פורסם 2004 ביוני 2222 שנים שלום, יש לי כרטיס קול אונבורד על הלוח SoundStorm, ומערכת סטריאו של ימאהה רגילה.השאלה שלי היא איפה ההגברה יותר איכותית?האם כדאי לשים במחשב ווליום נמוך ולעלות את הווליום במערכת או ההפך?תודה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.