עבור לתוכן

הרכבת SSD מסוג nvme

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

חחחחח

 

זה קרה לך באותה חנות?

אתה יכול לספר כאן / בפרטי מה היה ומה נסגר בסוף?

כמה זמן המחשב היה אצלך?

 

ביום ראשון (וזה כנראה כבר לא יטופל השבוע) אני למיטב זכרוני מגיע למצב ששבועיים הוא היה אצלי ואז שבועיים לא היה בשימוש (הוא הגיע אתמול וביקשו לא להפעיל אותו).

  • תגובות 68
  • צפיות 10.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

המקרה שלי היה משהו אחר. לא נזק.
שילמתי עובר משהו וחיכיתי כמעט חודשיים לקבל אותו. כל פעם מורחים אותי בסיפור אחר.
בסוף ביטלתי את ההזמנה וקניתי ממקום אחר.
את הכסף קיבלתי מהם רק אחרי שעירבתי את חברת האשראי ואיימתי לתבוע אותם.
רק אחרי הסיפור שלי, שמעתי מאנשים אחרים שזה לא משהו חדש. כשצריך לפצות את הלקוח או להוציא כסף מהכיס חזרה ללקוח זה סיפור איתם.

פורסם
  • מחבר

אני נותן להם ליהנות מהספק, אינני מכיר אותם וזאת פעם ראשונה שאני קונה מהם.

מצד שני אני גם לא נאיבי ויודע שהשירות כככל בישראל לא טוב.

נראה מה הם יעשו בנושא.

 

אני מקווה שהנושא יפתר גם לשביעות רצוני וגם במהרה (בכל זאת לא רכשתי מחשב בשביל לא להשתמש בו).

בכלל, כל הרכישה הזאת היתה לא מוצלחת.

יום לפני שהם שוחחו איתי נגמר המלאי של המסך שרציתי וכדי לא להתעכב (חיכיתי משהו כמו שבועיים עד שחזרו אלי) קניתי את המסך ממקום אחר.

המסך הגיע תקול ועכשיו המחשב הופל.

צירוף מקרים לא נעים.

 

פורסם
  • מחבר

החלטתי לא להמתין לראשון ולהרים אליהם צלצול.

אמרו שביום ראשון תהיה תשובה וכנראה יקחו את המחשב ויראו איזה חלקים עובדים.

אמרתי שאני לא מוכן לזה בהתחשב שהמחשב בן שבועיים (וכשאני חושב על זה הם לא איתרו את התקלות ששלחתי אותן בגללן, כך שכנראה אין באפשרותם לאתר כל תקלה) ואמרתי להם שיבהירו את זה לחברת שליחויות.

 

נראה שבכל זאת אצטרך איך שהוא לבדוק סיריאלים. המחשב מורכב בסך הכל מ-5 חלקים כולל המארז.

עד כמה זה יהיה מסובך לעשות זאת?

 

 

פורסם
  • מחבר

מוזר, זה לא פירסם את ההודעה שלי. זאת ההודעה שרשמתי (למעט המשפט האחרון שכבר לא רלוונטי):

 

מעדכן ששוחחנו והם רוצים מחר לאסוף את המחשב ורק אז הם יגידו מה יוחלף. אני לא מבין כמה זמן לוקח לומר מה יהיה הטיפול. מיום רביעי ועד היום אני לא יודע מה הם בדיוק יחליפו.

מודה שגם אני כבר איבדתי את הסבלנות. נתתי להם כמה ימים למרות שאתם חשבתם שלא כדאי.

אין לי שום כוונה לקבל חלקים שעברו מכה כזאת כשהם בסך הכל היו בני שבועיים כשהם נשלחו לחנות גם אם בבדיקה שלהם הכל יצא תקין (כמו שאמרתי מקודם, שלחתי על תקלות מסוימות ובבדיקה שלהם יצא תקין, ולכן הם לא יכולים לעלות על 100% מהתקלות).

 

שוחחתי איתם פעם נוספת נוספת. בשורה התחתונה הם יתנו מחשב חדש. ביקשתי שיתנו לי את החדש ובאותו זמן הם יקחו את הישן, אבל הם לא מסכימים. הם רוצים שקודם אני אשלח את הישן והם יזדכו על החלקים שלו ולאחר מכן ישלחו חדש בתקווה שעד הסופ"ש זה יגיע. היום אנחנו כבר עומדים על שבועיים ללא מחשב ואני מקווה שזה לא יחצה את רף 3 השבועות.

 

אני מעוניין לצלם את המספרים הסידוריים של הרכיבים. יש דרך פשוטה לעשות זאת למישהו שלא מבין יותר מדי בתחום?

פורסם

https://www.trishtech.com/2018/01/four-ways-to-find-motherboard-model-id-in-windows/

יש לך פה כמה אופציות עם תוכנות או פשוט פקודה קלה,בשביל הלוח אם, שמריצים בCMD (אופציה 4)

CPUZ יכול לשמש גם כדי להוציא מידע על הCPU (מן הסתם)
לגבי השאר, אולי SPECCY?
תנסה את התוכנות שמציעים שם, אם אני לא טועה, הם לא עולות כסף

עריכה:
CPUZ קיימת גם בגרסא שלא מצריכה התקנה. רק מחלצים לתקיה ומריצים את הקובץ.
אם אתה רוצה בסוף, אתה יכול למחוק את התקיה וזהו, לא נשאר כלום
https://portableapps.com/apps/utilities/cpu-z-portable

פורסם
  • מחבר

אני אבדוק יותר מאוחר.

אני לא נמצא כרגע ליד מחשב. אני לא יודע אם המחשב בכלל עובד.

פורסם
  • מחבר

היי

 

עברתי על חלק מהדברים. הגרסה הניידת של CPU Z מקפיצה את האנטי וירוס.

הגרסה הרגילה לא מציגה את הסיריאלים.

ניסיתי ב-CMD לרשום את הפקודה שהם רשמו במחשב הישן והיה רשום string משהו.

 

את הסיריאל של הלוח אם היה מאוד קל לאתר ולצלם.

כנ"ל את הזכרונות.

נראה לי שלמארז אין סיריאל.

נשאר לי המאוורר ולפי סרטון מיוטיוב, כנראה המעבד מאחוריו.

מתלבט מה לעשות. האם לנסות לפרק?

 

עריכה:

טוב, זה לא נראה מאוד מסובך להרכבה. ראיתי סרטון ביוטיוב. השאלה אם יהיה אפשר לראות את הסיריאל. זה נראה כאילו יש משחה (משחה טרמית?) על המעבד בסרטון

פורסם

1. תוציא את הזכרונות ותצלם אותם - יש עליהם מספרים סידוריים.

2. צלם את המספר הסידורי של הלוח - ראה תמונה היכן הוא נמצא. תשווה את המספר שעל הלוח עם המספר שנמצא בקופסה של הלוח.

3. אל תתאמץ לחפש מספר סידורי של המארז - בין כה, לדעתי, לא יתקנו אותו - חוץ מזה אתה יכול לסמן במקום נסתר כלשהו בתוך המארז כדי לוודא שלא קבלת אותו חזרה.

4. המארז החדש מגיע מובנה עם ספק כוח - לא מאמין שיחליפו אותו. גם אותו אתה יכול לסמן בצורה כלשהי.

5. סמן גם את גוף הקירור במקום שתוכל לזהות אם אתה מקבל חדש או שהחזירו לך את הישן.

6. הבעיה שנשארת היא זיהוי המעבד. לא מציע לך לפרק כדי שלא יווצר מצב לא "נעים" עם החנות.

תמונה 1.jpg

פורסם
  • מחבר

מלך :)

עם 1 ו-2 הסתדרתי כבר. בנוגע לסיריאל של הלוח אם - לטובת הכלל - הוא לא שם אלא בפינה הימנית העליונה.

 

זה מקובל לסמן? הציעו לי אותו דבר בני משפחה, אבל זה נראה לי לא מוסרי "להשחית" את המוצר עם סימונים.

 

6. זה החלק שהכי קל יהיה להם להעביר למחשב החדש כי הוא הכי מוגן ועם סיכוי הכי נמוך שנפגע.

פורסם

לא יודע איזה אנטי וירוס יש לך שמזהה את CPUZ כחשוד.
אתה בטוח שהוא בסה"כ לא מנסה להתריא לך שתוכנה ככה וככה מנסה לגשת לנתונים כאלו ואחרים? זה לגיטימי כי התוכנה צריכה לשאוב נתונים מכל מיני מקומות אז אולי האנטי וירוס מזהה את זה כחשוד.

בכל מקרה לגבי המעבד, בתוכנת CPUZ יש לך פרמטרים של REVISION ו STEPPING.
אם אני זוכר נכון (מימי הOC לפני מעל עשור), הפרמטרים האלו קשורים לBATCH בייצור שממנו יצא המעבד ככה שזה מאוד מאוד מאודדדדד נדיר שתקבל מעבד אחר עם אותם מספרים בדיוק. לדעתי אפשר להסתמך על המספרים האלו כדי להשוות אם המעבד חדש או לא.


פורסם
  • מחבר

הוא מזהה רק את הגרסה הניידת כחשודה.

מעדכן שהמחשב נשלח ביום שני, עד עכשיו לא תואם משלוח חזרה.

הוא היה אצלי שבועיים. מחר כבר אני סוגר שלושה שבועות בלעדיו. מזל שיש לי מחשב מקרטע אבל לפחות עובד.

אני מניח שגם מחר הוא לא יגיע. מעניין למתי הם יתאמו.

פורסם
  • מחבר

עדכון:

שוחחתי איתם היום. מחר אמור להגיע המחשב. ביקשתי לדעת אם הם מביאים מחשב חדש ושאני רוצה לקבל את הקופסאות של החלקים החדשים (על הקופסה של הלוח אם לדוגמה מופיע מספר סיריאלי שלו). הנציג אמר לי שהוא לא טיפל בזה ויבדוק עם המנהל ויחזור אלי במהלך היום אבל כנראה שהם לא ישלחו את הקופסאות.

התקשרתי לקראת הערב לשלוחה של המעבדה. במשך חצי שעה אף אחד לא ענה.

התקשרתי למכירות ואמרו לי שישאירו לו הודעה שיחזור אלי.

לא חזרו אלי ומחר המחשב צפוי להישלח. מאוד מתסכל העניין הזה.

אני מבין שלא מדובר במחשב יקר (וחלק מזה באשמתם מכיוון שרציתי גם להזמין שני מסכים ולקח להם 3 שבועות לחזור אלי ויום לפני שחזרו, נגמר להם המלאי של המסכים שרציתי. המחשב עדיין לא היה יוצא יקר, אבל כבר היה במחיר סביר יחסית למחשב ללא כרטיס מסך) אבל אני מצפה שאני לא אצטרך לרדוף אחרי החנות ושאקבל הסבר מה בדיוק הם שולחים לי לפני שהן שולחים.

אם לא אצליח לתפוס אותם בבוקר והם ישלחו חלק ישן, אני עוד פעם אהיה בפלונטר שצריך לשלוח להם שוב את המחשב.

פורסם

הערך של המחשב לא רלוונטי פה בכלל.
חברה שרוצה את אמון הלקוחות עם מחשבים יקרים, צריכה לדעת איך להתנהל בכלליות ובמיוחד עם מחשבים יותר זולים כי ,מה לעשות, זה המאסה של הלקוחות.
לצערך, כמו שאתה מגלה עכשיו ואחרים גילו לפניך, החנות הזאת לא משהו בשירות (בלשון המעטה), ומשבר הקורונה רק החריף את הביזיון שחוגג אצלהם.

כנס לפייסבוק שלהם ותראה מה הולך שם.
כל כמה ימים הם מעלים פוסט על איזה יוטיובר כזה או אחר שקיבל את המחשב במליון שקל שלו, וישר כולם קופצים ומגיבים "מה עם ההזמנה שלי?", "למה לא חוזרים אלי?", "ממתין שעה על הקו...."

זה ככה מחודש אוגוסט-ספטמבר.
אז בהתחלה זה היה עומס של בלאק פריידי, אחר כך עומס של קריסמס, אחר כך ספירת מלאי....
בקיצור תירוצים לא חסר אצלהם.

פורסם
  • מחבר

אני מודע לזה. לקח לי 3 שבועות להצליח לבצע את ההזמנה.

 

אם הם יספקו מחשב חדש עם כל הקופסאות וכו' אולי לפחות לומר שבשורה התחתונה לפחות הם עשו את העבודה.

מבחינת זמן - הם פישלו כאן בענק. עברו כבר 22 ימים מאז המחשב נשלח לראשונה.

לצערי האמות שירות בארץ הם מאוד נמוכות.

אין לי גם יותר מדי כעס עליהם. איך אמר הטכני? אני בסך הכל טכנאי, לא מנהל ואני מבין אותו.

קצת מוזר שהחנות מאוד מומלצת. בסך הכל שירות כמו כל שאר החנויות. לא ראיתי איזה אקסטרה. חבל שבאתר כאן חוסמים מפרטים כמעט מכל החנויות.

לפני כמה שנים טובות, פורום מפרטים היה הרבה יותר שוקק חיים ולא היו ההגבלות הללו.

 

התקשרתי הבוקר שוב אליהם. אני מחכה שיחזרו אלי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים