פורסם 2004 ביוני 2122 שנים מישהו יכול להסביר לי מה התוכנה מראה ואיזה פרמטר מראה את טמפרטורת המעבג+מארז
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.