עבור לתוכן

FarCry - שימוש ב High Dynamic Range Rendering (בקצרה - HDR).

Featured Replies

פורסם

מאחר ועם העגלה הנוכחית שלי, מלבד שיטוט ברחבי האינטרנט וקצת תחנות אינטרנטיות שרצות להן ברקע, לא ניתן לעשות הרבה עם העגלה הזו... אך מלפני מס' דקות יצא לי להתקל בת'ראד די מבטיח בנוגע לרינדור HDR בכרטיסים החדשים (לפי איך שזה נראה לבינתיים, רק באמצעות הכרטיסים של Nvidia, עקב פוציות יתרה מצד CryTek) ויישומו במשחקים כדוגמת FarCry, נראה בהחלט לא רע.

http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=&threadid=33763973

פורסם

מדהים! :o

האפקט של האור שחודר פשוט מדהים.

פורסם

מאוד יפה :o

שיתנו כבר תמיכה לכרטיסי ATI?? >:( >:(

פורסם

WOW!!

זה מדהים! :o :o

פורסם

אם תמשיכו לקרוא בת'רד תבינו שבעצם גם לX800 ולכל הסדרה של 9700 ומעלה יש את זה , ואפילו בצורה טובה יותר , זה שיש לניוידיה אור זה לא אומר שזה הדבר המדוייק שצריך ליהיות מבחינה פיזיקלית וגם מהבחינה של איך המשחק אמור להראות.

פורסם
  • מחבר

נכון, לכל כרטיס בעל תמיכה ב Pixel Shader 2.0 & 2.1, יש את היכולת להריץ HDR.

העניין הוא ש Crytek ככל הנראה הולכת לשחרר את עדכון ה HDR למשחק FarCry לכרטיסים בעלי תמיכה ב PS 3.0 בלבד, מה שכמובן ימנע מהכרטיסים של ATI, על כל דורותיהם, לאפשר את ה HDR.

פורסם

אם מישהו פה ראה אתה פאר קריי עם פיקסל שיידר 3 (עם הכרטיס של נוידיה כמובן) יודע שזה פשוט מכוער , אבנים שאמורים ליהיות בולטים החוצה פשוט נראים כמו תמונה.

פורסם

נכנסת ללינק ? ראית את התמונות ? למה סתם ?

הדבר היחיד שלא אהבתי (או יותר נכון אני לא אוהב) זה אפקט האור החוזר מעצמים, הברק כל כך חזק שכל לבנה אפורה במשחק מחזירה תאורה כמו יהלום!

אבל זה כבר פאק של המשחק עצמו.

ולמה הכוונה שזה לא בדיוק מה שאמור להיות מבחינה פיזיקאלית ?!

פורסם

  :o Amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazing

יחי ההבדל הקטן שבין ה9600 (שלי) ל9800...

פורסם

נכנסת ללינק ? ראית את התמונות ? למה סתם ?

הדבר היחיד שלא אהבתי (או יותר נכון אני לא אוהב) זה אפקט האור החוזר מעצמים, הברק כל כך חזק שכל לבנה אפורה במשחק מחזירה תאורה כמו יהלום!

אבל זה כבר פאק של המשחק עצמו.

ולמה הכוונה שזה לא בדיוק מה שאמור להיות מבחינה פיזיקאלית ?!

אפקט האור החוזר שראית הוא בעצם הפיקסל שיידר , פשוט האור יותר חזק ... כשאמרתי מבחינה פיזיקאלית התכוונתי בדיוק למה שאמרת , כל אבן אפורה מחזירה אור! ובכלל אם אתה הולך במקומות כאלה במציאות נראה לך באמת שהאור שתראה יהיה כזה חזק? וגם זה לא משנה... הפיקסל שיידר 3 שלהם מכוער...

פורסם

נכון, לכל כרטיס בעל תמיכה ב Pixel Shader 2.0 & 2.1, יש את היכולת להריץ HDR.

העניין הוא ש Crytek ככל הנראה הולכת לשחרר את עדכון ה HDR למשחק FarCry לכרטיסים בעלי תמיכה ב PS 3.0 בלבד, מה שכמובן ימנע מהכרטיסים של ATI, על כל דורותיהם, לאפשר את ה HDR.

הבעיה עם הכרטיסים שתומכים בPS2.0 ו2.1 היא שהאפקטים האלה פשוט יגרמו לירידה דרסטית בביצועים (כאילו לא מספיק שהמשחק גם ככה כבד), והיא תהיה הרבה יותר חדשה מאשר בכרטיסים שתומכים בPS3.0

פורסם

ה HDR של ה x800XT מהיר ביותר מפי 2 מה6800U... איזה יופי חחח

פורסם

לא רק יותר טוב , הוא גם הרבה יותר יפה , לא פלא שATI עוד לא הוציאו פיקסל שיידר 3.

פורסם

אם מישהו פה ראה אתה פאר קריי עם פיקסל שיידר 3 (עם הכרטיס של נוידיה כמובן) יודע שזה פשוט מכוער , אבנים שאמורים ליהיות בולטים החוצה פשוט נראים כמו תמונה.

אתה מתכוון לסרטון הזה? - http://www.vampireuk.pwp.blueyonder.co.uk/farcryps3shortsmall.zip

אפשר להתווכח אם זה מדויק או לא אבל זה עדיין יפה יותר מאשר רצפה חלקה

פורסם

זה לא הדיוק שאני לא אוהב פה , זה עוד בסדר , אבל האיכות של הפיקסל שיידר שלהם מגעילה. אני לא צוחק שאני אומר שאני מעדיף לשחק עם פיקסל שיידר 2 של ATI מאשר פיקסל שיידר 3 של נבידיה.

תשים לב על הסלעים הגדולים (מגיעים לו עד הברך) שרואים שזה תמונה , אין בכלל אפקט של פיקסל שיידר.

אבל אני לא מכחיש שכשהריצו את אנריל 3 עליו זה היה נראה מדהים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים