אין אינטרנט בטלפון בגלישת נתונים, אבל יש אינטרנט במחשב שרץ על נקודת גלישה מהטלפון [נפתר] - תמיכה טכנית מובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אין אינטרנט בטלפון בגלישת נתונים, אבל יש אינטרנט במחשב שרץ על נקודת גלישה מהטלפון [נפתר]


ohadk123
 Share

Recommended Posts

שלום, לאחרונה הטלפון שלי (galaxy s8 plus) מתחיל לעשות בעיות עם חיבור לאינטרנט דרך גלישת נתונים, למרות שרשום שאני מחובר ל4g אין בטלפון, אבל אם אני מכבה ומדליק את הטלפון, האינטרנט עובד לדקות ספורות לפני שהוא מפסיק לעבוד.
למרות כל זה, כשאני מחבר לנקודת גלישה מהטלפון, יש חיבור לאינטרנט במחשב והוא גולש בסדר גמור (ועדיין האינטרנט לא עובד בטלפון).
אין לי זמינות נוחה לקחת את הטלפון לתיקון אז אני רוצה לבדוק קודם אם יש לי אפשרות לסדר את זה.
תודה רבה!

נערך על-ידי ohadk123
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שיש לך איזשהי אפליקציה שמפעילה פרופיל VPN  או משהו בסגנון או משהו שמשנה את הprivate dns,לא יודע אם משהו לגיטימי או קשור לאיזה מערך כזה או אחר או חוסם פרסומות. זה יכול להסביר את זה שזה רק אחרי כמה דקות נחסם אבל לא דרך מחשב (hotspot לא מעביר דברים דרך הvpn וכדומה). תכנס להגדרות ומשם לחיבורים. מחיבורים תכנס להגדרות חיבור נוספות – משם תכנס להגדרות vpn ותראה אם יש שם איזה פרופיל שהתקינה איזה תוכנה. אם יש אז שווה להבין איזה תוכנה התקינה ולמחוק. בכל אופן תכנס גם חלון אחורה לdns  פרטי ותראה אם הוא מוגדר ככבוי (או אם הגדרת משהו עם מידע לא נכון). בכל אופן אם אתה לא מוצא כלום אז אפשרי לאפס הגדרות רשת בלבד. בהגדרות יש לך למעלה אופציה לחפש הגדרה – תכתוב איפוס או reset ותחפש הגדרה בשם איפוס הגדרות הרשת. זה יכול לסדר ורק מציין שזה ינתק לך את המכשירי בלוטוט וגם יאפס את הססמאות של הwifi. אחר כך יכול להיות שתצטרך להגדיר את הapn מחדש. תכנס לחיבורים ומשם לרשתות תקשורת סלולרית – תכנס למפעילי רשת ותעשה לו בחר אוטומטי. אחר כך לך מסך אחורה לשמות נקודות גישה ואמור להיות לך 2 הגדרות שמוגדרות על הsim. אם לא אז אפשר לחפש מה ההגדרות המעודכנות או לחלק מהמפעילי יש מספר טלפון  ששולחים אליו את המילה ota וזה מסתדר. בהצלחה.

נערך על-ידי N.R
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של N.R

יכול להיות שיש לך איזשהי אפליקציה שמפעילה פרופיל VPN  או משהו בסגנון או משהו שמשנה את הprivate dns,לא יודע אם משהו לגיטימי או קשור לאיזה מערך אבטחה כזה או אחר או חוסם פרסומות. זה יכול להסביר את זה שזה רק אחרי כמה דקות נחסם אבל לא דרך מחשב (hotspot לא מעביר דברים דרך הvpn וכדומה). תכנס להגדרות ומשם לחיבורים. מחיבורים תכנס להגדרות חיבור נוספות – משם תכנס להגדרות vpn ותראה אם יש שם איזה פרופיל שהתקינה איזה תוכנה. אם יש אז שווה להבין איזה תוכנה התקינה ולמחוק. בכל אופן תכנס גם חלון אחורה לdns  פרטי ותראה אם הוא מוגדר ככבוי (או אם הגדרת משהו עם מידע לא נכון). בכל אופן אם אתה לא מוצא כלום אז אפשרי לאפס הגדרות רשת בלבד. בהגדרות יש לך למעלה אופציה לחפש הגדרה – תכתוב איפוס או reset ותחפש הגדרה בשם איפוס הגדרות הרשת. זה יכול לסדר ורק מציין שזה ינתק לך את המכשירי בלוטוט וגם יאפס את הססמאות של הwifi. אחר כך יכול להיות שתצטרך להגדיר את הapn מחדש. תכנס לחיבורים ומשם לרשתות תקשורת סלולרית – תכנס למפעילי רשת ותעשה לו בחר אוטומטי. אחר כך לך מסך אחורה לשמות נקודות גישה ואמור להיות לך 2 הגדרות שמוגדרות על הsim. אם לא אז אפשר לחפש מה ההגדרות המעודכנות או לחלק מהמפעילי סלולר יש מספר טלפון  ששולחים אליו את המילה ota וזה מסתדר. בהצלחה.

כן, זה היה בגלל express , וואו, תודה רבה!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • ohadk123 changed the title to אין אינטרנט בטלפון בגלישת נתונים, אבל יש אינטרנט במחשב שרץ על נקודת גלישה מהטלפון [נפתר]

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...