פרשת פריצקי - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פרשת פריצקי


FARKASH7

Recommended Posts

כן כן זה קורה פעם בכמה שנים(בערך כמו רעידות האדמה בארץ ועם הרעידה שחבינו חלקנו היום באה "רעידה" הרבה יותר גדולה) ערוץ אחד הביא אותה בסקופ והפתיע את המדינה מי שלא יודע מחר בטח יראה את הפרשה מרוחה בעיתון על גבי 6 עמודים.

כתבה מYNET

http://tykke.dk/index.php?location=Film&index=2&dir=idiot

אני אישית לא האמנתי ששמעתי בערוץ אחד את השיחה בין פריצקי לחוקר לא האמנתי איך הבנאדם מדבר זה היה פשוט מצחיק ומפחיד כאחד אם כאלה אנשים יושבים בכנסת כדאי לסגור את הבסטה.

זה יוצא קצת מוזר שדווקה מסיעת שינוי שכביכול "טהורה" "מלוכדת" יוצאת פרשה כול כך מבישה וכול כך מפחידה זה רק מראה שאין גוף נקי גם אם הוא יטען כך לאורך כול הדרך, לכן גם כול סיעת שינוי קוראת עכשיו לשר פריצקי שהוא במקרה גם עורך דין להתפטר.

אני אישית חושב שאדם כזה חייב להתפטר חייב להזרק מהכנסת ולהחקר במשטרה אם פרשת נעומי בלומנטל הרימה גבות אצל אנשים אז הפרשה הזאת אמורה להוריד לכמה אנשים את הראש אני קורא לו להתפטר!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יריבות פוליטית היא דבר מכוער ביותר. לא דיי בכך שהאנשים האלו מנסים לחסל אחד את השני פוליטת, אז הם גם מתעלמים מהנזק שנגרם למדינה כתוצאה מהשחיטות והרעב שלהם לכוח. ולאנשים כאלו אנחנו נותנים לנהל את המדינה? האם אלו האנשים שבחרנו (לפחות מי שיש לו זכות בחירה)? :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השר פרציקי הוא אדם מגעיל ודוחה מכל הבחינות.

לא מזמן שודרו האשמות לכאורה כי בנו נוסע במכונית השר ועושה כבשלו.

השר פורז לעומת זאת אחד האנשים היותר נורמליים ואיכותיים בממשלה ובכנסת.

אל תשכחו שהוא רומני והוא הקמצן ביותר בסיעתו מה שנותן לו להיות אחראי על התקציבים. בזכות עובדה זו, למפלגה אין גירעון תקציבי וכולם אוכלים מרורים בגללו. עובדה שהמפלגה שורדת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם שם כמו שרשמתי אתמול וחכה זאת רק ההתחלה זה פרשה חמורה אחת פעם בכמה שנים טובות מופיע כזאת פרשה זה לא צחוק!

הייתם צריכים לשמוע את ההקלטות אתמול אתה שומע ממש את המזימה איך שהוא מציע להפיל אותו פשוט לא יאומן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בתבייש בזה שהצבתי למפלגה הזאת. שהם רצו בתקופת הבחירות לכנסת, המצה ההפוליטית שלהם ניראתה לי מבטיחה.

ביטול חוק טל (שלא התבצעה), לא להשתתף בקואליצה עם מפלגות דתיות (לא התבצע), ליזום חוקים חברתיים, ועוד מלא דברים שבטחלס לא התבצעו.

לפיד משליט טרור במפלגה שלו, המפלגה הזאת בקדנציה הנוכחית הייתה פשוט ביזיונית, לא היה להם דעה משלהם, כל מה ששרון רצה לפיד תמך ואיתו גם העדר סמרטוטים.

אני לא רואה את המפלגה הזאת בבחירות הבאות עם אותם מנדטים, כל מצביעי העבודה שהצביעו לשינוי יחזרו הביתה (עם יהיה כזה בית, כי היא כל כך מפולגת, ולכן רוב הסיכויים שהם יתפלגו לשתי מפלגות שונות).

בחירות הבאות עלה ירוק, כי אין למי להצביע בשמאל ולא במרכז, אלה עם כן ההנהגה של שינוי,עבודה,מרץ תתחלף בדור יותר צעיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע טומי לפיד הוא אדם רע וגזען נכון הוא צודק אין סיבה שהחרדים לא יעבדו ויקבלו כסף על חשבון משלם המיסים ולא התגייסו לצבא זה הדבר היחיד שאני מסכים איתו הדבר היחיד שמעניין אותו הוא הריסת ערכי היהדות ערכים שההורים של כולנו גדלו עליהם והפיכתנו למדינה מפולגת הוא פשוט גזען!.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראינו כמה הוא שונה חרדים!!

הכל בלוף, הוא ישב עם המפדל בקואליציה, ועם היו מציאים לו תיק יותר טוב מהמשפטים, הוא היה יושב עם ש"ס.

ובקשר לכל הפליטות פה המטומטמות שלו, הגיל מתחיל להשפיע עליו, והוא לא יכול לשמור על הפה שלו, אבל זה גם התרבות של הפוליטיקאים לדבר שטויות, תראה את הח"כים הערבים "שהמסוקים ירו על הפלסטינים בהפגנה", הרי הכול פרובוקציה, בשביל שיכתבו עליך מחר בעיתונים, גם החרדים וגם השמאל ומכל המפה הפוליטית עושים את זה, וגם לוקחים שוחד, גונבים, נותנים, חותרים, קונים תארים, קונים דולרים, מטרידים מינית, משקרים, מקללים, מצביעים פעמים בהצבעות בכנסת, והרשימה ארוכה, ארוכה....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פוליטקאי טוב = פוליטיקאי מת. סילחו לי על הקיצוניות אבל זה המצב עמדת הכוח מעוורת את האנשים. מה עוד שהם לא באים לבצע את התפקיד כאילו זאת שליחות, אלו לא שנות ה-50-70 והם לא גולדה ולא בן-גוריון. אותם מעניין רק הכסף והכוח וטובות שהם מסוגלים לקבל מאנשים בתמורה ל"טובות" שהם עושים להם. טפו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבדיחה של היום ללא ספק, היה כשחבר כנסת מסיעת ש"ס התראיין לחדשות, ואמר שאנשים כמו פריצקי מוציעים שם רע לכנסת, ואמר את זה האיש שלחצי מהמפלגה שלו ההליכי חקירה.

אגב אתמול עבר בכנסת בקריאה שלישית הצעת חוק, שאוסר על המשטרה או כל גוף אחר להאזין (אזנות סתר)לח"כ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...