עבור לתוכן

הרכבת SSD מסוג nvme

Featured Replies

פורסם
  • מחבר
ציטוט של napoleon45

בלי להיכנס להיבטים צרכניים / משפטיים,

תנסה לשים את החתיכה שבשקית במקום 

מה שחסר מאחורה.

והיה וזה לא סוגר / מתאים, גם מסקינגטייפ

( נייר דבק ) יעשה את העבודה.

כאמור, חוץ מפגם אסטטי ( שאין לזלזל בחשיבותו ),

אין לזה השפעה על הביצועים / תפקוד המחשב.

כמובן נשאלת השאלה, למה דווקא המיקום שמתאים 

לכרטיס מסך חסר במארז .....

 

נפוליאון, מה שלומך ידידי?

אם אתה זוכר נעזרתי בך בנוגע לנייד. אחרי חודשיים של חיפושים התייאשתי וכמו שאתה רואה בסוף התפשרתי על נייח.

 

המחשב אמור להגיע מחר בחזרה אלי, אני אנסה זאת.

 

בנוגע לכרטיס מסך - כנראה יצאו מנקודת הנחה שיש כרטיס מסך בלי לבדוק ופירקו את החלק מהמארז.

  • תגובות 68
  • צפיות 10.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

כנראה.

גם במארזים "לא זולים"  היום יש את הסיפור הזה,

של "פסים" שאי אפשר להחזיר אם מוציאים אותם.

שוונג - לא שוונג, זה לא צריך לקרות.

 

בקיצור, לא נעים, לא נורא.

שאלה יהיו הצרות שלנו......

פורסם
  • מחבר

חזר המחשב וכנראה הוא חטף נפילה די רצינית בעיקר על הצד הימני העליון שלו. מן בורג נתלש. והוא התעוות קצת.

בתוך המארז ניתן לראות כי המאוורר שנמצא באמצע המארז נמצא בזווית (כנראה התעקם קצת מעוצמת הנפילה).

למחשב אין עדיין חודש מיום הרכישה. החנות אמרה שהיא תבדוק את מול חברת השליחויות.

לאור זה שמדובר ברכיבים רגישים וניתן לראות שהמכה השפיעה גם על פנים המארז, מה עושים במצב כזה?IMG_20210120_144249_1.thumb.jpg.0616c7c2d83b01b825158c49f994e973.jpgIMG_20210120_144249_1.thumb.jpg.0616c7c2d83b01b825158c49f994e973.jpgIMG_20210120_144124.thumb.jpg.fb81a4aa80540de0400891fec25fef4b.jpgIMG_20210120_145305.thumb.jpg.79b25f028d46b191c89a736f5345f116.jpg

 

IMG_20210120_144010_1.jpg

פורסם

יש לחנות היסטוריה ארוכה של מארזים עקומים

עקב משלוחים שהחנות מבצעת.

וכי מה יש כאן לבדוק ?

שיקחו ויחליפו לך את מארז והפעם גם

שלא יוציאו את את החתיכה מאחורה.

 

את הבדיקה עם חברת המשלוחים שיעשו

בזמנם החופשי.

פורסם
  • מחבר

הבעיה שלא רק המארז חטף אלא גם שאר החלקים.

באלף אחוז המאוורר הלבן/כסוף באמצע המארז (תמונות 1 ו-2) לא היה בזווית כנשלח והוא כנראה התעקם מעוצמת המכה. יש לי גם תמונה חלקית שמראה אותו לפני:

http://www.up2me.co.il/imgs/46959879.jpg

גם הלוח אם מאחור (היכן שהמארז) נראה כאילו הוא נמצא בזווית - הצד הימני שלו נמצא יותר פנימה מאשר הצד השמאלי.

ואלה רק נזקים הנראים לעין של מישהו שלא מומחה לתחום וממבט קצר.

כלומר לפחות 3 מתוך 5 החלקים שהוזמנו כנראה ניזוקו. מדגיש כנראה כי אינני מומחה לתחום.

 

אני לא יודע אם נגרמו גם נזקים לרכיבים אשר לא רואים אותם פיזית.

 

עריכה:

נ.ב.

לא הייתי אמור לראות את הבורג שנתלש בצד ימין של המארז בתוך קופסת הקרטון?

 

פורסם

לדעתי, תמתין למה יש לחנות לומר.

גם ללא בורג הם צריכים להחליף את המארז לפחות

ולבצע בדיקת תקינות כללית ....

פורסם

מאיזה חנות המחשב הזה נקנה?

יש לי שם בראש אבל לא רוצה סתם להאשים....

איזה מקרה הזוי. 

כמו שנפולאיון אמר, שיטפלו בך קודם כל ואחר כך ידאגו לשבור את הראש מול חברת השליחויות. אותך זה לא מעניין. מבחינתך עד שהמחשב אצלך, החנות אחראית על הכל. זה שהיא מפעילה קבלני משנה למשימה מסויימת זה סוגיה שלה...

פורסם

מזל ביש.

משתתף בצערך. 

אל תבקש - דרוש, שהחברה תטפל במחשב בכללותו ומיד ללא קשר לבעיה שלה מול חברת השליחויות.

הבעיה של החברה וחברת השליחויות איננה מעינינך.

אקצין ואומר - דרוש מהחברה שיכינו מחשב חדש לפי מפרט ההזמנה - יביאו לך אותו ויקחו את הפגום.

 


 

 

פורסם
  • מחבר
ציטוט של jackhammer

מאיזה חנות המחשב הזה נקנה?

יש לי שם בראש אבל לא רוצה סתם להאשים....

איזה מקרה הזוי. 

כמו שנפולאיון אמר, שיטפלו בך קודם כל ואחר כך ידאגו לשבור את הראש מול חברת השליחויות. אותך זה לא מעניין. מבחינתך עד שהמחשב אצלך, החנות אחראית על הכל. זה שהיא מפעילה קבלני משנה למשימה מסויימת זה סוגיה שלה...

 

אני לא רוצה סתם להכפיש שלא לצורך בפורום.

בוא נראה מה הם יעשו קודם.

אמרו לי שמחר יקבלו תשובות מחברת השליחויות.

 

אם מאוד מעניין אותך מי החנות, אז בפרטי.

 

נ.ב.

הפס העליון מאחור היה חסר.

הפס התחתון נראה גם כאילו הוא בדרך החוצה (הוא הגיע בזווית עוד לפני ששלחתי אני לא זוכר אם בכזאת זווית או פחות).

פורסם
  • מחבר
ציטוט של HelpSupport

מזל ביש.

משתתף בצערך. 

אל תבקש - דרוש, שהחברה תטפל במחשב בכללותו ומיד ללא קשר לבעיה שלה מול חברת השליחויות.

הבעיה של החברה וחברת השליחויות איננה מעינינך.

אקצין ואומר - דרוש מהחברה שיכינו מחשב חדש לפי מפרט ההזמנה - יביאו לך אותו ויקחו את הפגום.

 


 

 

 

אמרו לי שמחר החברה שליחויות תיתן תשובה. אני אתן להם לפחות את היום הזה ונראה מה הם יגידו.

כן, מזל ביש. המחשב אולי היה אצלי שבועיים ונשלח בגלל מספר בעיות קטנות אך לעיתים מעצבנות כמו תיקתוקים לפרקים.

לצערי לא הצליחו לתפוס את התקלות, אז הוא די נשלח לחינם.

 

הנטייה שלי היא לבקש מחשב חדש. האם זאת דרישה סבירה גם לאור עוצמת המכה וגם לאור פרק הזמן המאוד מאוד קצר שהוא היה ברשותי?

המחשב מכיל 5 חלקים (ואיזה מזל שלא שלחתי את ה-SSD שנקנה מאמזון ביחד עם המחשב). על שניים אני יכול לומר בוודאות שיש נזק פיזי נראה לעין. על הלוח אם אני גם יכול לומר בסבירות גבוהה שהוא התעקם (אני קצת בהתלבטות בגלל שאולי בגלל שהמארז עקום אז אולי זה רק נראה שהלוח התעקם מאחור).

המעבד - אין לי מושג איפה הוא אז אינני יכול לבדוק מה איתו.

 

החשש שלי הוא שלחלקים שאינני רואה פיזית שהתעקמו, נגרמו נזקים מהעוצמה של המכה. אם המאוורר באמצע המארז התעקם מהעוצמה, אז זה אומר שהוא חטף מכה מאוד רצינית.

 

פורסם

אני גם הייתי דורש מחשב חדש.
אבל 1. אין לך באמת דרך לדעת אם מה שתקבל באמת חלקים חדשים או שאלה אותם חלקים ופשוט אמרו לך "כן כן זה חדש" (אלא אם כן תרשום את הסריאלים של החלקים? אבל זה יצריך פירוק ואם אתה לא מבין כל כך לא הייתי מסתכן). המארז הוא כמובן יוצא מן הכלל כי יש בו נזק פיזי בולט לעין בצורה חד משמעית.
ו2. מנסיון אישי עם החנויות בארץ בכללי (ועם החנות שיש לי בראש בפרט), הם יעשו הכל כדי להתחמק ולזרוק האשמות על כל דבר כדי להתנער מלהפסיד כסף על מחשב חדש (למרות שאת החלקים האלה הם בוודאות יגלגלו הלאה למחשב אחר (אם בכלל הם יתנו לך חלקים חדשים)

פורסם
  • מחבר

בנוגע ל-1 - שיביאו את החדש ואז יקחו את הישן.

אבל גם פה מי יודע איזה ציוד יביאו. זה גם סיכון.

 

2. אמור להיות להם ביטוח על המשלוח. שינצלו אותו.

וכן, השירות בישראל מזעזע.

כל דבר אתה צריך לרדוף  אחרי החנויות.

איזה הבדל בינם לבין אמאזון.

פורסם

לגבי 1 - אני לא חושב שזה עובד ככה....
לגבי 2 - נכון יש להם ביטוח. אבל מהצד שלהם הם ירצו קודם לברר עם חברת הביטוח / משלוחים ואז לתת לך פתרון.
אותך כמובן הבירור שלהם לא מעניין.

פורסם
  • מחבר

כנראה לא תהיה היום תשובה ולכן ביקשתי מהם את מה שרשמתם.

שיתקדמו איתי ויזדכו לאחר מכן מול חברת הביטוח.

פורסם

מקווה שתקבל את מה שמגיע לך.
אצלי זה בערך השלב שבו התחילו התירוצים....
הבחור בדיוק יצא.
לא הספקנו כי יש יום הולדת למנהל.
בגלל ספירת מלאי עצרנו את כל העבודה.
היה גשום היום אז נשארנו במיטה עוד קצת....

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים