פורסם 2022 ביוני 133 שנים שלום רב, בעקבות פירסומי המבצעים באמזון רכשתי לאחרונה 3 דיסקים: 2 כונני NAS של SEAGATE Ironwolf וכונן SAMSUNG 870EVO . לפני מספר ימים שמתי לב שבתוכנת הניהול של ה NAS מופיע אחד הדיסקים עם אזהרה בבדיקה שביצעתי התברר ששני ערכים בערכי ה SMART הם מעבר להגדרות מה שמעיד על בעיה ולכן האזהרה ותוכנת הבדיקה של ה NAS ממליצה להחליף את הדיסק. הדיסקים בשימוש שנה וחצי לערך. הרצתי בדיקה גם על ה SSD על יד Smasung Magician וגם שם שני ערכים של ה SMART חורגים מהגדרות היצרן ניסיון לבצע תיקון על ידי התוכנה נכשל. הדיסק בשימוש חצי שנה לערך. מצ"ב תמונות. האם מישהו נתקל במצב כזה של דיסקים חדשים שמתקלקלים באופן די דומה? האם האחריות שיש לדיסקים האלה שנקנו באמזון ארה"ב תקפה בישראל? אם האחריות לא תקפה מה ניתן לעשות? האם הדיסקים באמת בסכנת קריסה בגלל הנתונים שחרגו מהגדרות היצרן? נערך 2022 ביוני 133 שנים על-ידי מחשביקו
פורסם 2022 ביוני 143 שנים ציטוט של מחשביקו אם האחריות לא תקפה מה ניתן לעשות? אין הרבה מה לעשות מעבר להחלפת הכוננים. ציטוט של מחשביקו האם הדיסקים באמת בסכנת קריסה בגלל הנתונים שחרגו מהגדרות היצרן? שאלה בעייתית. צריך להתייחס לכל כונן ככזה שבסכנת קריסה גם אם אין שום התראות. הפתרון כמובן - גיבוי.
פורסם 2022 ביוני 143 שנים ציטוט של מחשביקו האם האחריות שיש לדיסקים האלה שנקנו באמזון ארה"ב תקפה בישראל? אם האחריות לא תקפה מה ניתן לעשות? תפנה במקביל ליצרן וכן לאמזון. סביר להניח שימצאו לך פתרון. אם אין להם כתובת להחלפה בישראל, יבקשו ממך ככל הנראה לשלוח את זה למרכז לוגיסטי כזה או אחר בחו"ל.
פורסם 2022 ביוני 283 שנים מימוש אחריות מול אמזון בד"כ פועל ככה: 1. פניה לאמזון 2. הם מביאים לך טופס איסוף משלוח שאתה מדפיס ומתאם איסוף עם חברת השליחויות 3. המוצר מגיע לאמזון 4. נשלח אליך זיכוי/מוצר חליפי בלי קשר אם המידע חשוב לך תדאג שיהיה לו גיבוי, משהו שהיית צריך לעשות מהיום הראשון.
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.