פורסם 2021 בפברואר 144 שנים קניתי מחשב חדש וחזק (לעבודה מקצועית) לפני פחות מחודשיים. היום השמיע קולות, ולא הסכים לעלות או לעבור לביוס. לאחר ניתוק הכונן הקשיח (שעליו המידע אבל לא מערכת ההפעלה) - עלה כמו שצריך. הדיאגנוזה - הכונן הקשיח תקול. הכונן הוא: toshiba, p300 3TB, 64MB, SATA 3.5" 7200RPM. חברת המחשבים מוכנה (מן הסתם) להחליף את הכונן, אבל לא לוקחים אחריות על המידע ובטח לא מוכנים לשלם על השחזור. פחות מחודשיים! מה אני אמורה לעשות במצב כזה? הגיוני שכונן - שאמור ליות מומלץ וטוב - יתקלקל אחרי חודש וחצי? תודה!
פורסם 2021 בפברואר 144 שנים כן , הגיוני, רוב התקלות מתרחשות או בחודשים הראשונים או לאחר תום תקופת האחריות. את ורק את אחראית על גיבוי המידע שלך . החברה נותנת אחריות על המוצר שהיא מכרה. היא מכרה לך דיסק ריק. זה מה שהיא מחוייבת לתת לך .
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.