מפצל לסמארטפון (type c) - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפצל לסמארטפון (type c)


אוריrt
 Share

Recommended Posts

שלום.

קניתי מאמזון מתאם לאורגנית (כמו של מדפסת) וhdmi לtype c.(הם עוד לא הגיעו אז אני לא יודע בכלל אם זה יעבוד טוב .. 😅)

עכשיו אני רוצה לקנות מפצל שיתן לי לחבר את שניהם בבת אחת לטלפון (כדי להשתמש באפליקציה של לימוד פסנתר על האורגנית ואוכל להשתמש במסך גדול בשביל זה).

האם מפצל רגיל יעבוד לי טוב? ראיתי הרבה סוגים שונים באינטרנט. למשל ראיתי באמזון מפצל והם כותבים שהוא למוסיקה ולהטענה- האם זה יכול לעבוד במקרה שלי? או שגם ראיתי מפצלים יותר מורכבים גם בחנויות בארץ. אני רוצה לבדוק לפני שאני סתם זורק את הכסף (אם בכלל הכבלים שהזמנתי יעבדו נורמלי)

תודה רבה 😃

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא לגמרי הבנתי איך עובדת האורגנית והכל ואיך יעבוד החיבור בינה לטלפון. בכל אופן מה שאני יכול להגיד זה שדבר ראשון צריך לבדוק מבחינת האורגנית אם היא מתאימה לאנדרואיד (שיערתי שלפי הtype c יש לך אנדרואיד?) וכן אם יש אפליקציות מיוחדות שצריך בשביל האורגנית. עכשיו מבחינת מתאם מtype c לhdmi אז זה לרוב לא אמור לעשות בעיות מיוחדות להעביר לטלוויזיה. אבל הבעיה היא אם הטלפון יהיה מסוגל להתחבר ל2 מכשירים במקביל (בהינתן שהאורגנית תומכת באנדרואיד). יש הרבה סוגי מפצלים ( type c hub) שלוקחים מtype c ומפצלים לhdmi ונותנים עוד כמה חיבורי usb, לדוגמא לanker יש כמה לא יקרים במיוחד באמזון. אבל זה גם תלוי בכמה צריכת חשמל האורגנית שלך תדרוש מהחיבור  usb. בכל אופן שיהיה בהצלחה, אבל לא הייתי קונה מתאמים יקרים שכן הם לא בהכרח יהיו פיתרון. הייתי הולך על hub של type c של Anker מאמזון (בארץ זה פי כמה יותר יקר בלי שום סיבה). @אוריrt

קודם כל הייתי מוודא שבכלל האורגנית מתאימה לטלפון.

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...