. לא פעם נרתעים אורחים מתרבויות אחרות מעוצמת הדיון עם הישראלים ומהניואנסים שלו. עם זאת אין לטעות בהתלהטות היצרים ובעוצמת הוויכוח ולהניח כי מדובר בכעס. יש להתייחס לכך כאל המסגרת התרבותית של הביטוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"כשאתם מכינים הרצאה, שבצו בה עובדות תומכות רבות ככל הניתן והקפידו ליצור מצגת קצרה מכפי שאתם רגילים" הישראלים איטיים ויתקשו להבין את הפואנטה שאתם מנסים להעביר ;D (זה לפי דעתי צריך להיות ההמשך של המשפט...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"כשאתם מכינים הרצאה, שבצו בה עובדות תומכות רבות ככל הניתן והקפידו ליצור מצגת קצרה מכפי שאתם רגילים" הישראלים איטיים ויתקשו להבין את הפואנטה שאתם מנסים להעביר  ;D (זה לפי דעתי צריך להיות ההמשך של המשפט...)

הכוונה דווקא היא לכך שאין לישראלים סבלנות לחכות עם השאלות לסוף מצגת ארוכה ומתישה עם הרבה בלבולי מוח. שים לב כי מציינים שיש להציג עובדות, כלומר לא לנסות לסבן אותנו. ;)

אני לא חושב שזה דבר רע. החיים קצרים. :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ת'אמת זה לא מוציא אותנו כל כך רע אלא את האנשים שכתבו את זה, אני מבין שחלק מזה כל כך נכון אבל אני לא חושב שזה לא "תרבותי" או משהו כזה... חלק מזה גם דיי גזעני ודפוק ומאוד תלוי באופי של בנאדם פרטי, אני חושב שלשמוע מישהו מדבר שטויות חצי שעה זה מפגר ומעצבן ואפשר להתערב באמצע שיחה, זה לא פרלמנט.

גם כן, אפשר לחשוב כאילו שאתה בא לאיזה ג'ונגל, עוד מעט יעשו להם שם קורס הישרדות.

דיונים אינטנסיבים זה דבר טוב וזה טעות לחשוב שכל פעם שיש דבר כזה זה ישר ריב או וויכוח.

כל הקטע של הספורט דיי דפוק ולא קשור.

והקטע הפוליטי זה נכון לכל מקום בעולם, סע לאנגליה ותתחיל ללמד אותם מה הם צריכים לעשות... סעמק, אף אחד לא אוהב אנשים שבאים מחו"ל ומתחילים להטיף לך ולמדינה מוסר (ע"ע ושליחיו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מדבר מנק' מבט ישראלית. בחו"ל האנשים הרבה יותר קרים ומרוחקים ונימוסיהם הרבה יותר גבוהים (לא בהכרח דבר חיובי) ולכן כאשר אתה מתפרץ/חולק על דעתם, הדבר נתפס כזלזול/פגיעה בכבוד.

אני מניח שאינטל פרסמו את כללי ההתנהגות הללו עכשיו מכיוון שכנראה ובאמת יש צורך בהם. החברה הזו עובדת בארץ הזו כבר לא מעט שנים ועד היום לא נעשה דבר נושא. כלומר, אנשים באמת התלוננו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב לציין שהופתעתי לטובה,

כשראיתי בפעם הראשונה את הכתבה לפני שהגיבו עליה, הייתי בטוח שתוך שעה מגיעים ל300 תגובות של "נאצים" "גזענים" "מי הם חושבים שהם" "נראה להם שהם עליונים?",

אבל אפילו המגיבים בוואלה הבינו כמה שזה נכון, מגיעה להם סוכריה על מקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...