עבור לתוכן

ככה תשמרו על החיים שלכם...

Featured Replies

פורסם

חייב לתקן אותך באיזה משפט

פאסאט 2 ליטר 115 כ"ס פחחחחחחחחחחחחחחח 8 שסתומים  :lol: :lol: :lol: והפראיירים קונים אותה ב-170 אלף  :screwy: :screwy: במקום מאזדה 6 פרימיום.

אתה טועה, אני לא סתם מזיין תמוח ראיתי WRC ראלי לא זוכר באיזה מדינה אולי מקסיקו קיצר הם היו על הר גבוהה מאוד והוכיחו שהכוח של המנוע יורד בשליש.

חוץ מזה שלפאסאט 1800 טורבו בקושי יש כוח זמין הטורבו מתחיל לעבוד בסביבות ה-4500 סל"ד בשאר הזמן היא עגלה.

A6 בנפח 4.2 נקראת RS6 אם היא סטיישן או S6 בסדאן.

עריכה: לנקניקייה שמעלי למה איזה אוטו יש לך??? בטוח שהוא לא יותר טוב משלי אתה יודע למה? כי לפי "אוטו" המגזין רכב הטוב בישראל ה-C5 מלכת הקבוצה אז מצידי אתה יכול לכת להזד***

  • תגובות 189
  • צפיות 11k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

A3 3200 זה ייבוא אישי, או סתם איזה מדבקה... ה A6 כמו שאמרו דווקא מגיעה עם 4200 קוואטרו...

ובוש - הסיטרואן ה C5 החדשה(2005) - מ-כ-ו-ע-ר-ת!

כניראה ייבוא אישי(לפי הפתיחה שהוא הרביץ ברמזור)

וכל המכוניות הצרפתיות מכוערות

ככה זה צרפתים

פורסם

הלו הלו להירגע!!  :jump:

קודם כל, אתה שוכח שזה מתלים פנאומטיים...

בנסיעה הם רכים, כשאתה לוקח סיבוב ב 120 הם קשים....

יש לה אחיזת כביש מצויינת! (נהגת עליה פעם? קראת עליה ביקורות ב"אוטו"? "מכוניות"? "הגה"? כולם שיבחו את אחיזת הכביש שלה)

המנוע דווקא בסדר גמור, התיבה שלו ארוכה מאוד ומיועדת לשיוט עדין ולא לפתיחות... עם זה אין מה להתווכח...

אבל, תירגע.. עד האוטו שלי!  >:(

עריכה:

אני רואה פה עוד כמה הודעות...

לא כל הצרפתיות מכוערות :(

יש גם יפות, או לפחות סבירות כמו הסיטרואן שלי :-[

ובוש: בהרים, האוויר דליל!! ברור שהכוח ירד!

זה בדיוק ההפך מאוויר קר בחורף, אז האוויר דחוס!!

ויש AUDI A6 4.2 QUATRO רגילה, לא RS6...

פורסם

הלו הלו להירגע!!  :jump:

קודם כל, אתה שוכח שזה מתלים פנאומטיים...

בנסיעה הם רכים, כשאתה לוקח סיבוב ב 120 הם קשים....

יש לה אחיזת כביש מצויינת! (נהגת עליה פעם? קראת עליה ביקורות ב"אוטו"? "מכוניות"? "הגה"? כולם שיבחו את אחיזת הכביש שלה)

המנוע דווקא בסדר גמור, התיבה שלו ארוכה מאוד ומיועדת לשיוט עדין ולא לפתיחות... עם זה אין מה להתווכח...

אבל, תירגע.. עד האוטו שלי!  >:(

עריכה:

אני רואה פה עוד כמה הודעות...

לא כל הצרפתיות מכוערות :(

יש גם יפות, או לפחות סבירות כמו הסיטרואן שלי  :-[

ובוש: בהרים, האוויר דליל!! ברור שהכוח ירד!

זה בדיוק ההפך מאוויר קר בחורף, אז האוויר דחוס!!

ויש AUDI A6 4.2 QUATRO רגילה, לא RS6...

ב-110 האוטו יורד בכמה סנטימטרים

אם אתה רוצה זוויות גלגול אפסיות לוחצים על מצב ספורט במתלים. הכי כיף שיש מדרכות גבוהות מגביהים תאוטו וכולם מסובבים תראש שלהם ולא מבינים מה הולך שם.

שמע אל תתווכח איתי כנס לאתר של WRC ושלח להם מייל.

פורסם

זה בהחלט הכי כיף :)

ברגע האוטו מנהלים הופך להאמר מוגבה :lol: :lol:

פורסם

אופל אסטרא ידנית

לא רואה אותך ממטר

ולפאסאט מאז איזה 96 עברו ל16 שסתומים

והיית מת שהטורבו נכנס ב4500

פורסם

בוש - אני לא מתווכח איתך, בהרים אכן הכוח יורד. זה בגלל שהאוויר בהרים הוא דליל, ולכן לא נכנס מספיק אוויר למנוע, מה שמוריד לך את כמות הדלק שאתה שורף

ומפחית לך את הכוח...

לעומת זאת בחורף, כשאתה נוסע, האוויר פשוט קר, לכן הוא תופס פחות מקום, ולכן אתה יכול להכניס יותר אוויר למנוע, שורף יותר דלק יחד עם האויור, ויש יותר כוח. קפיש?

פורסם

אופל אסטרא ידנית

לא רואה אותך  ממטר

ולפאסאט מאז איזה 96 עברו ל16 שסתומים

והיית מת שהטורבו נכנס ב4500

פחחח אופל אסטרה ידנית, מה אתה משווה בכלל? איזה שנה היא? כמה ליטר? מה הנתוני יצרן מ-0-100?

שמע זה רמות שונות לגמרי, ומה איכפת לי אם אתה רואה אותי ממטר או לא האופל בחיים לא תוכל להסיע אותך מנקודה א' לנקודה ב' בכל הפינוק הבלתי רגיל שהסי5 נותת.

חוץ מזה לפאסאט 2 ליטר יש 8 שסתומים תפסיק לפלוט שטויות סתם סתכל פה http://motocar.co.il/motocar/model/index.asp?id=1592 וכנס למפרט הטכני. וממש לא איכפת לי מתי הטורבו נכנס אתה יכול לסמוך עליי שאני אמצא אלטרנטיבה אחרת ב-190 אלף.

פורסם

את השיעורי נהיגה עשיתי על פאסאט 2.0 טורבו, והוא באמת נכנס מאוחר מאוד (סביבות ה-4000+- סל"ד).

ועוד דבר מעצבן, זה הדיליי שלו...

לפעמים הטורבו אשכרה יותר מעצבן ממועיל, כי הוא בא כשאתה כבר לא ממש צריך אותו...

אבל אין, אין על הבאלנו שלי...  :-*

ד"א, בוש, אפילו אם אתה צודק בקשר לאוויר בהרים, מה דה פאק הקשר?

הוא מדבר על אוויר בחורף ואתה מתחיל להסביר על אוויר בהרים...

פורסם

את השיעורי נהיגה עשיתי על פאסאט 2.0 טורבו, והוא באמת נכנס מאוחר מאוד (סביבות ה-4000-4500 סל"ד).

המורה נתן לך להגיע לסל"ד כזה?? :smile1:

שלי תמיד אמר לי להעביר ב2500-3000

פורסם

גם לי יצא כמה פעמים להגיע עם הבורה 1.9TDI של המורה שלי להגיע לסל"ד כזה... כמובן שקיבלתי נזיפה במקרה הטוב, ברקס פתאומי במקרה הגרוע(באמצע הרחוב הראשי בנס ציונה, איזה פאדיחה! :pissed: )....

פורסם

המורה נתן לך להגיע לסל"ד כזה?? :smile1:

שלי תמיד אמר לי להעביר ב2500-3000

אמממ...

תראה...

תשמע...

גם לי אמרו להעביר ככה, אבל...

ובכל מקרה, לא בדיוק עשיתי את זה באמצע העיר (למרות שזה קרה לי באחת העליות של קרית אתא למי שמכיר... גועל נפש של עיר...)

זה קרה לי אבל איזה כמה פעמים בדרך ליישוב שלי, שיש מין קטע כזה של כביש שהוא בצורת קערה כזו, כמו חלק תחתון של לופ ברכבת הרים...

אז בעליה קצת נתתי הרבה גז, ואחרי איזה 2 שניות פתאום הטורבו נכנס והאוטו מקבל דחיפה... נחמד כשאתה מחכה לזה, אבל בפעם-פעמיים הראשונות אתה לא קולט מה קרה לאוטו...

נ.ב: אולי זה לא היה 4500 אלא 4000 או 3800, אבל אז זה צריך להשאר במצב כזה איזה 2 שניות כדי להכנס...

פורסם

את השיעורי נהיגה עשיתי על פאסאט 2.0 טורבו, והוא באמת נכנס מאוחר מאוד (סביבות ה-4000+- סל"ד).

ועוד דבר מעצבן, זה הדיליי שלו...

לפעמים הטורבו אשכרה יותר מעצבן ממועיל, כי הוא בא כשאתה כבר לא ממש צריך אותו...

אבל אין, אין על הבאלנו שלי... :-*

ד"א, בוש, אפילו אם אתה צודק בקשר לאוויר בהרים, מה דה פאק הקשר?

הוא מדבר על אוויר בחורף ואתה מתחיל להסביר על אוויר בהרים...

אני מקווה שאתה יודע שאנחנו מדברים על טורבו של המנוע בנזין...

אתה למדת על טורבו דיזל

בבנזין הטורבו נכנס הרבה יותר מוקדם כי המומנט של הדיזל יותר חזק אז הוא לא צריך את הטורבו בסלד נמוך

מה אתה בכלל משווה בביצועים מכונית גרמנית ידנית!!! ששוקלת 100-200 קילו פחות מהC5

לא מתווכח איתך בעניין של הנוחות מסכים איתך 100%

אבל המתלים שלה ממש רכים ובגלל זה האחיזה שלה נוראית

שאני נוסע במגאן וC5 של חברים שלי אני תמיד שומע איך היא מחליקה בסיבובים וכמה הם צריכים להאיט בסיבובים

בבקשה בוא נפסיק עם העוינות מצטער אם אני התחלתי את זה אבל זה לא משנה

אבל אתה חייב להסכים איתי שאין לצרפתיות ביצועים של גרמניות

פורסם

אני מקווה שאתה יודע שאנחנו מדברים על טורבו של המנוע בנזין...

אתה למדת על טורבו דיזל

בבנזין הטורבו נכנס הרבה יותר מוקדם כי המומנט של הדיזל יותר חזק אז הוא לא צריך את הטורבו בסלד נמוך

מה אתה בכלל משווה בביצועים מכונית גרמנית ידנית!!! ששוקלת 100-200 קילו פחות מהC5

לא מתווכח איתך בעניין של הנוחות מסכים איתך 100%

אבל המתלים שלה ממש רכים ובגלל זה האחיזה שלה נוראית

שאני נוסע במגאן וC5 של חברים שלי אני תמיד שומע איך היא מחליקה בסיבובים וכמה הם צריכים להאיט בסיבובים

בבקשה בוא נפסיק עם העוינות מצטער אם אני התחלתי את זה אבל זה לא משנה

אבל אתה חייב להסכים איתי שאין לצרפתיות ביצועים של גרמניות

סלח לי אבל תצטט אותי אם אמרתי שלצרפתיות יש ביצועים עדיפים מלגרמנים, בחלק מהמקרים הם יותר חזקות ברוב הם לא.

ואיך בדיוק אתה קובע שהאחיזה שלה נוראית? היא מהמעלה הראשונה אפשר לקחת איתה סיבובים ממש חדים במהירות יותר גבוהה מהממוצעת במיוחד שאתה על מצב ספורט במתלים ששם הזויות גלגול אפסיות ואל תגיד לי שלא כי לי יש תאוטו הזה ואח גדול עם רגל הגז.

ושוב, לא ענית לי על השאלה: איזה שנה האסטרה? ומה הנתוני 0-100 שלה יצרן? (ולא מהסטופר).

ושמע אותי בעיקרון לא ממש מעניינת המהירות כי גם ככה ה-סי מגיעה למהירות שאני ירצה. אותי מעניין שאני בטוח באוטו, ושהוא יעביר אותי מנקודה א' לנקודה ב' בנוחות והפינוק המירבית, כרגע אני מסופק אם יהיה בעיות אני אודיע לך.

פורסם

היא שנת 99 והיא 16 שסתומים שלא תתחיל להתווכח איתי פה.

לא מצאתי 0-100 של היצרן אבל אני מעריך שזה בסביבות 9

ואיך אני יודע שהאחיזה נוראית כי אני מרגיש שאני נוסע במכוניות האלה

באופל אותן פניות ב10 קמש יותר בלי שום בעיה ומרגישים את זה.

ובתכלס היא יחסית נוחה

ולא נראה לי שההילוך ספורט מקשיח את המתלים

הוא כולה מושך יותר את ההילוכים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים