עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

האם פרצו לי למחשב?

Featured Replies

פורסם

מוזר, רגע שאני אבין, אתה מוחק אותו ואז ישר אתה עושה עוד סריקה וזה שוב שם?

  • תגובות 34
  • צפיות 3.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אני משער שלכל מי שיש כאן את הבעיה הזאת הוא בעל אינטנט כבלים...גם לי הייתה בעיה כזאת , זה לא פריצה , תתקשר לכלבים ותשאל אותם , הכי פשוט, אני התקשרתי אלהים , ושאלתי....ואמר לי שזאת לא פריצה...

פורסם

DSL.....

  • 1 חודש מאוחר יותר...
פורסם

רבאק!

מאז שעברתי ל-012, גם לי מופיע כזה סמל, רק שאצלי זה אינטרנט זהב וערוצי זהב, ולשניהם אני לא מחובר!

הרצתי spybot/ad aware והם מצאו 3 דברים בסה"כ. בתמיכה של הכבלים אומרים שזה לא מאצלהם והם לא יודעים מזה ושאני אדבר עם 012, שם טוענים שזה spyware.

עוד דבר: הקפאתי לחצי דקה את הפיירוול כדי לעשות tracert ( :-[), אתם חושבים שזה בגלל זה, או בגלל המעבר בין הספקיות?

יש למישהו מהקוראים מידע חדש? ניסיתי להריץ חיפוש בגוגל ואין על זה מידע...

פורסם

זה שהאי סי קיו שלך מתנתק הרבה ולא מצליח להתחבר, אם זה אי סי קיו פרו אז זה באג ידוע שקורה הרבה. האמת שגם אי סי קיו 4 מלא באגים אבל לפחות שם הוא לא מתנתק. הפיתרון להתנתקות של אי סי קיו פרו היא למחוק את כל הDATABASE

שקשור ספציפית למספר אי סי קיו שלך - רשימה, הסטורית הודעות וכדומה. ואז להתקין אותו מחדש והוא יעבוד כמו גדול.

אבל זה תמיד חוזר שוב מתישהו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.