פורסם 2020 בדצמבר 94 שנים היתה לי חוויה מאוד בעייתית מול סאני תקשורת (היבואן הרשמי של סאמסונג) הייתי שמח אם אנשים שקרה להם אותו הדבר, יצרו קשר - על מנת לגבש תביעה לבית משפט. לדעתי הארוע שלי אינו "מקרי" והוא חלק משיטה - אבל כדי להוכיח את זה אני צריך למצא עוד אנשים שזה קרה להם. מסרתי מכשיר לתיקון במסגרת אחריות היבואן (שנה שניה) - התקלה זוהתה על ידי - חיישן טמפרטורת סוללה מדווחה מינוס 20 מעלות. תקלה מוכרת - מצאתי הרבה אנשים ברשת שזה קרה להם. הטכנאי קיבל את המכשיר, בדק אותו חיצונית, רשם שיש שריטות ושפשופים ואמר לי שיקח 10 ימים. אחרי שבוע בדקתי מה קורה - אמר שמחכים לחלק וברגע שיגיע יתקנו ואקבל הודעה. ההודעה שקיבלתי לאחר שבועיים היתה - לשלם 1100 שקל. מבירור מולם - יש "סדק" במסך שמחייב החלפה של המסך ולכן הם לא יתקנו את החישן אם לא אשלם להם 1100 שקל. השאלה שלי - כמה מכם מסרו מכשיר לתיקון עם תקלה חשמלית ונדרשו לשלם על החלפת מסך. אם יש עוד אנשים שזה קרה להם - אשמח שתצרו קשר. נערך 2020 בדצמבר 94 שנים על-ידי kdani
פורסם 2020 בדצמבר 94 שנים אני מקווה בשבילך שהיית חכם מספיק בשביל לצלם את המכשיר לפני שהם לקחו אותו....
פורסם 2020 בדצמבר 94 שנים לא יודע עם זה יעזור לך אבל תראה אני יכול להגיד לך שגם אני ביקשתי לתקן בעיה ספציפית ברמקול של האוזן, לא שומעים אצלי כמעט כלום (גלקסי 9) כנראה מנפילה או משהו שהוא זז שם בפנים. במקרה שלי המסך בהחלט שבור אך לא מרוסק, שבר בקטנה כזה. כאשר פניתי לסאני אך לא ביקשתי לתקן את המסך אלא רק את מה שמציק לי עם האוזניה, הנציג אומר לי שהם לא יקחו את הטלפון לתיקון אלא אם כן אני גם מחליף מסך, לא יפתחו אותו בכלל. זאת אומרת לשלם להם איזה 900-1000 שקל כדרישה לתקן גם את המסך שבפועל אני רק רוצה לסדר את האוזניה תיקון של אני מאמין 100-200 שקל בגג. תראה כנראה זה הנהלים הדפוקים שלהם, אני מניסיון מאוד אוהב מכשירי סמסונג אך לצערנו היבואן הרשמי פה בארץ מבחינת שירות מתחת לכל ביקורת. בינתיים סוחב ככה עד שהטלפון ימות, עובר לONEPLUS אחרי זה.
פורסם 2020 בדצמבר 104 שנים אני בטוח שיש עוד הרבה כמוך . אני לא ביניהם . זה לא רק אצלם , הרעיון הבסיסי בגישה הוא שאם המסך נשבר או שיש נזק מהותי למכשיר כנראה המכשיר נפל וחווה זעזוע יותר חזק ממה שהוא תוכנן אליו ועל כן הוא כבר אינו באחריות. אם מדובר על שקע אזניות בעייתי , עושי להיות צדק בגישה הזאת. חיישן סידרתי דפוק בסוללה זה כבר פחות נופל תחת ההגדרה. אני מעריך שמי שיקח אותם לבית משפט יזכה . הדרישה להחליף מסך כדי לתקן באחריות משהו אחר מרמזת שאין באמת נזק לחלק הדפוק האחר וזאת מידה מסויימת של סחיטה ( לדעתי הלא משפטית ) חפש את law89 או שמונים ומשהו בפורום , אולי יש לו עצה בשבילך . הוא כנראה אסרטיבי בענייני תביעות קטנות .
פורסם 2020 בדצמבר 104 שנים ציטוט של yoavke אני בטוח שיש עוד הרבה כמוך . אני לא ביניהם . זה לא רק אצלם , הרעיון הבסיסי בגישה הוא שאם המסך נשבר או שיש נזק מהותי למכשיר כנראה המכשיר נפל וחווה זעזוע יותר חזק ממה שהוא תוכנן אליו ועל כן הוא כבר אינו באחריות. אם מדובר על שקע אזניות בעייתי , עושי להיות צדק בגישה הזאת. חיישן סידרתי דפוק בסוללה זה כבר פחות נופל תחת ההגדרה. אני מעריך שמי שיקח אותם לבית משפט יזכה . הדרישה להחליף מסך כדי לתקן באחריות משהו אחר מרמזת שאין באמת נזק לחלק הדפוק האחר וזאת מידה מסויימת של סחיטה ( לדעתי הלא משפטית ) חפש את law89 או שמונים ומשהו בפורום , אולי יש לו עצה בשבילך . הוא כנראה אסרטיבי בענייני תביעות קטנות . הלוואי והייתי אסרטיבי בעניין הזה. אני הגשתי תביעה רק אחרי שהמכשיר שלי נשלח 5 פעמים לתיקון ולא טיפלו בבעיה. אני מדבר על 5 פעמים נסיעה לעיר אחרת לתת את המכשיר + 5 פעמים להחזיר אותו + כל פעם בערך להיות שבועיים בלי מכשיר + שעות על גבי שעות מול השירות לקוחות שלהם. העברתי להם תמונות עם התקלות. לדוגמה הפלאפון נכבה בלי שיקרה כלום וכשאני מדליק, אני מאבד 20-30 אחוז מהבטריה והם לא הצליחו לפתור את הבעיה. בדיעבד, הייתי צריך להגיש את התביעה לפני. אם הבחור יגיש תביעה, קח בחשבון שזה משהו כמו חצי שנה עד שיגיע הדיון שלך. נ.ב. השירות בארץ מזעזע, במיוחד במה שקשור לסלולרי (החברות הוותיקות וחלק מהיבואנים הם פשוט מתחת לכל ביקורת) נערך 2020 בדצמבר 104 שנים על-ידי law89
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.