אילו באגים יש לPrescott. - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אילו באגים יש לPrescott.


Psycho17

Recommended Posts

  • תגובות 43
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני עובד עם הפרסקוט 3.0 החדש שלי כבר שבוע, בינתיים נתקלתי באפס בעיות.

הוא רץ בבאס 220, מריץ פריים95 בלי תקלות, מריץ קיובייס עם המון המון פלאג-אינס בלי בעיה.... בקיצור, חוץ מהעובדה שהוא מגרד את ה-80 מעלות מלמטה כשאני מריץ שני מופעים של CPU Burn, הוא בסדר גמור ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמין לי שאם הוא NOOB הוא לא ירגיש בהבדל שבין A64 לפרסקוט אבל צודק עדיף A64.

פותח התרד הבאגים של הפרסקוט הם לא הסיבה שבגללם לא כדאי לקנות אותו יש מספיק סיבות אחרות בכול מעבד יש באגים אין כזה דבר מעבד מושלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נורת'ווד נחשב ע"י כותבי הביקורות ליותר מהיר מפרסקוט בעל אותה מהירות שעון, מצד שני לפרסקוט אמורה להיות יכולת HT יותר טובה...

מה שכן, הפרסקוט רץ ב-30 מעלות יותר חם מאשר הנורת'ווד, בערך.

אז אם אתה מתכוון לעשות לו , כדאי למקם אותו בחדר עם מזגן חזק ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוף אתה בערך הבנדאם ה100 שאני מסביר לו את זה. אל תהייה עקשן על אינטל. אם יש לך הרבה תקציב (5000 שקל +) אז הAMD 64 הייה עדיף בהרבה. זה דור חדש של מעבדים. הוא עושה כמעט הכל יותר טוב מאינטל וזה עוד בלי windows 64 ביט. למה להיות עקשן אל אינטל שכרגע פשוט מראים ביצועים יותר טובים בהכל? כאילו אני לא מבין את ההיגיון בזה.. 64 לא מעבדים חמים ואם הלוחות החדשים של הG250 אפשר לעשות להם OC דיי מכובד. ותקציב זול לא שווים כי המעבדים שלהם יקרים אז צריך לקנות מעבד יקר אם חלקים זולים ששווים לתחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוף אתה בערך הבנדאם ה100 שאני מסביר לו את זה. אל תהייה עקשן על .

שמתי לב לתופעה כאן שתמיד שמישהו אומר שהוא רוצה לקנות מפרט מבוסס או מעבד אז תמיד יבוא מישהו תורן ויגיד לו "אבל למה לא AMD?". זה ככה פשוט בכל הת'רדים של מישהו שרוצה לקנות . זה הפך להיות פורום שפשוט לא ממליצים בו על אינטל. כאילו שלA64 אין חסרונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...