פורסם 2004 בנובמבר 2420 שנים חייב לתקן אותך באיזה משפט פאסאט 2 ליטר 115 כ"ס פחחחחחחחחחחחחחחח 8 שסתומים :lol: והפראיירים קונים אותה ב-170 אלף :screwy: במקום מאזדה 6 פרימיום. אתה טועה, אני לא סתם מזיין תמוח ראיתי WRC ראלי לא זוכר באיזה מדינה אולי מקסיקו קיצר הם היו על הר גבוהה מאוד והוכיחו שהכוח של המנוע יורד בשליש. חוץ מזה שלפאסאט 1800 טורבו בקושי יש כוח זמין הטורבו מתחיל לעבוד בסביבות ה-4500 סל"ד בשאר הזמן היא עגלה. A6 בנפח 4.2 נקראת RS6 אם היא סטיישן או S6 בסדאן. עריכה: לנקניקייה שמעלי למה איזה אוטו יש לך??? בטוח שהוא לא יותר טוב משלי אתה יודע למה? כי לפי "אוטו" המגזין רכב הטוב בישראל ה-C5 מלכת הקבוצה אז מצידי אתה יכול לכת להזד***
פורסם 2004 בנובמבר 2420 שנים A3 3200 זה ייבוא אישי, או סתם איזה מדבקה... ה A6 כמו שאמרו דווקא מגיעה עם 4200 קוואטרו...ובוש - הסיטרואן ה C5 החדשה(2005) - מ-כ-ו-ע-ר-ת!כניראה ייבוא אישי(לפי הפתיחה שהוא הרביץ ברמזור)וכל המכוניות הצרפתיות מכוערותככה זה צרפתים
פורסם 2004 בנובמבר 2420 שנים הלו הלו להירגע!! קודם כל, אתה שוכח שזה מתלים פנאומטיים... בנסיעה הם רכים, כשאתה לוקח סיבוב ב 120 הם קשים.... יש לה אחיזת כביש מצויינת! (נהגת עליה פעם? קראת עליה ביקורות ב"אוטו"? "מכוניות"? "הגה"? כולם שיבחו את אחיזת הכביש שלה) המנוע דווקא בסדר גמור, התיבה שלו ארוכה מאוד ומיועדת לשיוט עדין ולא לפתיחות... עם זה אין מה להתווכח... אבל, תירגע.. עד האוטו שלי! עריכה: אני רואה פה עוד כמה הודעות... לא כל הצרפתיות מכוערות יש גם יפות, או לפחות סבירות כמו הסיטרואן שלי :-[ ובוש: בהרים, האוויר דליל!! ברור שהכוח ירד! זה בדיוק ההפך מאוויר קר בחורף, אז האוויר דחוס!! ויש AUDI A6 4.2 QUATRO רגילה, לא RS6...
פורסם 2004 בנובמבר 2420 שנים הלו הלו להירגע!! קודם כל, אתה שוכח שזה מתלים פנאומטיים... בנסיעה הם רכים, כשאתה לוקח סיבוב ב 120 הם קשים.... יש לה אחיזת כביש מצויינת! (נהגת עליה פעם? קראת עליה ביקורות ב"אוטו"? "מכוניות"? "הגה"? כולם שיבחו את אחיזת הכביש שלה) המנוע דווקא בסדר גמור, התיבה שלו ארוכה מאוד ומיועדת לשיוט עדין ולא לפתיחות... עם זה אין מה להתווכח... אבל, תירגע.. עד האוטו שלי! עריכה: אני רואה פה עוד כמה הודעות... לא כל הצרפתיות מכוערות יש גם יפות, או לפחות סבירות כמו הסיטרואן שלי :-[ ובוש: בהרים, האוויר דליל!! ברור שהכוח ירד! זה בדיוק ההפך מאוויר קר בחורף, אז האוויר דחוס!! ויש AUDI A6 4.2 QUATRO רגילה, לא RS6... ב-110 האוטו יורד בכמה סנטימטרים אם אתה רוצה זוויות גלגול אפסיות לוחצים על מצב ספורט במתלים. הכי כיף שיש מדרכות גבוהות מגביהים תאוטו וכולם מסובבים תראש שלהם ולא מבינים מה הולך שם. שמע אל תתווכח איתי כנס לאתר של WRC ושלח להם מייל.
פורסם 2004 בנובמבר 2420 שנים אופל אסטרא ידניתלא רואה אותך ממטרולפאסאט מאז איזה 96 עברו ל16 שסתומיםוהיית מת שהטורבו נכנס ב4500
פורסם 2004 בנובמבר 2420 שנים בוש - אני לא מתווכח איתך, בהרים אכן הכוח יורד. זה בגלל שהאוויר בהרים הוא דליל, ולכן לא נכנס מספיק אוויר למנוע, מה שמוריד לך את כמות הדלק שאתה שורף ומפחית לך את הכוח...לעומת זאת בחורף, כשאתה נוסע, האוויר פשוט קר, לכן הוא תופס פחות מקום, ולכן אתה יכול להכניס יותר אוויר למנוע, שורף יותר דלק יחד עם האויור, ויש יותר כוח. קפיש?
פורסם 2004 בנובמבר 2420 שנים אופל אסטרא ידניתלא רואה אותך ממטרולפאסאט מאז איזה 96 עברו ל16 שסתומיםוהיית מת שהטורבו נכנס ב4500פחחח אופל אסטרה ידנית, מה אתה משווה בכלל? איזה שנה היא? כמה ליטר? מה הנתוני יצרן מ-0-100? שמע זה רמות שונות לגמרי, ומה איכפת לי אם אתה רואה אותי ממטר או לא האופל בחיים לא תוכל להסיע אותך מנקודה א' לנקודה ב' בכל הפינוק הבלתי רגיל שהסי5 נותת. חוץ מזה לפאסאט 2 ליטר יש 8 שסתומים תפסיק לפלוט שטויות סתם סתכל פה http://motocar.co.il/motocar/model/index.asp?id=1592 וכנס למפרט הטכני. וממש לא איכפת לי מתי הטורבו נכנס אתה יכול לסמוך עליי שאני אמצא אלטרנטיבה אחרת ב-190 אלף.
פורסם 2004 בנובמבר 2420 שנים את השיעורי נהיגה עשיתי על פאסאט 2.0 טורבו, והוא באמת נכנס מאוחר מאוד (סביבות ה-4000+- סל"ד).ועוד דבר מעצבן, זה הדיליי שלו...לפעמים הטורבו אשכרה יותר מעצבן ממועיל, כי הוא בא כשאתה כבר לא ממש צריך אותו...אבל אין, אין על הבאלנו שלי... :-*ד"א, בוש, אפילו אם אתה צודק בקשר לאוויר בהרים, מה דה פאק הקשר?הוא מדבר על אוויר בחורף ואתה מתחיל להסביר על אוויר בהרים...
פורסם 2004 בנובמבר 2420 שנים את השיעורי נהיגה עשיתי על פאסאט 2.0 טורבו, והוא באמת נכנס מאוחר מאוד (סביבות ה-4000-4500 סל"ד). המורה נתן לך להגיע לסל"ד כזה?? שלי תמיד אמר לי להעביר ב2500-3000
פורסם 2004 בנובמבר 2420 שנים גם לי יצא כמה פעמים להגיע עם הבורה 1.9TDI של המורה שלי להגיע לסל"ד כזה... כמובן שקיבלתי נזיפה במקרה הטוב, ברקס פתאומי במקרה הגרוע(באמצע הרחוב הראשי בנס ציונה, איזה פאדיחה! )....
פורסם 2004 בנובמבר 2420 שנים המורה נתן לך להגיע לסל"ד כזה?? שלי תמיד אמר לי להעביר ב2500-3000 אמממ... תראה... תשמע... גם לי אמרו להעביר ככה, אבל... ובכל מקרה, לא בדיוק עשיתי את זה באמצע העיר (למרות שזה קרה לי באחת העליות של קרית אתא למי שמכיר... גועל נפש של עיר...) זה קרה לי אבל איזה כמה פעמים בדרך ליישוב שלי, שיש מין קטע כזה של כביש שהוא בצורת קערה כזו, כמו חלק תחתון של לופ ברכבת הרים... אז בעליה קצת נתתי הרבה גז, ואחרי איזה 2 שניות פתאום הטורבו נכנס והאוטו מקבל דחיפה... נחמד כשאתה מחכה לזה, אבל בפעם-פעמיים הראשונות אתה לא קולט מה קרה לאוטו... נ.ב: אולי זה לא היה 4500 אלא 4000 או 3800, אבל אז זה צריך להשאר במצב כזה איזה 2 שניות כדי להכנס...
פורסם 2004 בנובמבר 2520 שנים את השיעורי נהיגה עשיתי על פאסאט 2.0 טורבו, והוא באמת נכנס מאוחר מאוד (סביבות ה-4000+- סל"ד).ועוד דבר מעצבן, זה הדיליי שלו...לפעמים הטורבו אשכרה יותר מעצבן ממועיל, כי הוא בא כשאתה כבר לא ממש צריך אותו...אבל אין, אין על הבאלנו שלי... :-*ד"א, בוש, אפילו אם אתה צודק בקשר לאוויר בהרים, מה דה פאק הקשר?הוא מדבר על אוויר בחורף ואתה מתחיל להסביר על אוויר בהרים...אני מקווה שאתה יודע שאנחנו מדברים על טורבו של המנוע בנזין...אתה למדת על טורבו דיזלבבנזין הטורבו נכנס הרבה יותר מוקדם כי המומנט של הדיזל יותר חזק אז הוא לא צריך את הטורבו בסלד נמוךמה אתה בכלל משווה בביצועים מכונית גרמנית ידנית!!! ששוקלת 100-200 קילו פחות מהC5לא מתווכח איתך בעניין של הנוחות מסכים איתך 100%אבל המתלים שלה ממש רכים ובגלל זה האחיזה שלה נוראיתשאני נוסע במגאן וC5 של חברים שלי אני תמיד שומע איך היא מחליקה בסיבובים וכמה הם צריכים להאיט בסיבוביםבבקשה בוא נפסיק עם העוינות מצטער אם אני התחלתי את זה אבל זה לא משנהאבל אתה חייב להסכים איתי שאין לצרפתיות ביצועים של גרמניות
פורסם 2004 בנובמבר 2520 שנים אני מקווה שאתה יודע שאנחנו מדברים על טורבו של המנוע בנזין...אתה למדת על טורבו דיזלבבנזין הטורבו נכנס הרבה יותר מוקדם כי המומנט של הדיזל יותר חזק אז הוא לא צריך את הטורבו בסלד נמוךמה אתה בכלל משווה בביצועים מכונית גרמנית ידנית!!! ששוקלת 100-200 קילו פחות מהC5לא מתווכח איתך בעניין של הנוחות מסכים איתך 100%אבל המתלים שלה ממש רכים ובגלל זה האחיזה שלה נוראיתשאני נוסע במגאן וC5 של חברים שלי אני תמיד שומע איך היא מחליקה בסיבובים וכמה הם צריכים להאיט בסיבוביםבבקשה בוא נפסיק עם העוינות מצטער אם אני התחלתי את זה אבל זה לא משנהאבל אתה חייב להסכים איתי שאין לצרפתיות ביצועים של גרמניותסלח לי אבל תצטט אותי אם אמרתי שלצרפתיות יש ביצועים עדיפים מלגרמנים, בחלק מהמקרים הם יותר חזקות ברוב הם לא. ואיך בדיוק אתה קובע שהאחיזה שלה נוראית? היא מהמעלה הראשונה אפשר לקחת איתה סיבובים ממש חדים במהירות יותר גבוהה מהממוצעת במיוחד שאתה על מצב ספורט במתלים ששם הזויות גלגול אפסיות ואל תגיד לי שלא כי לי יש תאוטו הזה ואח גדול עם רגל הגז.ושוב, לא ענית לי על השאלה: איזה שנה האסטרה? ומה הנתוני 0-100 שלה יצרן? (ולא מהסטופר).ושמע אותי בעיקרון לא ממש מעניינת המהירות כי גם ככה ה-סי מגיעה למהירות שאני ירצה. אותי מעניין שאני בטוח באוטו, ושהוא יעביר אותי מנקודה א' לנקודה ב' בנוחות והפינוק המירבית, כרגע אני מסופק אם יהיה בעיות אני אודיע לך.
פורסם 2004 בנובמבר 2520 שנים היא שנת 99 והיא 16 שסתומים שלא תתחיל להתווכח איתי פה.לא מצאתי 0-100 של היצרן אבל אני מעריך שזה בסביבות 9ואיך אני יודע שהאחיזה נוראית כי אני מרגיש שאני נוסע במכוניות האלהבאופל אותן פניות ב10 קמש יותר בלי שום בעיה ומרגישים את זה.ובתכלס היא יחסית נוחהולא נראה לי שההילוך ספורט מקשיח את המתליםהוא כולה מושך יותר את ההילוכים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.