איך מוציאים את הפנאל של כונני התקליטורים? - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך מוציאים את הפנאל של כונני התקליטורים?


TipX-Bomb

Recommended Posts

אהלן, יש לי את ה-Chenbro Gaming bomb הכסוף, והכוננים הלבנים שיש לי לא נראים עליו הכי טוב, אז קניתי צבע כסף, ובאתי לפרק כונן אחד (יש לי כונן אחד CD-ROM x52, וכונן שני Lite On combo x52/x16) אז באתי קודם ל- רציתי לפרק לו את הפנאלים כדיי לצבוע אותם, הוצאתי אותו מהמארז, לחצתי על הקליספים שלו והשתחרר הפנאל הראשי, אז משכתי אותו ונמשך איתו גם המגש והכונן נהרס  :(. אבל לא נורא, במילא הוא לא היה כ"כ שימושי, עכשיו אני רוצה לצבוע את השני, אבל אני צריך מדריך או הוראות או כלשהן של איך לפרק את הפנאלים של הכונן. כאילו קודם איך משחררים את הפנאל של המגש ואז את השני אני כבר יודע. אני לא רוצה להרוס עוד אחד כי האחד הזה יקר ו-PCH רחוקים לי וזה מכה כל פעם להגיע. (אני גר בירושלים)

תודה לעוזרים.  :-*

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה קודם כל פוצח את המגש - או בעזרת חור החירום (פשוט מכניסים לשם מהדק מיושר). או פשוט פותח את הכונן ומכבה את wondows והוא נשאר פתוח.

עכשיו למגש עצמו יש מקדימה את המלבן האופקי שצריך להוריד - הוא תפוס בד"כ עם קליפסים מפלסטיק - קצת לחץ בכיוון הנכון והוא יוצא בקלות (לא להפעיל כוח ולשבור...)

זהו, עכשיו קח מברג, ובצידי הכונן תראה לחיצים לבנים שמחזיקים את הפאנל הקדמי במקומו - לחץ אותם פנימה ומשוך אותו קדימה לאורך המגש. עכשיו אתה יכול לצבוע את 2 החלקים הללו...

אם ממש תצטרך ניתן לצרף.

בהצלחה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...