עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

פורסם

היי יקרים,

לאחר חוויה נוראית מול דל והבנה שכלל היבואנים בארץ שאינם אפל (כנראה) נותנים שירות מזוויע, החלטתי ללכת על לפטופ של אסוס. הבעיה שאני ממש רואה שנפתחה קבוצה גדולה בפייסבוק של תלונות+ כתבות באינטרנט כל תביעות רציניית ושירות מחפיר. הבנתי שיש בארץ 3-4 יבואנים, אולי אחד מהם כן מספק שירות נורמלי?

אציין שההתלבטות שלי היא בין אסוס ל-MSI. כאשר שירות ומחיר נגיש חשובים לי.

פורסם
ציטוט של dolev16

הבנה שכלל היבואנים בארץ שאינם אפל

בוא נתחיל מזה ^^^^

גם הם לא משהו, בלשון המעטה.

בקיצור, מבחינה צרכנית, אתה בסדום,

אז אל תחפש צדיקים ...

פורסם

השירות לא ניתן על ידי היבואן .

ציטוט של dolev16

החלטתי ללכת על לפטופ של אסוס.

את השירות אתה בכל מקרה מקבל דרך CPM בלי קשר למקור הרכישה ( אלא אם זה יבואן מקביל ולא רשמי או מחודש וכו' ואז המצב אולי עוד פחות טוב)

מבין שלך אישית הייתה חוויה רעה עם DELL אבל ברמת הכלל , מבחינה סטטיסטית , ל DELL יש שירות יותר טוב.

ציטוט של dolev16

הבעיה שאני ממש רואה שנפתחה קבוצה גדולה בפייסבוק של תלונות

מעניין , כמה תלונות חדשות קיימות שם מהשנה האחרונה ? קח בחשבון שבכל שנה בממוצע נמכרים בארץ למעלה מ 750 אלף מחשבים ניידים . ( יש שנות קורונה שנמכרים הרבה יותר ואז אחרי זה נמכרים פחות יש שנות מלחמה שיש עצירה ואז קפיצה )

ואסוס חולשת על בערך 10% מהשוק שזה אומר למעלה מ 75 אלף מחשבים שנמכרים בשנה . זה אומר שבמצב תקין וסביר לפחות 2000 אמורים להיות עם תקלה .

כי 97% אחוזי תקינות של מוצר שיוצא מהמפעל זה מצב טוב מאוד , העלייה ל98% תקפיץ לך את המחיר של המוצר בחנות בעשרות אחוזים .

עכשיו מתוך ה 2000 האלה , כמה לקחו את הזמן להתלונן בפייסבוק ? האם כל התלונות שלהם נראות לך מוצדקות ב 100% ? מריפרוף אני יכול לראות כמה שבפירוש לא .

לפעמים מספרים נותנים תמונה יותר טובה מאשר אנשים מתוסכלים שצועקים חזק ,זה לא אומר שהם בהכרח צודקים .

פורסם
  • מחבר
ציטוט של yoavke

השירות לא ניתן על ידי היבואן .

את השירות אתה בכל מקרה מקבל דרך CPM בלי קשר למקור הרכישה ( אלא אם זה יבואן מקביל ולא רשמי או מחודש וכו' ואז המצב אולי עוד פחות טוב)

מבין שלך אישית הייתה חוויה רעה עם DELL אבל ברמת הכלל , מבחינה סטטיסטית , ל DELL יש שירות יותר טוב.

מעניין , כמה תלונות חדשות קיימות שם מהשנה האחרונה ? קח בחשבון שבכל שנה בממוצע נמכרים בארץ למעלה מ 750 אלף מחשבים ניידים . ( יש שנות קורונה שנמכרים הרבה יותר ואז אחרי זה נמכרים פחות יש שנות מלחמה שיש עצירה ואז קפיצה )

ואסוס חולשת על בערך 10% מהשוק שזה אומר למעלה מ 75 אלף מחשבים שנמכרים בשנה . זה אומר שבמצב תקין וסביר לפחות 2000 אמורים להיות עם תקלה .

כי 97% אחוזי תקינות של מוצר שיוצא מהמפעל זה מצב טוב מאוד , העלייה ל98% תקפיץ לך את המחיר של המוצר בחנות בעשרות אחוזים .

עכשיו מתוך ה 2000 האלה , כמה לקחו את הזמן להתלונן בפייסבוק ? האם כל התלונות שלהם נראות לך מוצדקות ב 100% ? מריפרוף אני יכול לראות כמה שבפירוש לא .

לפעמים מספרים נותנים תמונה יותר טובה מאשר אנשים מתוסכלים שצועקים חזק ,זה לא אומר שהם בהכרח צודקים .

וואו, תגובה מקיפה, אהבתי. אז אתה טוען למעשה שדווקא עדיף להשאר עם ה-״שירות״ הרשמי של אסוס? כי אני חשבתי ללכת

לראשונה על האופציה השנייה, למשל- חנות ענקית שהיא גם היבואן וגם נותן השירות כמו באג/ אייבורי וכו׳ דעתך?

פורסם
ציטוט של dolev16

חנות ענקית שהיא גם היבואן וגם נותן השירות כמו באג/ אייבורי וכו׳ דעתך?

דעתי שאתה חי בסרט . זה לא דבר רע , זה נשמע כמו סרט די אופטימי במציאות די עגומה .

בכל מקרה , עד כמה שאני יודע , שניהם לא מייבאים מחשבים של אסוס.

https://www.ivory.co.il/as.html

למשל , הרחבת האחריות מתבצעת באתר חיצוני שבו אתה מכניס קופון שמראה שרכשת את המחשב באיבורי וזאת על מנת לקבל 50 ש"ח הנחה בעלות הרחבת האחריות.

שניהם מפסיקים לדבר איתך כשבועיים לאחר הרכישה. בדיוק כמו "סמי מחשבים, בורקס וירקות טריים " במרכז לוד .

האמת שאם סמי מכיר אותך טוב אז יש סיכוי שהוא יתן לך יותר יחס מאשר איש המכירות של אייבורי שמתחלף פעם בחודש.

שבועיים זה הזמן שבו יש קשר בין המוכר לקונה, אם במהלך שבועיים ( יכול להיות שיותר כיום או יותר אצל חלק מהחברות , בכל מקרה לא יותר מחודש ) יש תקלה במחשב, אז אתה מקבל אישור מהמעבדה הרשמית שהמחשב הוא DOA ואז אתה יכול לחזור לחנות ולהחליף אותו .

בסעיף הזה יש חנויות שהן יותר עוזרות עם קבלת אישור ה DOA אבל בכל מקרה צריך לדבר בטלפון עם נציג תמיכה טכנית של מעבדת השירות .

עד כמה שאני יודע , אייבורי מייבאים את MSI . השירות ניתן במעבדות סרבפרו , למיטב ידיעתי . אין לי ניסיון איתם .

לא יודע מה רמת היחס שאייבורי נותנת ללקוחות שרוכשים מחשבי MSI לאחר רכישה.

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.