עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

סאני דורשים "להחליף מסך" כדי לתקן תקלה חשמלית במכשיר באחריות. למי זה עוד קרה ?

Featured Replies

פורסם

היתה לי חוויה מאוד בעייתית מול סאני תקשורת (היבואן הרשמי של סאמסונג)

הייתי שמח אם אנשים שקרה להם אותו הדבר, יצרו קשר - על מנת לגבש תביעה לבית משפט.

לדעתי הארוע שלי אינו "מקרי" והוא חלק משיטה - אבל כדי להוכיח את זה אני צריך למצא עוד אנשים שזה קרה להם. 

 

מסרתי מכשיר לתיקון במסגרת אחריות היבואן (שנה שניה) - התקלה זוהתה על ידי - חיישן טמפרטורת סוללה מדווחה מינוס 20 מעלות. תקלה מוכרת - מצאתי הרבה אנשים ברשת שזה קרה להם. 

הטכנאי קיבל את המכשיר, בדק אותו חיצונית, רשם שיש שריטות ושפשופים ואמר לי שיקח 10 ימים. 

אחרי שבוע בדקתי מה קורה - אמר שמחכים לחלק וברגע שיגיע יתקנו ואקבל הודעה.

 

ההודעה שקיבלתי לאחר שבועיים היתה - לשלם 1100 שקל. מבירור מולם - יש "סדק" במסך שמחייב החלפה של המסך ולכן הם לא יתקנו את החישן אם לא אשלם להם 1100 שקל. 

 

השאלה שלי - כמה מכם מסרו מכשיר לתיקון עם תקלה חשמלית ונדרשו לשלם על החלפת מסך. אם יש עוד אנשים שזה קרה להם - אשמח שתצרו קשר. 

 

נערך על-ידי kdani

פורסם

אני מקווה בשבילך שהיית חכם מספיק בשביל לצלם את המכשיר לפני שהם לקחו אותו....

 

פורסם

לא יודע עם זה יעזור לך אבל תראה אני יכול להגיד לך שגם אני ביקשתי לתקן בעיה ספציפית ברמקול של האוזן, לא שומעים אצלי כמעט כלום (גלקסי 9) כנראה מנפילה או משהו שהוא זז שם בפנים. במקרה שלי המסך בהחלט שבור אך לא מרוסק, שבר בקטנה כזה. כאשר פניתי לסאני אך לא ביקשתי לתקן את המסך אלא רק את מה שמציק לי עם האוזניה, הנציג אומר לי שהם לא יקחו את הטלפון לתיקון אלא אם כן אני גם מחליף מסך, לא יפתחו אותו בכלל. זאת אומרת לשלם להם איזה 900-1000 שקל כדרישה לתקן גם את המסך שבפועל אני רק רוצה לסדר את האוזניה תיקון של אני מאמין 100-200 שקל בגג.

 

תראה כנראה זה הנהלים הדפוקים שלהם, אני מניסיון מאוד אוהב מכשירי סמסונג אך לצערנו היבואן הרשמי פה בארץ מבחינת שירות מתחת לכל ביקורת.

בינתיים סוחב ככה עד שהטלפון ימות, עובר לONEPLUS אחרי זה.

 

פורסם

אני בטוח שיש עוד הרבה כמוך . אני לא ביניהם .

זה לא רק אצלם , הרעיון הבסיסי בגישה הוא שאם המסך נשבר  או שיש נזק מהותי למכשיר כנראה המכשיר נפל וחווה זעזוע יותר חזק ממה שהוא תוכנן אליו ועל כן הוא כבר אינו באחריות.

 

אם מדובר על שקע אזניות בעייתי ,  עושי להיות צדק בגישה הזאת.

חיישן סידרתי דפוק בסוללה זה כבר פחות נופל תחת ההגדרה.

 

אני מעריך שמי שיקח אותם לבית משפט יזכה . הדרישה להחליף מסך כדי לתקן באחריות משהו אחר מרמזת שאין באמת נזק לחלק הדפוק האחר וזאת מידה מסויימת של סחיטה ( לדעתי הלא משפטית ) 

 

חפש את law89  או שמונים ומשהו בפורום , אולי יש לו  עצה בשבילך  . הוא כנראה אסרטיבי בענייני תביעות קטנות . 

פורסם
ציטוט של yoavke

אני בטוח שיש עוד הרבה כמוך . אני לא ביניהם .

זה לא רק אצלם , הרעיון הבסיסי בגישה הוא שאם המסך נשבר  או שיש נזק מהותי למכשיר כנראה המכשיר נפל וחווה זעזוע יותר חזק ממה שהוא תוכנן אליו ועל כן הוא כבר אינו באחריות.

 

אם מדובר על שקע אזניות בעייתי ,  עושי להיות צדק בגישה הזאת.

חיישן סידרתי דפוק בסוללה זה כבר פחות נופל תחת ההגדרה.

 

אני מעריך שמי שיקח אותם לבית משפט יזכה . הדרישה להחליף מסך כדי לתקן באחריות משהו אחר מרמזת שאין באמת נזק לחלק הדפוק האחר וזאת מידה מסויימת של סחיטה ( לדעתי הלא משפטית ) 

 

חפש את law89  או שמונים ומשהו בפורום , אולי יש לו  עצה בשבילך  . הוא כנראה אסרטיבי בענייני תביעות קטנות . 

 

הלוואי והייתי אסרטיבי בעניין הזה. אני הגשתי תביעה רק אחרי שהמכשיר שלי נשלח 5 פעמים לתיקון ולא טיפלו בבעיה. אני מדבר על 5 פעמים נסיעה לעיר אחרת לתת את המכשיר + 5 פעמים להחזיר אותו + כל פעם בערך להיות שבועיים בלי מכשיר + שעות על גבי שעות מול השירות לקוחות שלהם.

 

העברתי להם תמונות עם התקלות. לדוגמה הפלאפון נכבה בלי שיקרה כלום וכשאני מדליק, אני מאבד 20-30 אחוז מהבטריה והם לא הצליחו לפתור את הבעיה.

 

בדיעבד, הייתי צריך להגיש את התביעה לפני.

 

אם הבחור יגיש תביעה, קח בחשבון שזה משהו כמו חצי שנה עד שיגיע הדיון שלך.

 

נ.ב.

השירות בארץ מזעזע, במיוחד במה שקשור לסלולרי (החברות הוותיקות וחלק מהיבואנים הם פשוט מתחת לכל ביקורת)

נערך על-ידי law89

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.